;
coinex

تاریخ پخش و تریلر سریال Peacemaker

طبق اخبار به دست رسیده تاریخ پخش و تریلر سریال Peacemaker منتشر شده است. برای اطلاع از جزئیات این سریال جذاب با تکراتو همراه باشید.

سریال صلح طلب (Peacemaker) یک سریال کمدی، اکشن بوده که به کارگردانی و نویسندگی جیمز گان ساخته شده است. حال گویا تریلر سریال Peacemaker منتشر شده است. برای اطلاع از جزئیات با ما همراه باشید.

تاریخ پخش و تریلر سریال Peacemaker

قرار است در این مجموعه بازیگران محبوبی همچون جان سینا، استیو اژی، دانیل بروکس، رابرت پاتریک، جنیفر هلند، فردی استروماو چوکوودی ایووجی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

تولید این مجموعه بر عهده‌ی دی‌سی فیلمز، سفرن کمپانی، ترول کارت انترتینمنت و تلویزیون برادران وارنر است. جان سینا در نقش شخصیت عنوان مجموعه، بار دیگر نقش خود را از جوخه‌ی انتحار ایفای می‌کند.

گان در حالی که مشغول تکمیل کار بر روی جوخه‌ی انتحار در طی بیماری دنیاگیری کووید-۱۹ بود، توانست پنج قسمت از هشت قسمت این مجموعه را نوشت. بدون شک این مجموعه در زمره بهترین سریال‌های 2022 قرار گرفته است.

در فیلم جوخه انتحار 2 دیدیم که پیس میکر مجروح و در بیمارستان بستری بود. در همین حین آماندا والر مسئولیت پیس میکر را به دو تن از همکاران خود داد. در سریال صلح طلب به گذشته این شخصیت و ماموریت‌های جدید وی با گروه جدید همکارانش پرداخته می‌شود. در حال حاضر جزئیات بیشتری از سریال منتشر نشده است. در صورت اطلاع از جزئیات بیشتر داستان سریال این نوستار بروز رسانی می‌شود.

طبق اخبار به دست رسیده قرار است این مجموعه جذاب در تاریخ 23 دی ماه 1400 به اکران در بیاید. در حال حاضر تریلر جدید از این مجموعه منتشر شده است که در ادامه می‌توانید تریلر جدید و تریلر رسمی این مجموعه دوست داشتنی را مشاهده کنید.

 

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص تریلر سریال Peacemaker چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر