;
coinex

رشد ۵۰۰ درصدی توکن Baby Squid Game در یک روز ؛ یک اسکم دیگر؟

رشد ۵۰۰ درصدی توکن Baby Squid Game در یک روز ؛ آیا این هم یک اسکم دیگر؟ در ادامه با ما در تکراتو همراه باشید تا این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم.

قبل‌تر در تکراتو راجب توکن توکن Squid Game توضیحاتی داده بودیم و گفته بودیم که این توکن چیزی غیر از یک کلاهبرداری نیست! حال بعد چند وقت توکن دیگری به نام توکن Baby Squid Game وارد بازار شده است که در یک روز هم رشد ۵۰۰ درصدی داشته است.

در ادامه راجب توکن Baby Squid Game صحبت خواهیم کرد.

توکن Baby Squid Game

توکن جدید با نام بیبی اسکویید گیم (Baby Squid Game) که با نماد «BSG» در بازار شناخته می‌شود، رشدی خیره‌کننده را تجربه کرده است. این توکن که در شبکه بایننس اسمارت چین عرضه شده، در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۵۰۰ درصد رشد داشته و در صدر فهرست سودآورترین ارزهای کوین مارکت کپ قرار گرفته است.

توسعه‌دهندگان بیبی اسکویید گیم گفته‌اند این پروژه یک پلتفرم فعال در حوزه بازی است. گفتنی است چندی پیش هم توکنی جعلی با نیم اسکویید گیم در بازار عرضه شده بود که پس از چند روز مشخص شد یک طرح کلاهبرداری بوده است. فعلاً مشخص نیست که این پروژه تا چه حد قابل‌اطمینان است.

توکن Baby Squid Game

توکن بیبی اسکویید گیم (BSG) با رشد ۵۰۰٪ قیمت برای مدتی به عنوان پرسودترین رمز ارز در کوین مارکت کپ عنوان شد. با این حال در زمان نگارش این خبر قیمت BSG با ۶۰٪ افت به ۰.۰۰۰٬۰۰۰٬۶۲ دلار کاهش یافته است. فعلا اطلاعات کافی در خصوص این رمز ارز در دسترس نیست. با این حال بررسی‌های ای‌ام‌بی کریپتو برای آشنایی بیشتر با این دسته از توکن‌ها قابل ملاحظه است که سعی می‌کنیم این نکات را در زیر توضیح دهیم.

این سایت عنوان داشته است که تاریخ ثبت شدن دامنه مرتبط با این توکن، مربوط به اکتبر ۲۰۲۱ است. سن سایت‌ها یکی از عواملی است که می‌توان در بررسی پروژه‌ها مدنظر قرار داد و از طریق آن به بررسی قدمت توسعه پروژه پرداخت.

این سایت مدعی شده است که کدهای آن توسط Techrate بازبینی (Audit) شده است.با مراجعه به سایت تک‌ریت می‌توان بازبینی کدهای آن را مطالعه کرد؛ گرچه همچنان نمی‌توان آن را دلیل موجهی برای سالم بودن کدها لحاظ کرد.

 

ثبت سایت پروژه بیبی اسکویید گیم

یکی دیگر از نقاط مورد بحث تعداد دنبال کنندگان صفحات اجتماعی این پروژه است. در وبسایت بیبی اسکویید گیم آمدده است که تعداد دنبال کنندگان این بازی در اینستاگرام به ۶ میلیون نفر می‌رسد در حالیکه به مراجعه به حساب کاربری معرفی شده تنها ۱۴.۶ هزار دنبال کننده وجود دارد. یکی دیگر از این موارد تعداد فالورهای کانال یوتیوب آن است که تنها ۳ دنبال کننده وجود دارد.

همچنین BSG با ۱٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ توکن عرضه نهایی، ۶٬۶۱۸ هولدر دارد.

توکن مشهور بازی مرکب که به کلاهبرداری پر سر و صدایی در حوزه رمز ارزها تبدیل شد، به معامله‌گران یاد داد که به آسانی به هر توکنی اعتماد نکنند. بنابراین لازم است کاربران به دور از پامپ و دامپ‌های پر سر و صدا، به مطالعه اصول بنیادی پروژه‌ها، توکنومیکس، سرمایه‌گذاران آنها، بررسی تیم پروژه و سوابق آنها بپردازند.

ساخت ارز دیجیتال کار بسیار راحتی است و اجرا کردن یک سایت نیز هزینه زیادی ندارد؛ اما کلاهبرداری‌ها و فیشینگ‌ها در این حوزه بسیار زیاد است و کاربران حتی نسبت به بازدید از سایت‌ها، کلیک کردن بر روی لینک‌ها و حتی دانلود فایل‌ها باید حساسیت به خرج دهند. بدافزارهای مختلفی در شبکه‌های اجتماعی نظیر تلگرام، کیف پول کاربران را هدف قرار داده‌اند. بنابراین توصیه می‌کنیم همواره نکات امنیتی را رعایت نمایید.

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما درباره توکن Baby Squid Game چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر