;
coinex

نمایشگر شیائومی MIX Fold 2 پیشرفته‌تر از نسل اول میکس فولد خواهد بود

نمایشگر شیائومی MIX Fold 2 به نرخ نوسازی 120 هرتز مجهز می‌شود. نمایشگر بیرونی این گوشی تاشو نیز به شکلی طراحی شده که کاربردهای بیشتری داشته باشد.

دیجیتال چت استیشن (Digital Chat Station) افشاگر معروف، این‌بار خبری را درباره نمایشگر شیائومی MIX Fold 2 منتشر کرده است. این گوشی که پتانسیل بالایی برای رقابت در بازار بهترین گوشی‌های تاشو دارد، آپگریدهای قابل توجهی نسبت به نسل قبلی شیائومی MIX Fold خواهد داشت.

نمایشگر شیائومی MIX Fold 2

نمایشگر شیائومی میکس فولد 2 از نرخ نوسازی 120 هرتز پشتیبانی می‌کند؛ درواقع هر دو نمایشگر داخلی و خارجی از این ویژگی برخوردار هستند.

نمایشگر شیائومی MIX Fold 2 پیشرفته‌تر از نسل اول میکس فولد خواهد بود

میکس فولد 2 شیائومی از لحاظ نسبت تصویر به گوشی تاشوی جدید Honor Magic V شباهت دارد و نمایشگر خارجی آن، نسبت به مدل قبلی، کاربردهای بیشتری دارد. نمایشگر خارجی آنر مجیک وی از نسبت تصویر 21:9 و نمایشگر داخلی آن از نسبت تصویر 10.3:9 برخوردار است.

گفته می‌شود که شیائومی Fold Mix Fold 2 به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 مجهز می‌شود. این گوشی احتمالا از پنل نمایشگر فوق باریک سامسونگ برخوردار می‌شود و احتمالا در زمستان امسال رونمایی خواهد شد.

آنر مجیک وی روز گذشته به عنوان باریک‌ترین گوشی جهان معرفی شد. این گوشی به نمایشگر بیرونی 6.45 اینچ مجهز شده و از نرخ نوسازی 120 هرتز پشتیبانی می‌کند. روشنایی این نمایشگر به 1000 نیت می‌رسد.

این گوشی هوشمند از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 بهره می‌برد و مشخصات رده‌بالایی دارد. اما هنوز مشخص نیست که آیا می‌تواند با گوشی‌های تاشوی سامسونگ رقابت کند یا خیر.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره قیمت نمایشگر شیائومی MIX Fold 2 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر