;
coinex

دانلود قسمت 15 سریال خسوف [+ ترافیک نیم بها]

در این نوتشار از تکراتو دانلود قسمت 15 سریال خسوف را برایتان در دسترس قرار داده‌ایم. پس در ادامه با ما همراه باشید و این سریال را به راحتی دانلود کنید.

سریال خسوف ساخته‌ی مازیار میری با تهیه‌کنندگی همایون اسعدیان بوده که در ژانر درام، عاشقانه و اجتماعی ساخته شده است، که روایت داستان آن در بستر روابط و مسائل جوانان امروزی بیان می‌شود.

جوانانی متعلق به طبقات متفاوت اجتماعی جامعه که سرنوشت آن‌ها در مسیر حوادث پی در پی قسمت اول سریال با یکدیگر گره می‌خورد.

دانلود قسمت 15 سریال خسوف

ساعت پخش سریال خسوف از جمعه ۲۳ مهرماه ۸ صبح به صورت اختصاصی از نماوا است. پیش از این شمسی فضل اللهی بازیگر این سریال از آغاز پیش تولید سریال خسوف قبل از سال 1400 خبر داد و گفت که پروژه به دلیل شیوع کرونا متوقف شده است. او وقتی که از زمان پخش سریال خسوف گفت در پروژه سریال گیسو مشغول بود.

این سریال یکی از پروژه های تازه پلتفرم نماوا است. بعد از قسمت اول که پرهیاهو و پرحادثه است روند ادامه سریال کند می‌شود و با برگشت به چهار ماه پیش، روایت داستان شکل‌گیری رابطه عاشقانه‌ی میان امیر (سجاد بابایی) و آتیه (مینو شریفی) پررنگ می‌شود؛ به صورتی که به شدت یادآور فیلم های عاشقانه ی جوانان دهه هشتاد و اوایل دهه نود سینمای ایران است.

دانلود قسمت 15 سریال خسوف

مازیار میری کارگردان ، تهیه کننده ، تدوین گر و مجری طرح ایرانی متولد 13 بهمن 1352 در تهران است. این کارگردان از سال 1375 با کارگردانی فیلم کوتاه فعالیت سینمایی خود را آغاز کرد. در سال 1379 اولین فیلم بلند سینمایی خود را با نام قطعه ناتمام تولید کرد و وارد دنیای حرفه ای فیلم سازی شد.

مجموعه نمایشی خسوف اولین سریال خانگی مازیار میری کارگردان نه چندان فعال کشور بوده که آخرین پروژه سینمایی به کارگردانی میری، فیلم سینمایی سارا و آیدا است که از تولید وپخش آن 2 سال می گذرد. فیلمنامه سریال خسوف را همایون اسعدیان همانطور که عنوان شد تهیه کننده اثر نیز بوده نوشته است.

 

در ادامه لینک دانلود قسمت 15 سریال خسوف را قرار داده‌ایم.

دانلود سریال خسوف قسمت 15 با کیفیت 480p به زودی…

دانلود سریال خسوف قسمت 15 با کیفیت 720p به زودی…

دانلود سریال خسوف قسمت 15 با کیفیت 1080p به زودی…

دانلود سریال خسوف قسمت پانزدهم با کیفیت 1080hq به زودی…

دانلود قسمت پانزدهم سریال خسوف با کیفیت BLURAY به زودی…

دانلود قسمت پانزدهم سریال خسوف همه کیفیت‌ها به صورت یکجا به زودی…

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما درباره دانلود قسمت 13 سریال خسوف چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر