;
coinex

ویدئوی معرفی سریال The Lord of the Rings را تماشا کنید

اخیرا آمازون پرایم ویدئوی معرفی سریال The Lord of the Rings را منتشر کرده و به همراه آن، نام کامل سریال را اعلام نموده است. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با ما باشید.

ارباب حلقه‌ها یکی از پرخرج‌ترین سریال‌های آمازون پرایم است که مطمئنا طرفداران زیادی در انتظار پخش این سریال هستند. اخیرا آمازون پرایم ویدئویی از این سریال را منتشر کرده است. البته در این ویدئو سکانسی از این مجموعه دیده نمی‌شود و تنها این سریال به همراه نام کامل آن، The Lord of the Rings: The Rings of Power معرفی می‌شود.

از آنجایی که قرار است این سریال در 11 شهریور 1401 پخش شود، نباید حالا حالاها مننظر انتشار تریلر آن باشیم. با این حال، تماشای این ویدئو نیز خالی از لطف نیست.

ویدئوی معرفی سریال The Lord of the Rings

هرچند در گذشته 3 فیلم سینمایی از کتاب‌های ارباب حلقه‌ها اقتباس شده، اما با این حال آمازون پرایم هزینه گزافی برای دریافت حق کامل ساخت آثار تلویزیونی از دوران دوم دنیای آردا پرداخت تا یکی از پرهزینه‌ترین مجموعه‌های تاریخ و بهترین سریال های 2022 را بسازد.

آمازون با ساخت این اثر برای نخستین بار قهرمان‌های افسانه‌ای دوران دوم تاریخ فانتزی سرزمین میانه را به دنیای تصویر می‌آورد. این درام حماسی که هزاران سال قبل از اتفاقات سه‌گانه هابیت و سه‌گانه ارباب حلقه‌ها روایت می‌شود، تماشاگران را به دوران شکل‌گیری قدرت‌های عظیم، رسیدن پادشاهی‌ها به شکوه و سقوط آن‌ها به سوی نابودی، آزمایش شدن قهرمان‌های خاص و به دار آویخته شدن امید حتی برای بهترین مردم می‌برد.

ویدئوی معرفی سریال The Lord of the Rings

از خلاصه داستان این سریال که بگذریم، در تیزر منتشر شده، راوی جملات ماندگار جی. آر. آر. تالکین را بیان می‌کند:

سه حلقه برای پادشاهان الف در زیر آسمان. هفت حلقه برای ارباب‌های دورف در تالار سنگی‌شان. ۹ حلقه برای انسان‌های فانی که محکوم به مرگ هستند. یکی برای ارباب تاریکی روی تخت پادشاهی تاریکی او در سرزمین موردور؛ آن‌جا که سایه‌ها آرمیده‌اند.

شما می‌توانید در ادامه این ویدئوی معرفی سریال ارباب حلقه ها را تماشا کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص سریال ارباب حلقه‌ها چیست؟ آیا شما از طرفداران این مجموعه هستید؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر