;
coinex

تاریخ رونمایی سری ریلمی 9 پرو مشخص شد

ریلمی تاریخ رونمایی سری ریلمی 9 پرو را تایید کرد. پیش از این تصویری از تیزر ریلمی منتشر شده بود که از رونمایی سری Realme 9 Pro در اواسط فوریه خبر می‌داد؛ حالا این خبر به تایید ریلمی رسیده است.

گوشی‌های سری ریلمی 9 پرو از مشخصات رده‌بالایی برخوردارند و مدت‌هاست که اخباری پیرامون آنها منتشر می‌شود. یکی از مدیران اجرایی ریلمی پیش از این فاش کرده بود که گوشی Realme 9 Pro Plus به سنسور ضربان قلب منتشر می‌شود.

او همچنین اطلاعاتی را درباره رنگ بندی سری ریلمی 9 پرو فاش کرده و از سبک طراحی Light Shift در این گوشی‌ها خبر داده است. حالا که به تاریخ رونمایی ریلمی 9 پرو نزدیک می‌شویم، اخبار بیشتری از این گوشی‌ها فاش می‌شود.

تاریخ رونمایی سری ریلمی 9 پرو

یکی از یوتیوبرها روز گذشته تصویری را منتشر کرد (عکس پایین) که در آن، تاریخ رونمایی سری ریلمی 9 پرو و ساعت برگزاری رویداد مشخص شده بود. 16 فوریه (27 بهمن) ساعت 1:30 به وقت محلی برای برگزاری رویداد تعیین شده است.

تاریخ رونمایی سری ریلمی 9 پرو مشخص شد

ریلمی چند ساعت پس از انتشار این تصویر، خبر رونمایی سری ریلمی 9 پرو در 16 فوریه را تایید کرد.

نکته مهم دیگری هم در این تصویر خودنمایی می‌کند. ریلمی در این تصویر به قابلیت‌های دوربین Realme 9 Pro و Realme 9 Pro Plus اشاره کرده است. تولید‌کننده‌های گوشی‌های هوشمند از لنز 50 مگاپیکسلی Sony IMX 766 در گوشی‌های پرچمدار خود استفاده می‌کنند.

عبارت «flagship camera in mid-range» به معنی «دوربین پرچمدار در [گوشی] میان‌رده»‌ به این معناست که احتمالا سری ریلمی 9 پرو از دوربین IMX766 برخوردار می‌شود. گزارش‌های قبلی هم مدعی بودند که همین لنز دوربین در گوشی ریلمی 9 پرو پلاس قرار دارد و از OIS پشتیبانی می‌کند.

مشخصات ریلمی 9 پرو پلاس

آنچه از مشخصات ریلمی 9 پرو پلاس می‌دانیم این است که این گوشی احتمالا به نمایشگر 6.43 اینچی AMOLED با رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی 90 هرتز مجهز می‌شود. این دستگاه از یک لنز سلفی 16 مگاپیکسلی در نمای جلوی گوشی و یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در پنل پشتی برخوردار می‌شود. لنزهای 8 مگاپیکسلی اولترا واید و 2 مگاپیکسلی ماکرو هم سایر مشخصات دوربین را تشکیل می‌دهند.

در این گوشی از تراشه دایمنسیتی 920 استفاده می‌شود. ریلمی 9 پرو پلاس همچنین در دو نسخه با رم 6 و 8 گیگابایتی و حافظه 128 و 256 گیگابایتی راه‌اندازی می‌شود. اندروید 12 هم احتمالا به‌صورت پیش‌فرض روی گوشی اجرا خواهد شد.

از دیگر مشخصات Realme 9 Pro Plus می‌توان به باتری 4500 میلی‌آمپرساعت و قابلیت پشتیبانی از شارژ 65 وات اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تاریخ رونمایی سری ریلمی 9 پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر