;
coinex

برخی بازیگران اسپین آف سریال The Walking Dead مشخص شدند

با اینکه سریال واکینگ دد رو به پایان است اما ساخت اسپین آف آن تائید شده و حتی بعضی از بازیگران اسپین آف سریال The Walking Dead مشخص شدند.

در حالی که سریال The walking Dead به پایان مسیر خودش نزدیک است، اما خبرهای جدید نشان که شبکه AMC به دنبال ساخت آسپین آف از این سریال است. حال در این اسپین آف بازیگران جدیدی به جمع این خانواده بزرگ پیوستند.

در این مدت دنیلا پیندا بازیگر فیلم Jurassic World به عنوان جدیدترین بازیگر به سریال The Walking Dead پیوست.

برخی بازیگران اسپین آف سریال The Walking Dead

الیویا مان، دنی رامیرز، لون چابانول، امبت دیویتس، جسی تی آشر و  گیگ مونرو از جمله بازیگرانی هستند که به این سریال دعوت شده اند.

علاو‌ه‌براین بازیگران، پیش از این شاهد پیوستن تری کروس، پارکر پوزی، آنتونی ادواردز، پاپی لیو، جیلیان بل، حیفا المنصور، دبورا کمپمیر و تارا نیکول، به جمع بازیگران اسپین‌آف جدید سریال The Walking Dead بودیم.

بازیگران اسپین آف سریال The Walking Dead

قرار است این سریال در 6 قسمت که هر پارت آن یک ساعت باشد تولید شود. در طول هر قسمت شاهد اضافه شدن شخصیت‌های جدید به  سریال جذاب هستیم. همچنین اتفاقات و جزییات این سریال در دنیای اصلی سریال اصلی ادامه پیدا کرده است. آنجلا کانگ و اسکات ام گیمپلا و چانینگ پاول به عنوان نویسنده و تهیه کننده سکان دار این سریال هستند.

بیشتر بخوانید:

به نظر شما این اسپین آف می‌تواند به اندازه سریال واکینگ دد موفق باشد؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر