;
coinex

آموزش خرید شت کوین (Shitcoin) ؛ سیگنال، بهترین صرافی و نحوه شناسایی سیگنال خرید شیت کوین

شت کوین ها این روزها از جمله محبوب ترین توکن های بازار ارزهای دیجیتال هستند. در ادامه قصد داریم به آموزش خرید شت کوین (Shitcoin) بپردازیم.

اما پیش از آن، ذکر این مهم ضروری است که در این مقاله قصد نداریم که پیشنهاد یا مشاوره مالی برای خرید شیت کوین یا آلت کوین های خرد به شما ارائه کنیم. فقط قصد داریم آموزش خرید شت کوین ، سیگنال، بهترین صرافی و نحوه شناسایی سیگنال خرید شیت کوین ارائه کنیم.

این مقاله قرار است راهنمایی در خصوص خرید شیت کوین ها و آلت کوین های کم ارزش برای افرادی که هیچ اطلاعاتی در این خصوص ندارند فراهم باشد. تصمیم گیری در خصوص خرید یا سرمایه گذاری در این خصوص به عهده خودتان است.

آموزش خرید شت کوین (Shitcoin) ؛ سیگنال، بهترین صرافی و نحوه شناسایی سیگنال خرید شیتکوین

از ابتدای ظهور بازا ارزهای دیجیتال، هیچوقت این بازار به بزرگی حال نبوده است و البته این تازه شروع کار است. در حالی که اکثریت مردم در حال معامله دوج کوین و اتریوم هستند در سویی دیگر از این بازار بیکران، افرادی وجود دارند که به خرید و فروش شیت کوین و آلت کوین های کم ارزش می پردازند.

شاید با خود بگویید که چرا، چرا باید ما پول خود را بر روی کالای کم ارزش سرمایه گذاری کنیم؟ پاسخ ساده است یک سرمایه گذار حرفه ای پول خود را در جایی قرار می دهد که بیشترین پتانسل رشد را داشته باشد. برای مثال در حال حاضر بیت کوین ارزشمندترین رمز ارز است اما هرگز در یک سال سرمایه اولیه شما 1000 درصد یا 10 درصد رشد نخواهد کرد.

بله چرا که در حال حاضر ارزش بیت کوین بیش از حد شده است و دیگر پتانسیل رشد قبل را ندارد. این در حالیست که شیت کوین ها و آلت کوین ها در حال حاضر بسیار کم ارزش هستند و هنوز جای رشد بسیار زیادی دارند. اگر تاکنون نام سیف مون (Safemoon) یا بون فیر (Bonfire) را نشنیده اید از لینک های مربوط درباره آن ها بیشتر بخوانید.

افرادی که از طریق معاملات دوج کوین میلیونر شده اند در مقایسه با میلیونرهایی که از طریق سیف مون و بونفیر ثروت اندوزی می‌کنند هیچ هستند. برای ورود به این عرصه هنوز هم دیر نیست و همیشه پروژه‌های جدید در این بازار در راه هستند و کوین های موجود نیز هنوز پتانسیل رشد دارند. در ادامه آموزش خرید شت کوین (Shitcoin) و آلتکوین های کم ارزش را به صورت کامل برای شما شرح خواهیم داد. در نحوه خرید بهترین شیت کوین ها با ما باشید.

بیشتر بخوانید:

توکن سهام قابل معامله (Tradable Stock Token) چیست

ایردراپ چیست؟

راهنمای گام به گام نحوه خرید بهترین شیت کوین‌ ها

آموزش نحوه خرید بهترین شیت کوین‌ ها شامل دو بخش است که هر بخش خود چند مرحله است. این بخش ها را به طور مختصر و مشروح در ادامه خواهید خواند:

  • تراست والت را دانلود و نصب کنید.
  • در یک پلتفرم کریپتو که معاملات BNB انجام می‌دهد ثبت نام کنید.
  • BNB بخرید.
  • BNBهای خریداری شده را به آدرس تراست والت خود ارسال کنید.
  • BNB را با اسمارت چین (Smart chain) تعویض کنید.

در ادامه هر مرحله نحوه خرید بهترین شیت کوین‌ها را به تفصیل شرح می‌دهیم.

مرحله 1: برنامه تراست والت (TRUST Wallet ) را دانلود کنید

افرادی که وارد معاملات این سکه‌های هوشمند می ‌شوند به یک کیف پول احتیاج دارند که آن‌ها را پشتیبانی کند. البته کیف پول‌های هوشمند زیادی وجود دارند که این سکه‌ها را ساپورت می‌کنند اما تراست والت بهترین آن‌هاست که افراد زیادی از آن استفاده می‎کنند و محبوب است. علاوه بر این تراست والت برای همه کاربران با هر دو نوع سیستم عامل اندروید و آی او اس در دسترس است. استفاده از کیف پول برای این است که بتوانید توکن‎ هایی که خریداری می‌کنید ذخیره کنید.

توصیه خیلی مهم: این را در تمام زندگی خود به یاد داشته باشید که بذرهای زندگی خود را در جایی امن نگهداری کنید چرا که اگر دسترسی به کیف پول خود را از دست دهید همه چیز از دست خواهد رفت.

بیشتر بخوانید:

نحوه ساخت توکن NFT چگونه است؟

بهترین توکن های NFT کدامند

مرحله 2: در یک پلتفرم BNB ثبت نام کنید که امکان معاملات BNB را به شما بدهد

برای خرید اسمارت چین باید ابتدا BNB بخرید تا بتوانید آن را با اسمارت چین معاوضه کنید. سپس در آموزش خرید شت کوین (Shitcoin) یا هر آلت کوین دیگری به اسمارت چین نیاز خواهید داشت. پلتفرم های Crypto.com،Binance،KuCoin بسته به محل زندگی شما امکان ارائه BNB را به شما می‌دهد.

نکته مهم: اطمینان حاصل کنید که پلتفرم انتخابی شما در محل زندگی شما امکان معامله دارد چرا که بسیاری از اینها اجازه ثبت نام به شما می‌دهند اما بعد از آن به دلیل موقعیت مکانی شما امکان هیچگونه واریزی را به شما نمی‎دهد.

آموزش خرید شت کوین (Shitcoin) ؛ سیگنال، بهترین صرافی و نحوه شناسایی سیگنال خرید شیت کوین
آموزش خرید شت کوین

بیشتر بخوانید:

میم کوین چیست

آلت سیزن چیست؟

مرحله 3: BNB بخرید

با استفاده از پلتفرم انتخابی خود پول واقعی خود را واریز کرده و هر مقدار که BNB می‌خواهید خرید کنید. در تصویر پلتفرم Cripto نمایش داده شده است.

آموزش خرید شت کوین
آموزش خرید شت کوین

بیشتر بخوانید:

صرافی کوینکس

حل مشکل کوینکس

مرحله 4: آدرس BNB را به آدرس تراست والت BNB ارسال کنید

برای آنکه آدرس تراست والت BNB را پیدا کنید ابتدا برنامه تراست والت را باز کنید. از بخش homepage ، BNB را انتخاب کنید و کپی کنید. توجه داشته باشید که آدرس BNB خود و نه آدرس کیف پولتان را باید استفاده کنید

این نکته خیلی خیلی مهمی است که برای نگهداری هر کدام از ارزهای دیجیتال از ادرس مربوط به خودش استفاده کنید مثلا اگر می‌خواهید بیت کوین را به تراست والت ارسال کنید باید از آدرس کیف پول بیت کوین خود استفاده کنید.

آموزش خرید شت کوین
آموزش خرید شت کوین

بیشتر بخوانید:

صرافی هات بیت

صرافی ام ایکس سی

مرحله 5: ارسال BNB

  • از برنامه پلتفرم خود به بخش دارایی های BNB خود بروید.
  • هر مقدار BNB که می‌خواهید به کیف پول خارجی خود انتقال دهید.
  • آدرس تراست والت BNB خود را به عنوان گیرنده وارد کنید. مقدار را وارد کرده و تایید را بزنید. چند دقیقه زمان لازم است تا BNB شما برسد.
آموزش خرید شت کوین
آموزش خرید شت کوین

بیشتر بخوانید:

صرافی کراکن

آموزش کار با اپلیکیشن بایننس

مرحله 5: BNB را با Smart chain معاوضه کنید.

یادآوری: همانطور که قبلا گفته شد برای کلیه خریدها باید از اسمارت چین استفاده کنید. برای اینکار مراحل زیر را دنبال کنید.

  • BNB را در تراست والت باز کنید و more را انتخاب کنید.
  • وارد بخش swap to smart chain شوید.
آموزش خرید شت کوین
آموزش خرید شت کوین

نکته مهم: توجه کنید که هزینه معاملاتی بسیار کمی از شما گرفته خواهد شد برای مثال اگر 1 BNB دارید نمیتوانید دقیقا به همان اندازه خرید کنید باید از حدود 0.1 آن به عنوان هزینه معاملاتی صرف نظر کنید.

بیشتر بخوانید:

رفع بلاک بایننس

آموزش احراز هویت بایننس

بخش دوم: استفاده از PancakeSwap برای خرید توکن

خوب حالا که کیف پول شما شارژ شده است آماده آموزش خرید شت کوین (Shitcoin) و آلتکوین هستید. خوب برای انجام این کار باید از صرافی‌هایی استفاده کنید که این توکن‌ها را ارائه می‌دهند.

محبوب‌ترین صرافی در حال حاضر پنکیک سواپ (PancakeSwap) است. نکته جالب این است که نیاز نیست چیزی دانلود کنید، شما می‌توانید تراکنش‌های خود را از تراست والت انجام دهید. برای اینکار نخوه خرید از پنکیک سواپ در تراست والت را ببینید. همچنین درباره صرافی پنکیک سواپ، حل مشکلات رایج صرافی پنکیک سواپ نیز مفید فایده خواهد بود.

آموزش اتصال تراست والت (Trust Wallet) به PancakeSwap

DApps را در Trust Wallet باز کنید

سیگنال خرید شیت کوین
سیگنال خرید شیت کوین

آدرس وب سایت PancakeSwap (صفحه اصلی | PancakeSwap) را در نوار جستجوی DApps قرار دهید، سپس Enter را بزنید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت وینک 2021

پیش بینی قیمت بیت تورنت 2021

سیگنال خرید شیت کوین
سیگنال خرید شیت کوین

در گوشه سمت راست بالای پلتفرم PancakeSwap ، نماد را به Smart Chain تغییر دهید. کیف پول باید به طور خودکار متصل شود.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت دنت 2021

پیش بینی قیمت توکن هولو 2021

سیگنال خرید شیت کوین
سیگنال خرید شیت کوین

آموزش خرید توکن در PancakeSwap

در پلتفرم PancakeSwap، از قسمت منو گزینه Trade را انتخاب کنید و روی گزینه Exchange  کلیک کنید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت اتریوم کلاسیک 2021

پیش بینی قیمت پنکیک سواپ 2021

سیگنال خرید شیت کوین
سیگنال خرید شیت کوین

سپس در اینجا از BNB‌های خود برای خرید توکن‌های جدید استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت بیبی دوج کوین 2021

پیش بینی قیمت سیف مون 2021

نحوه خرید و فروش شت کوین

آموزش اضافه کردن دستی توکن‌های جدید در PancakeSwap

بسیاری از شیت کوین‌ها یا آلت‌کوین‌ها کم ارزش با انتخاب گزینه select a currency یافت نمی‌شود. برای این موارد باید به صورت دستی و توسط شما انجام شود. شما باید در سایت bscscan.com این موارد را پیدا کنید و به صورت دستی اضافه کنید.

برای مثال توکن جدیدی به نام LonelyFans  که عمر آن کمتر از یک ماه است هنوز به لیست PancakeSwap اضافه نشده است. در ادامه نحوه اضافه کردن این توکن جدید را شرح می‎دهیم.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت وی چین 2021

پیش بینی قیمت استلار 2021

نحوه خرید و فروش شت کوین

نکته مهم: حتما مطمئن شوید که آدرس را صحیح قرار داده‌اید. برخی از کلاهبرداران سعی می‌کنند آدرس متفاوتی به شما ارائه دهند. بهترین روش برای بدست آوردن آدرس، چک کردن آن در سایت bscscan است. برای این مهم در سایت bscscan.com نام این توکن را جستجو کنید

نحوه خرید و فروش شت کوین

آدرس آن را از سایت کپی کنید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت پای نتورک در سال 2021

پیش بینی قیمت چیا در سال 2021

نحوه خرید و فروش شت کوین

ادرس را در PancakeSwap پیست کنید.

نحوه خرید و فروش شت کوین

نکته مهم: ممکن است در حال خرید کوین یا تعویض آن با خطاهایی نظیر

The The transaction cannot succeed due to error

PancakeRouter: INSUFFICIENT_OUTPUT_AMOUNT

This is probably an issue with one of the tokens you are swapping

مواجه شوید. این خطاها به کوینی که در حال خرید یا تعویض آن هستید مربوط است به این دلیل که تفاوت میان قیمت مورد انتظار از یک ترید با قیمتی است که در لحظه ترید وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت اتریوم در سال 2021

پیش بینی قیمت مونرو 2021

نحوه خرید و فروش شت کوین

برای رفع این مشکل فقط کافیست اندکی مبلغ را افزایش دهید. برای مثال برای شیت کوین تلورانس معلمولی بین 5 تا 7 درصد است. اما همیشه مقدار تغییر را بین 0 تا 1 درصد شروع کنید و کم کم آن را بالا برده و تنظیم کنید تا با کمترین مقدار افزایش ممکن بتوانید ترید خود را انجام دهید.

نحوه خرید و فروش شت کوین
نحوه خرید و فروش شت کوین

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت شیبا اینو 2021

پیش بینی قیمت کیشو اینو 2021

WindSwap جایگزینی برای PancakeSwap

نحوه خرید و فروش شت کوین
نحوه خرید و فروش شت کوین

WindSwap پلتفرم جدیدی است اما باید اعتراف کنم که به نظر من خیلی بهتر از PancakeSwap است و می‎تواند بهتر هم شود چون توسعه دهندگان آن در حال کار هستند.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت ایاس 2021

پیش بینی قیمت پولکادات در سال 2021

یک مزیت خیلی عالی WindSwap نسبت به PancakeSwap این است که میزان اسلیپیج را به صورت کشویی میتوان تغییر داد که باعث سهولت استفاده شده است و به سادگی میتوان با کمترین افزایش قیمت اردر خود را ثبت کرد و مانند پلتفرم PancakeSwap نیاز نیست مدام قیمت را ویرایش کنند که کاری بس آزاردهنده است.

نحوه خرید و فروش شت کوین
نحوه خرید و فروش شت کوین

علاوه بر این مزیت دیگر WindSwap امکان ثبت سفارش محدود است که به زودی در دسترس قرار خواهد گرفت در حالی که PancakeSwap فاقد آن است.

توصیه مهم: حتما در صورت ورود به بازارهای ارزهای دیجیتال حتما پیگیر اخبار معاملات، پلتفرم های جدید، پیشرفت اپلیکیشن صرافی‌ها باشید تا بتوانید به بهترین شکل در این بازارها فعالیت کنید و از همه مهمتر هرگز بر روی چیزی که نمی‌توانید از دست دهید، سرمایه گذاری نکنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص آموزش خرید شت کوین چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر