;
coinex

پیش بینی قیمت لایت کوین (Lightcoin) در سال 2021 ، 2022 و سال های بعد

لایت کوین مانند ارزهای دیگر یک قطره در اقیانوس وسیع ارزهای دیجیتال است. در این مقاله قصد داریم به پیش بینی قیمت لایت کوین (Lightcoin) در سال 2021 بپردازیم.

ارز لایت کوین در حال حاضر به عنوان یکی از اصلی‌ترین ارزهای بازار کنونی به حساب می‌رود. این رمز ارز در سال 2011 به عنوان یک آلتکوین معرفی شده اما از نظر فنی تقریبا شبیه به بیت کوین است.

در واقع سازنده این ارز دیجیتال چارلی لی بوده که قصد داشته یک نسخه ارتقا یافته از بیت کوین را به سرمایه گذاران عرضه کند. به بیانی دیگر هدف این فرد آن بوده که ارزی را راه اندازی کند تا سرمایه گذاران آن بتوانند به آن ارز اعتماد کرده و برایشان نسبت به بیت کوین مقرون به صرفه‌تر باشد.

اصلاح Litecoin یا (Light + coin) در واقع از همان بیت کوین الهام گرفته شده است. برخی از متخصصان اعتقاد دارند که لایت کوین همان نسخه اصلاح شده و بهبود یافته بیت کوین است. می‌توان گفت ویژگی‌های اضافه شده به این رمز ارز آن را از نظر کارشناسان نسبت به بیت کوین قابل اعتمادتر کرده است.

لایت کوین پس از مدت زمانی نزدیک به 10 سال در حال حاضر بین 10 ارز دیجیتال برتر جهان قرار دارد. طبق برخی از گزارشات، لایت کوین جایگاه خود را در مرکز تمام تراکنش‌های رمز نگاری پیدا کرده است.

اگر بخواهیم یکی از ویژگی‌های آن را بیان کنیم می‌توانیم به کاهش کارمزد تراکنس اشاره کنیم. در ادامه با پیش بینی قیمت لایت کوین (Lightcoin) در سال 2021 همراه ما باشید.

پیش بینی قیمت لایت کوین (Lightcoin) در سال 2021

با وجود اینکه تا سال 2020 دوره صعودی و رو به رشد برای ارزهای دیجیتال کمتر دیده شد اما لایت کوین در طول این سال ها از زمان راه اندازی نسبت به رقبای خود عملکرد مناسب و پیشرفت خوبی داشته است. میزان پذیرش این ارز بسیار بالا بوده.

لوگوی ارز لایت کوین در یک مبارزه معروف بر روی تشک UFC تبلیغ شده است که این موضوع برای آینده این رمز ارز بسیار تاثیر دارد. بعلاوه در یکی از مراکز خرید جدید سنگاپور دستگاهی که هم بیت کوین و هم لایت کوین را می‌پذیرد نصب شده است. کارشناسان ارزهای دیجیتال به آینده این رمز ارز بسیار امیدوار هستند.

در واقع کارشناسان در ارتباط با پیش بینی قیمت لایت کوین (Lightcoin) در سال 2021 اعلام کرده‌اند که انتظارات آ‌ن‌ها از این رمز ارز به دلیل تمام ادغامات و مشارکت‌های آن، بالا است. علاوه بر آن لایت کوین با وجود تمامی تحولات اخیر هنوز هم بسیار فعال  است.

در واقع در ارتباط با آینده این رمز ارز می‌توان گفت پتانسیل واضحی برای رشد در آن وجود دارد، قیمت لایت کوین رو به افزایش خواهد بود و این خبر یک موضوع جدی برای دیگر رقیب‌های رمز ارز لایت کوین است.

پیش بینی قیمت لایت کوین (Lightcoin) در سال 2021
پیش بینی قیمت لایت کوین (Lightcoin) در سال 2021

قیمت لایت کوین در اوایل سال 2021، 124.09 ذکر شده بود، در حال حاضر این رمز ارز با قیمت 215.95 معامله می‌شود. در ارتباط با قیمت این رمز ارز در ابتدای سال 2021 تا به الان شاهد رشد 74 درصدی بوده‌ایم.

بر اساس پیش بینی قیمت ارز دیجیتال لایت کوین ، قیمت این رمز ارز تا پایان سال به 252 دلار خواهد رسید که می‌توان گفت در یک سال این ارز رشد 103 درصدی داشته است.

ما پیشتر به طور کلی اعلام کردیم که آینده ارز Lightcoin روشن است، این بدان معنی است که می‌توانیم هم به آینده نزدیک و هم آینده دور این ارز امیدوار باشیم. طبق پیش بینی‌ها، ارز دیجیتال لایت کوین در اوایل سال 2022 به 267 دلار خواهد رسید.

با این حال بازار همیشه صعودی نخواهد بود و به گفته کارشناسان کاهش 12 درصدی را در ابتدای نیمه دوم سال 2022 خواهیم داشت و انتظار می‌رود که قیمت این ارز تا پایان سال 2022 به 255 دلار برسد. در ادامه با آینده رمز ارز لایت کوین همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین آلت کوین ها برای سرمایه گذاری در سال 2021

بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021

آینده رمز ارز لایت کوین

پیش بینی قیمت لایت کوین (Lightcoin) در سال 2021
پیش بینی قیمت لایت کوین (Lightcoin) در سال 2021 / پیش بینی لایت کوین 2021

به هر حال زمانی که یک رمز ارز پا به عرصه ارزهای دیجیتال می‌گذارد در برخی از زمان‌ها با حمایت‌ها و در دیگر زمان‌ها با مقاومت بازار روبه‌رو می‌شود. در ارتباط با ارز دیجیتال لایت کوین نیز باید بگوییم که این ارز در اوایل فعالیت خود مورد اعتماد بسیاری از سرمایه گذارانش نبوده و مدتی طول کشیده تا به انتظاراتی که از آن می‌رود برسد.

همانطور که اعلام هم کردیم کارشناسان ارزهای دیجیتالی پتانسیل سرمایه گذاری را در رمز ارز لایت کوین دیده‌اند. در واقع این کارشناسان، سرمایه گذاران را به معامله در این رمز ارز تشویق می‌کنند. این کارشناسان از هر دیدگاه به این رمز ارز توجه کردند و توصیات خود را به دارندگان و خریداران این ارز می‌کنند که به شرح زیر است.

لایت کوین از زمانی که توسط پی بال (PayPal) پذیرفته شده، علاقه و توجه زیادی را به خود جلب کرده است. این ارز حتی به بالاترین حد خود نیز رسیده است و پتانسیل رشد بیشتر را نیز دارد و ممکن است در یک مقطع به 500 دلار نیز برسد.

بر اساس پیش بینی‌های کارشناسان، از این رمز ارز افزایش قیمت بلند مدت انتظار می‌رود به طوری که در سال 2026 قیمت این ارز به 382.028 خواهد رسید. با سرمایه گذاری در مدت پنج سال در ارز دیجیتال لایت کوین انتظار می‌رود حدود 112.12% سود دریافت کنید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت ریپل در سال 2021

پیش بینی قیمت بیت کوین از سال 2022 تا 2030

پیش بینی قیمت لایت کوین (Lightcoin) در سال 2021
پیش بینی قیمت لایت کوین (Lightcoin) در سال 2021

روندهای تثبیت کننده در بازار نیز نشانه از این دارند که می‌توانید به لایت کوین امیدوار باشید به طوری که امکان آن وجود دارد که در همین سال 2021 قیمت این ارز از 281 دلار عبور کند.

قیمت لایت کوین در سال 2021 با قیمت 124.09 باز شد. طبق پیش بینی قیمت ارز Lightcoin در پایان سال 2021 قیمت آن به 304 دلار می‌رسد. در واقع این ارز در هر سال سود 63 درصدی خواهد داد. در نیمه اول سال 2022 قیمت این ارز به 419 دلار افزایش خواهد یافت. قیمت تا آخر سال با 537 دلار بسته شده که سود 188 دلاری نسبت به قیمت فعلی خواهد داد.

بر اساس پیش بینی قیمت لایت کوین (Lightcoin) در سال 2021 ، قیمت ارز دیجیتال لایت کوین ممکن است تا پایان سال 2021 از مرز 263 دلار و تا پایان سال 2025 از 542 دلار عبور کند.

در نهایت طبق اطلاعات به دست آمده از آینده ارز Lightcoin ، قیمت لایت کوین تا پایان سال 2024 به بالای 289 دلار خواهد رسید. در واقع حداکتر قیمت مورد انتظار حدود 361 دلار و حداقل آن حدود 246 دلار است.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت چین لینک در سال 2021 

پیش بینی قیمت ترون در سال 2021

آیا سال های درخشانی در انتظار ارز لایت کوین است؟

پیش بینی قیمت لایت کوین (Lightcoin) در سال 2021
پیش بینی قیمت لایت کوین (Lightcoin) در سال 2021 / پیش بینی قیمت لایت کوین (Lightcoin) در سال 2021

در زمان نوشتار این مقاله قیمت ارز لایت کوین تقریبا حدود 193 دلار است. پاندمی ایجاد شده در سال‌های اخیر هیچ تبعیضی بین ارزها نگذاشته است. اکثر سرمایه گذاران و رمز ارزها با سرنوشت ناگواری روبه‌رو شده‌اند.

با وجود همه موضوعاتی که در بالا برسی کردیم و به وضوح اعلام کردیم که آینده رمز ارز لایت کوین روشن است اما هنوز هم برخی از سرمایه گذاران به این موضوع شک دارند حتی با وجود اینکه لایت کوین طی این چن سال عملکرد پایدار و خوبی را از خود نشان داده است.

برخی از کارشناسان و متخصصان نیز از طرفی اعتقاد دارند که روند صعودی این ارز برای همیشه پا بر جا نخواهد ماند در حالی که برخی از افراد نظر متفاوتی دارند ما در ادامه به صورت جزئی پیش بینی قیمت لایت کوین (Lightcoin) در سال 2021 و در دیگر سال‌های مختلف برسی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت کاردانو در سال 2021

پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2021

پیش بینی لایت کوین 2021

پیش بینی قیمت لایت کوین (Lightcoin) در سال 2021
پیش بینی قیمت لایت کوین (Lightcoin) در سال 2021

بازار ارزهای دیجیتالی بسیار پرنوسان است، این موضوع بدان معنی است که تقریبا پیش بینی قیمت های ارز دیجیتالی یک کار سخت و دشوار به حساب می‌رود. از این رو تحلیل تکنیکال یک علم کاملا کاربردی است. این روزها تحلیلگران بسیار زیادی در حوزه ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کنند.

جورج تانگ یکی از تحلیلگران مطرح، حدود سه سال بر روی این ارز شرط بندی کرده است. اگرچه که پیش بینی‌های این فرد در سال 2021 کمی بیش از انتظارات او بوده اما وی همچنان پتانسیل رشد را در این ارز می‌بیند.

سال 2021 سالی پر از رویدادهای مهم در ارتباط با ارزهای دیجیتال بوده و در برخی از موارد با افزایش فوق العاده قیمت بیت کوین همراه بوده است. حدس ما این گونه است که باید تا آخر سال 2021 این ارز روند صعودی خود را طی کرده و حداقل به 260 دلار برسد.

می‌توان گفت که قیمت ارز دیجیتال لایت کوین در آخر سال پتانسیل اینکه به قیمت 265 دلار برسد را دارد. این خبر باید برای هولدر‌های این ارز بسیار خوشحال کننده باشد.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت پولکادات در سال 2021

پیش بینی قیمت تتر در سال 2021

پیش بینی لایت کوین در سال 2022

پیش بینی قیمت لایت کوین (Lightcoin) در سال 2021
پیش بینی قیمت ارز دیجیتال لایت

برخی از پیش بینی‌های انجام شده روی ارز لایت کوین به این دلیل بوده که این ارز یکی از ارزهای دیجیتال جهانی با ارزش بسیار بالا است. در واقع LTC با هزینه‌های کم تراکنش و تایید سریع خود در حال تبدیل شدن به یک استاندارد جهانی برای ایجاد فرصت شغلی سرمایه گذاران است.

این ارز دیجیتال همچنین به معامله گران این اطمینان را می‌دهد که هزینه‌ها کمتر از آن چیزی که فکر می‌کنند است. هزینه‌های پردازش لایت کوین بسیار کمتر از هزینه‌های متحمل شده در کارت‌های اعتباری و سایر راه‌های پرداختی است حتی می‌توان گفت هزینه ادغام این ارز نیز رایگان حساب می‌شود.

برخی از تحلیل گران در سال 2022 شرایط بسیار مثبت‌تری را نسبت به سال 2021 برای این ارز دیجیتال پیش بینی می‌کنند. در ژانویه مشابه به ژانویه 2022 انتظار می‌رود قیمت به طور متوسط 129 دلار باشد پس از آن قیمت لایت کوین با روند افزایشی خود صعود خواهد کرد و به بهترین حالت خود می‌رسد.

روند افزایشی تقریبا تا آخر سال 2022 ادامه خواهد داشت بدین ترتیب تحلیل گران با علم تکنیکال سرمایه گذاری در ارز دیجیتال لایت کوین را یک تصمیم عاقلانه تلقی می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت بیت کوین کش 2021

پیش بینی قیمت بایننس کوین در سال 2021

پیش بینی لایت کوین در سال 2023

پیش بینی قیمت لایت کوین (Lightcoin) در سال 2021
پیش بینی قیمت ارز دیجیتال لایت کوین / پیش بینی قیمت ارز دیجیتال لایت کوین

هر چقدر در آینده‌های دورتر بخواهیم در ارتباط با روند بازار یا یک ارز دیجیتال نظر دهیم شرایط و کار ما سخت‌تر می‌شود. پیش بینی قیمت لایت کوین در سال‌های آینده بسیار متفاوت است. نوسانات بالای بازار و عدم هماهنگی نظر تحلیل گران، پیش بینی‌های قیمت بلند مدت این ارز را سخت می‌کند و در واقع ما نسبت به قیمت آن نا‌مطمئن می‌شویم.

به هر حال با وجود اینکه نمی‌توان به صورت قطعی بر روی پیش بینی‌های بلند مدته حساب کرد اما ما از اعلام آن اجتناب نمی‌کنیم، زیرا ممکن است این پیش بینی‌ها به کمک سرمایه گذاران بلند مدت این ارز بیاید.

در واقع پیش بینی‌های بلند مدته از طرف تحلیل گران می‌گوید که این ارز در سال 2023 نیز روند صعودی خود را حفظ خواهد کرد. گفته شده حتی اگر رشد این رمز ارز به حد انتظارات تحلیل گران نرسد اما حداقل روند نزولی هم نخواهد داشت. باز نشانی از این دارد که این ارز برای سرمایه گذاری بلند مدت نیز مناسب است.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت یونی سواپ در سال 2021

پیش بینی قیمت هدرا هش گراف در سال 2021

پیش بینی لایت کوین در سال 2025

پیش بینی قیمت لایت کوین (Lightcoin) در سال 2021
پیش بینی قیمت ارز Lightcoin / آینده ارز Lightcoin / پیش بینی قیمت ارز دیجیتال لایت کوین

اگر بخواهیم در ارتباط با قیمت لایت کوین در سال 2025 نظر بدهیم، طبق گفته CryptoNewsZ، قیمت لایت کوین در سال 2025 بین 500 تا 600 دلار در نوسان خواهد بود.

ممکن است تغییرات قابل توجه‌ای در سناریوهای صنعت، موقعیت‌های بازار و تغییر ساختار سیاست‌ها رخ دهد که قطعا همه این موضوعات بر روی قیمت این ارز در آینده دور تاثیر خواهد گذاشت. با وجود اینکه این ارز سارگار و انعطاف پذیر است اما باز هم اقصاد جهانی بر روند رفتاری آن تاثیر دارد.

کارشناسان همچنین پیش بینی می‌کنند که اصلاح قیمت‌ها نیز ممکن است در این دوره بلند مدت موثر باشد. از طرفی تغییرات خاص منطقه نیز بر قیمت یک ارز تاثیر گذار است. به طور مثال در یک منطقه از سنگاپور دستگاهی نصب شده که هم بیت کوین و هم لایت کوین را پشتیبانی می‌کند.

به دلیل تمامی موضوعاتی که پیشتر اعلام کردیم امید بیشتر کارشناسان و تحلیل گران در ارتباط با آینده این ارز زیاد است. بعلاوه برخی از گمانه زنی‌ها درباره قیمت سال 2023 این ارز نشانه از رشد چشمگیر لایت کوین را در سال‌های آینده دارند.

بنابراین تا سال 2025، قیمت لایت کوین حتی ممکن است به بالاترین رکورد تاریخ به قیمت 550 دلار برسد. به نظر می‌رسد لایت کوین اکنون در حال مسابقه دادن برای ثبت رکوردی است تا بتواند موقعیت خود را ثابت کند.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت پای نتورک در سال 2021

پیش بینی قیمت چیا در سال 2021

آیا ارز دیجیتال لایت کوین پیشرفت خواهد کرد؟

پیش بینی قیمت لایت کوین (Lightcoin) در سال 2021
پیش بینی قیمت ارز Lightcoin / آینده رمز ارز لایت کوین / آینده ارز Lightcoin

در دو دهه گذشته لایت کوین به طور یکپارچه بر روی دارایی پارادیم که به عنوان یک نام تجاری قابل اعتماد برای سرمایه گذاران و معامله گران معرفی می‌شود، تمرکز می‌کند. این موضوع باعث شده است که این ارز در بازار ارزهای دیجیتال شهرت خود را به دست آورد.

شرکت معروف Grayscale Investments، بزرگترین مدیر ارز دیجیتال جهان، تاییدیه FINRA را برای راه اندازی Litecoin Trust دریافت کرده است. تراست لایت کوین به سرمایه گذاران و حساب‌های سازمانی اجازه می دهد تا به لایت کوین دسترسی پیدا کنند.

از این جهات نیز می‌توان با توجه به پیش بینی‌های انجام شده گفت که آینده خوبی در انتظار این ارز است و قطعا اگر لایت کوین به همین سرعتی که در حال حاضر رشد می‌کند روند صعودی خود را ادامه دهد و طبق پیش بینی‌های گفته شده عملکرد داشته باشد، راه‌های پیشرفت برای این ارز باز خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت اتریوم در سال 2021

پیش بینی قیمت مونرو 2021

در ارز دیجیتال لایت کوین سرمایه گذاری کنیم؟

پیش بینی قیمت لایت کوین (Lightcoin) در سال 2021
پیش بینی لایت کوین 2021 / آینده رمز ارز لایت کوین / آینده ارز Lightcoin

سوالی که در اینجا برایمان پیش می‌آید این است که آیا می‌توان روی این ارز سرمایه گذاری کرد؟ در واقع بسیار از سرمایه گذاران از کارشناسان به طور مدام سوال های زیادی را می‌پرسند، سوال‌هایی نظیر: چه ارزی بخریم؟ لایت کوین بخریم؟ یا بفروشیم؟

در ارتباط با ارز دیجیتال لایت کوین باید بگوییم که انتظار می‌رود این ارز طبق برآوردهای ما روند افزایشی خود را ادامه دهد. اگرچه که نوسانات زیاد بازار و کاهش اندازه زنگ خطری برای تغییر روند بازار به شمار می‌رود اما با این وجود باز هم پتانسیل رشد در این ارز دیده می‌شود.

لایت کوین مزایای بیشتری نسبت به بیت کوین به کاربران خود ارائه می دهد. از جمله این مزایا می‌توان به امنیت بیشتر، سرعت پردازش سریع‌تر و هزینه تراکنش کمتر اشاه نمود. LTC به طور مداوم از نظر شرایط فنی بهبود می‌یابد که این موضوع این ارز دیجیتال را برای سرمایه گذاران در آینده جذاب‌تر و هیجان انگیز‌تر می‌کند.

بیشتر بخوانید:

.

منابع: liteforex , cryptonewsz

نظر شما در خصوص پیش بینی قیمت لایت کوین (Lightcoin) در سال 2021 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر