;
coinex

رشد 2 رقمی توکن های هواداری بارسا، اتلتیکو و میلان

رشد چشمگیر توکن های هواداری بارسا، اتلتیکو و میلان پس از آن رخ داد که خبر همکاری Socios با یوفا منتشر شد. در ادامه با جزئیات بیشتری از فن توکن ها با تکراتو همراه باشید.

اعلام همکاری یوفا، هسته اصلی مدیریت فوتبال اروپا و Socios، پروتوکلی که تمرکز اصلی آن تولید توکن هواداری است عامل اصلی جهش بازار توکن‌های هواداری بوده است. به علاوه توکن‌های NFT هر روزه توجهات بیشتری را به خود جلب می‌کنند. روزانه اپلیکیشن‌ها کاربردهای جدیدی برای NFTها می‌یابند، از اپلیکیشن‌های سرگرمی ورزشی تا املاک و مستقلات.

بازار توکن‌های هواداری جهش بزرگی را در 28 فوریه تجربه کردن، صاحبان این توکن‌ها اجازه مشارکت در تصمیمات باشگاه محبوب خود می‌یابند و NFT خاص و جوایز متعدد دریافت می‌کنند.

 

رشد 2 رقمی توکن های هواداری بارسا، اتلتیکو و میلان

داده‌های کوین تلگراف نشان می‌دهد بیشترین رشد مربوط به توکن‌های هواداری بارسلونا (BAR)، آس رم (ASR) و اتلتیکو مادرید (ATM) بوده است. هر سه این توکن‌ها بر روی شبکه Chilliz فعالیت می‌کنند. از سه دلیل اصلی این جهش قیمت میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قرداد همکاری پلتفورم socios و یوفا
  • در پیش بودن مرحله مقدماتی جام جهانی
  • ترکیب محبوبیت NFT و پر بیننده‌ترین ورزش کره زمین

قرداد فعلی تا 2024 اعتبار دارد و Socios را بعنوان اسپانسر اصلی لیگ قهرمانان اروپا مهمترین رقابت سالیانه این قاره معرفی می‌کند.

توکن‌های هواداری

طی مدت این قرارداد توکن‌های هواداری رایگان برای هولدرهای کنونی توکن‌های هواداری باشگاه‌های حاضر در لیگ قهرمانان در دسترس خواهد بود. همچین طرفداران تیم‌های حاضر در لیگ اروپا و لیگ کنفرانس اروپا نیز قادر به استفاده از این امکانات می‌باشند.

هولدرها این امکان را خواهند داشت که در طول مسابقه به صورت زنده تا زمانی که توکن‌هایشان را در اپ Socios نگهدارند، NFTهای رایگان دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: فن توکن چیست و بهترین توکن های هواداری کدامند؟

دلیل دوم این هیجان آغاز فصل جدید فوتبالی و آغاز جام جهانی در ماه نوامبر است. مهمترین اتفاق فوتبالی سال 2022 توجهات تمام مردم دنیا را به خود جلب خواهد کرد.

فصل فوتبالی هر ساله از مرداد تا اردیبهشت سال بعد ادامه دارد این یعنی سه چهارم سال را طرفداران شاهد رقابت تیمشان برای قهرمانی هستند. آخرین مرحله انتخابی جام جهانی در ماه آینده در پیش است و هیجان فوتبال برای انتخاب آخرین تیم‌های حاضر در جا جهانی قطر در پیش است.

بیشتر بخوانید: بهترین توکن های NFT کدامند؟

فوتبال محبوب‌ترین ورزش دنیا فضای ایده‌آلی برای استفاده از تکنولوژی توکن طرفداری است تا با برقراری رابطه مستقیم بین طرفداران باشگاه‌ها، عصر جدیدی را در دنیای ورزش آغاز کند.

دلیل سوم شهرت روزافزون NFTهاست که هر لحظه کاربران جدیدی را در دنیای خود می‌بیند و همین موضوع به پیشرفت توکن‌های طرفداری کمک خواهد کرد.

تکنولوژی‌های جدید هر لحظه به زندگی روزانه ما رسوخ می‌کند و اثر خود را با ایجاد دارایی‌های منحصر به فرد که بر روی بلاکچین نگهداری می‌کند، بر زندگی ما گذاشته است.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: cointelegraph

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر