;
coinex

سریال پاچینکو (Pachinko) ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان

سریال پاچینکو  (Pachinko)به زودی پخش خواهد شد، در این گفتار درباره تاریخ پخش، بازیگران و داستان این سریال با شما صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

پاچینکو که یک رمان تاریخی حماسی به نویسنگدی مین جین لی، اکنون یک اقتباس تلویزیونی پیدا کرده است. به لطف اپل تی وی پلاس به زودی ما می‌توانیم شاهد این نمایش جاه طلبانه و جذاب باشیم. در این لیست انباشتی از بازیگران و کارگردانان از جمله لی مین هو وجود دارند که همه از محبوب‌ترین و بهترین‌ها در کره جنوبی هستند.

رمان لی، مصیبت‌ها و تجربه‌های مهاجران کره‌ای را در ژاپن در قرن بیستم طی چهار نسل به تصویر می‌کشد. این سریال احتمالا مورد توجه طرفداران سریال‌های کره‌ای در سراسر جهان قرار خواهند گرفت. به همین جهت در این نوشتار درباره سریال پاچینکو، تاریخ پخش قسمت اول سریال Pachinko و بازیگران سریال کره‌ ای پاچینکو با شما صحبت خواهیم کرد.

سریال پاچینکو  (Pachinko)

تاریخ پخش، بازیگران و داستان

همانطور که گفتیم سریال پاچینکو براساس رمانی به همین نام پاچینکو به نویسندگی مین جین لی اقتباس شده است. این کتاب در سال 2017 به دلیل به تصویر کشیدن نژادپرستی نهادی، تعصب، صمیمیت درباره تجربه مهاجران از دید شهروندان آسایی مورد ستایش بسیاری قرار گرفت. به همین جهت از این رمان اقتباسی تلویزیونی ساخته شده است، در همین راستا در ادامه این نوشتار درباره تاریخ پخش سریال Pachinko و دیگر جزئیات صحبت خواهیم کرد.

پاچینکو جزئیات مهاجرات اجباری یک خانواده کرهای را که در دوره‌ای از اشغال کره متحد در آن زمان و درگیری آنها در جنگ جهانی دوم به ژاپن نقل مکان می‌کنند، بیان می‌کند. داستان از سال 1883 آغاز می‌شود، اما عمده داستان این رمان بین سال‌های 1910 تا 1989 اتفاق می‌افتد.

جذابیت اصلی پاچینکو، به نمایش کشیدن شخصیت‌های منحصر به فرد در این جدول زمانی است. قهرمان اما در این رمان سونجا است که سفر او به ژاپن در بحبوحه فقر نشان می‌دهد که در آن تاریخی از عدم تحمل کره‌ای را در این کشور به نمابش می‌کشد. داستان زندگی او با زندگی هانسو، یک تاجر مرموز کره‌ای متولد شده در خانواده ثروتمند ژاپنی، همراه با تعداد زیادی شخصیت که کره‌ای و ژاپنی هستند، گره می‌خورد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای 2021

بهترین سریال های کره ای 2020

بازیگران سریال کره ای پاچینکو

سریال پاچینکو (Pachinko)

 

در این سریال شخصیت‌ها به زبان‌های مختلف انگلیسی، ژاپنی و کره‌ای صحبت می‌نمایند و در لوکشین‌ها مختلفی در چندین قاره فیلمبرداری شده است. همچنین در این سریال استعدادهایی درخشان وجود دارد که زرق و برق آن همسان با هالیوود است.

بازیگران اصلی این سریال در اکتبر گذشته و با پیشرویی لی مین هو بازیگر محبوب کره‌ای مشخص شد. این بازیگر که ستاره فیلم King: Eternal Monarch بود، نقش هانسو را بازی خواهد کرد.

او به دلیل محبوبیت بیش از حد در سال 2009 تحت فشار زیادی بود. او در اینباره گفت:

من احساس فشار زیادی کردم که باید خوب کار کنم. من واقعا عصبی و هیجان زده بودم و وقتی آزمایش بازیگری این پروژه را دادم، بسیار خوشحال شدم.

از دیگر بازیگران سریال کره ای پاچینکو می‌توانیم به یونگ یون-چهه اشاره کنیم که نقش مکمل کیونگی را بازی می‌کند.

 

آژانس او هوک انترتینمنت تایید کرد که نقش اصلی سریال پاچینکو  سونجا را یون یو یونگ، ستاره میناری بازی خواهد کرد. در مصاحبه‌ای در ماه فوریه این بازیگر پرسابقه گفت که از انجام پروژه‌های جدید لذت برد. او گفت:

من رمان را خواندم و واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم… ناخودآگاه گفتم این شخصیت دقیقا خود من هستم و این نقش را به خوبی بازی خواهم کرد.

در همین حال، سونجا نوجوان را کیم مین‌ها بازی خواهد کرد. مین‌ها بازیگر کره ای- آمریکایی است که به خاطر بازی در دوس نتفلیکس و تولید همیلتون در شیکاگو شناخته شده است. او در این فیلم نقش سلیمان، یک جوان بلندپروازانه و گره خورده با گذشته خانواده‌اش بازی خواهد کرد.

از دیگران بازیگران سریال کره‌ای پاچینکو، می‌توانیم به بازیگران ژاپنی سوجی آرای و کاهو مینامی که به ترتیب نقش‌های موزاسو و اتسوکو را به تصویر می‌کشند، اولی تاجر موفق و پدر سلیمان است و دومی زنی مستقل است که به دنبال دختر گمشده‌اش است. آنا ساوی که بازیگری ژاپنی-نیوزیلندی است (او در سری نهم فیلم سریع و خشن نیز بازی می‌کند) نقش نائومی را بازی می‌کند. او یک فرد حرفه‌ای سر سخت است که به دنیای مالی مردسالار راه می‌یابد.

کارگردانان کوگونادا و جاستین چون قرار است هر کدام کارگردانی چهار قسمت را بر عهده بگیرند. کوگونادا به خاطر مقاله‌های هنری هنرمندانه‌اش و فیلم اولین کلمبوس بسیار تحسین شده است. این دو کارگردان در کنار مین جین لی نویسنده رمان پاچینکو نیز تهیه کنندگی اجرایی را برعهده خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های چینی 2021

بهترین سریال های کره ای

تاریخ پخش سریال Pachinko

سریال پاچینکو (Pachinko)

تاریخ پخش سریال Pachinko اعلام شده و به گفته اپل تی وی، 25 مارس 2022 این سریال از شبکه اپل تی وی پخش خواهد شد. علاوه بر تاریخ پخش سریال Pachinko ، تعداد قسمت‌های این سریال نیز مشخص شده است. سریال پاچینکو دارای 8 قسمت بوده و قسمت اول سریال Pachinko در تاریخ 25 مارس 2022 (5 فروردین 1401) پخش می‌شود. با توجه به محبوبیت لی مین هو و داستان جذاب این سریال، انتظار می‌رود پاچینکو به یکی از بهترین سریال های کره ای 2022 تبدیل شود.

به علاوه، تریلر سریال پاچینکو منتشر شده است. برای تماشای تریلر در یوتیوب اینجا کلیک کنید.

دیگر جزئیات

سریال پاچینکو (Pachinko)

پاچینکو دومین رمان مین جین لی نویسنده کره ای-آمریکایی است. پاچینکو یک رمان داستانی تاریخی حماسی است که چهار نسل از یک خانواده مهاجر کره‌ای را دنبال می‌کند و حماسه خود را در سراسر کره، ژاپن و ایالات متحده روایت می‌کند. این حماسه داستان‌هایی را در سراسر کره، ژاپن و ایالات متحده روایت می‌کند. پاچینکو شخصیت محور مجموعه جالب توجهی از شخصیت‌ها را شامل می‌شود که در معرض نژادپرستی و کلیشه‌ها قرار دارند. از جمله این وقایع می‌توانیم به رویدادهای تاریخی مشترک کره و ژاپن اشاره کردیم.

پاچینکو یک مجموعه تلویزیونی اپل تی وی است که دارای هشت قست است و فیلمبرداری آن در اکتبر گذشته آغاز شد. این سریال داستان کره‌های تبعیدی در ژاپن که به زینچی معروف هستند روایت می‌کند. این افراد با تبعیض‌های گسترده‌ای روبرو بودند. عنوان پاچینکو به معنی یک بازی ماشین پین بال است که بیشتر برای قمار در ژاپن استفاده می‌شود. دلیل انتخاب این عنوان آن است که کره ای‌های زینچی تنها کاری که می‌توانستند پیدا کنند داشتن یک سالن پاچینکو است، زیرا بازار کار در ژاپن آنها را رد می‌کرد و به همین دلیل این مسئله تبدیل نماد شد. تخمین زده می‌شود که 80 درصد صاحبان سالن‌های پاچینکو در ژاپن توسط کره‌ای زینچی بوده باشند.

از بازیگران این سریال کره‌ای پاچینکو می‌توانیم به لی مین هو مشهور اشاره کنیم. همچنین در کنار این ستاره، دیگر بازیگران مشهور از جمله جین‌ها، آنا ساویی، مین‌ها کیم، سوجی آرای، کاهو مینامی، جونگ یون چای و بازیگر برنده اسکار، یون یو جونگ هستند. به طور اتفاقی شخصیت یون یو یونگ سونجا نام دارد دقیقا مطابق با نام شخصیت وی در فیلم نامزد اسکار نیز میناری است.

لی مین هو در نقش کوه هانسو، نقش یک کره‌ای بازی می‌کند که در یک خانواده ثروتمند و برجسته در ژاپن به فرزندی پذیرفته شده است. او از ارتباطات خود برای بدست آوردن مداوم پول و کنترل هر آنچه در توان او برای کنترل است، استفاده می‌کند. از هانسو به عنوان یک انسان فرصت طلب و مردی به شدت جاه طلب توصیف می‌شود اما وقتی صحبت از عشق می‌شود او دارای قلبی بسیار پاک است. او در حقیقت یک شخصیت مرموز است که درحال پرورش یک راز خطرناک است و عاشقانه‌ای ممنوع را دنبال می‌کند.

هانسو سونجا را در کره ملاقات می‌کند و عاشق می‌شود، حتی اگر در ژاپن همسر داشته باشد. طبق رمان، هانسو با استفاده از قدرت و نفوذ خود به مراقبت از سونجا و خانواده‌اش می‌پردازد و به زنده نگه داشتن آنها کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای مدرسه ای

بهترین سریال های کره ای نتفلیکس

جمع بندی

سریال پاچینکو (Pachinko)

در چند سال اخیر صنعت سینما و سریال‌های تلویزیونی کره‌ای توانسته مخاطبان گسترده‌ای را در سراسر جهان بدست آورده و تبدیل به رقیبی بالقوه برای هالیوود شود. این امر در کشور ما نیز صادق است و مخاطبان پر و پاقرصی نیز دارد. به همین جهت در این مقاله تلاش کردیم درباره سریال پاچینکو با شما صحبت کنیم.

پاچینکو که یک رمان تاریخی حماسی به نویسنگدی مین جین لی، اکنون یک اقتباس تلویزیونی پیدا کرده است. به لطف اپل تی وی پلاس به زودی ما می‌توانیم شاهد این نمایش جاه طلبانه و جذاب باشیم. در این لیست انباشتی از بازیگران و کارگردانان از جمله لی مین هو وجود دارند که همه از محبوب ترین و بهترین‌ها در کره جنوبی هستند.

 

علیرغم آنکه رمان مین جین لی یک کتاب 453 صفحه‌ای است، قرار است سریال آن تنها 8 قسمت داشته باشد. اگرچه این مسئله بسیار به اقبال مخاطبان بستگی دارد. اگر مخاطبان به این سریال اقبال نشان دهند، آنگاه امکان تمدید این سریال برای فصل‌ها و قسمت‌های بیشتر بسیار وجود دارد.

درباره تاریخ پخش سریال Pachinko، باید این نکته را ذکر کنیم که هنوز هیچ زمانی برای  پخش سریال Pachinko وجود ندارد. به همین دلیل هنوز هیچکس از زمان دقیق آن خبر ندارد و فعلا باید صبر نماییم. از بازیگران این سریال کره‌ای پاچینکو می‌توانیم به لی مین هو مشهور اشاره کنیم.

همچنین در کنار این ستاره، دیگر بازیگران مشهور از جمله جین‌ها، آنا ساویی، مین‌ها کیم، سوجی آرای، کاهو مینامی، جونگ یون چای و بازیگر برنده اسکار، یون یو جونگ هستند. به طور اتفاقی شخصیت یون یو یونگ سونجا نام دارد دقیقا مطابق با نام شخصیت وی در فیلم نامزد اسکار نیز میناری است.یه طور کلی تلاش شد تمام جزئیات مربوط به این سریال پوشش دهیم، امیدواریم در جهت توانسته باشیم به شما یاری رسانده باشیم. اگر نکته یا مسئله‌ای وجود دارد که به آن نپرداختیم خوشحال می‌شویم آن را با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: nme

نظر شما درباره سریال پاچینکو  (Pachinko) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    سلام خیلی جالب بود فقط من نفهمیدم سرنوشت نوا چی شد؟؟؟

    پاسخ

    دقیقا منم متوجه نشدم سرنوشت نوآ چیشد؟ کسی هست که مطلع باشه؟

    پاسخ

    ممنون از سایت خوبتون🌸🌸زیر نویس فارسی یا دوبله داره؟؟؟

    پاسخ

    اه اوری‌ اوپایو برگشته خیلی وقته نبوده
    ولیییییی من می خواهم متن موسیقی شماره یک رو نگاه کن اوپااااا هیونگگگگ شیک

    پاسخ