;
coinex

بیشترین فالوور اینستاگرام کره ای ؛ پرطرفدارترین سلبریتی های کره ای کدامند؟

بیشتر سلبریتی‌های کره‌ای از شبکه اجتماعی اینستاگرام استفاده می‌کنند. از این رو در ادامه بیشترین فالوور اینستاگرام کره ای را معرفی می‌کنیم.

برخی از بازیگران و آیدول‌های کره‌ای چهره‌ای شناخته شده در جهان هستند و می‌توان گفت حدود 90 درصد آنها در شبکه‌های اجتماعی همچون اینستاگرام فعالیت دارند. اما کدام یک از آنها محبوبیت بیشتری داشته و بیشترین فالوور اینستاگرام کره ای را دارد؟

بیشترین فالوور اینستاگرام کره ای

محبوبیت خواننده‌ها و بازیگران کره‌ای در جهان موجب شده این سلبریتی‌ها در فضای مجازی همچون اینستاگرام تعداد قابل توجهی فالوور داشته باشند. برخی از آنها به طور مرتب در صفحه اینستاگرام خود فعالیت دارند اما برخی دیگر در این شبکه‌ها فعالیت چندانی نیز ندارند.

البته نباید از بازیگرانی که به تازگی در این شبکه اجتماعی اکانت ساخته‌اند و در حال جمع آوری فالوور هستند نیز غافل شد. اما در ادامه، بیشترین فالوور اینستا در کره در سال 2021 را معرفی می‌کنیم. این سلبریتی‌ها شامل تمامی بازیگران و خوانندگان کره‌ای است و ممکن است تعداد فالوورهای آنها در طول زمان تغییر کند. از این رو، این مطلب را در طول زمان آپدیت خواهیم کرد.

لیسا (Lisa) از گروه بلک پینک

بیشترین فالوور اینستاگرام کره ای

  • تعداد فالوور: 55.3 میلیون
  • آیدی و آدرس پیج اینستاگرام: lalalalisa_m

در حال حاضر بین تمام آیدل‌ها و بازیگران کره‌ای، لیسا رکوردار بیشترین فالوور کره‌ای است. وی خواننده و مدل کره‌ای بوده که در گروه دختران بلک پینک فعالیت دارد. جالب است بدانید فالوورهای این خواننده کره‌ای از پیج رسمی گروه بلک پینک نیز بیشتر است.

جنی (Jennie) از گروه بلک پینک

بیشترین فالوور اینستاگرام کره ای

  • تعداد فالوور: 47.6 میلیون
  • آیدی و آدرس پیج اینستاگرام: jennierubyjane

جنی از دیگر اعضای گروه بلک پینک است که تعداد فالوورهای آن در حال حاضر حدود 47.6 میلیون است. این بدین معناست که جنی یکی از پرطرفدارترین ستاره‌های کره‌ای در اینستاگرام است. جنی در صفحه اینستاگرام خود از موزیک پروموشن‌های بلک پینک و همینطور عکس‌های شخصی خود پست می‌گذارد.

جیسو (Jisoo) از گروه بلک پینک

بیشترین فالوور اینستاگرام کره ای

  • تعداد فالوور: 42.9 میلیون
  • آیدی و آدرس پیج اینستاگرام: sooyaaa__

جیسو نیز از اعضای گروه بلک پینک است. جیسو از جولای سال ۲۰۱۱ به مدت ۵ سال کارآموز YG بوده است و در زمان دبیوت، او سومین عضو معرفی شده گروه بود. او در سریال معروف و محبوب تهیه کننده (The Producer) در نقش خودش ظاهر شد و در در موزیک ویدویهای I’m Different از EPIK HIGH و چند موزیک ویدیو دیگر حضور داشته است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کره ای تاریخی

فصل دوم سریال کره ای سرنوشت

رزی (Rose) از گروه بلک پینک

بیشترین فالوور بازیگران کره ای

  • تعداد فالوور: 42.8 میلیون
  • آیدی و آدرس پیج اینستاگرام: roses_are_rosie

پارک چه یونگ که وی را با نام رزی می‌شناسیم، آخرین عضو رونمایی شده گروه بلک پینک در زمان دبیوت بوده و به مدت ۴ سال و دو ماه در YG کارآموز بوده است. او با صدای خیلی خاص و زیبایش و همچنین کمر باریک بین طرفداران شناخته می‌شود و معمولا وی را الهه بلک پینک می‌دانند.

لی مین هو (Lee Min Ho)

بیشترین فالوور اینستاگرام کره ای
بیشترین فالوور بازیگران کره ای
  • تعداد فالوور: 24.8 میلیون
  • آیدی و آدرس پیج اینستاگرام: @actorleeminho

در بین بازیگران، رکورد فالوور اینستاگرام کره ای 2021 در دستان لی مین هو، بازیگر محبوب کره‌ای است که در سراسر جهان طرفداران خود را دارد و حتی اغلب افرادی که چندان شناختی با فیلم و سریال‌های کره‌ای ندارند، لی مین هو را می‌شناسند. این بازیگر محبوبیت خود را مدیون سریال پسران برتر از گل بوده که این سریال را می‌توان یکی از بهترین سریال های کره ای مدرسه ای در طول تاریخ دانست.

به غیر از آن، وی در سریال ایمان نیز بازی کرده که این سریال از شبکه سیمای ایران پخش شده است. از جمله دیگر سریال های معروف وی می‌توان به شکارچی شهر، وارثان و افسانه دریای آبی اشاره نمود. وی پس از پخش سریال پادشاه: سلطنت ابدیت (The King: Eternal Monarch) در تاریخ 4 ژوئن 2020 توانست رکورد فالوور اینستاگرام کره ای 2021 را بشکند.

جکسون از گروه گات سون (Jackson)

بیشترین فالوور اینستاگرام کره ای
بیشترین فالوور بازیگران کره ای
  • تعداد فالوور: 24.6 میلیون
  • آیدی و آدرس پیج اینستاگرام: @jacksonwang852g7

جکسون وانگ از جمله سلبریتی‌های کیپاپ است که بیشترین فالوور اینستاگرام کره ای را دارد. هرچند وی اصالتا اهل کشور چین است ولی در بوی بند گات سون در کره جنوبی فعالیت دارد. وی توسط jyp استعدادیابی شد و به کره جنوبی آمد. او در ورایتی شوهای زیادی نیز به همراه هم تیمی‌هایش حضور داشته و آهنگ‌های این بند نیز طرفداران زیادی دارند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای نتفلیکس

بهترین فیلم های کره ای

چانیول از گروه اکسو

بیشترین فالوور اینستاگرام کره ای
بیشترین فالوور بازیگران کره ای
  • تعداد فالوور: 23.3 میلیون
  • آیدی و آدرس پیج اینستاگرام: @real__pcy

پارک چانیول که معمولا بین طرفداران کیپاپ با نام چانیول شناخته می‌شود دارای بیشترین فالوور اینستا در کره در سال 2021 است. چانیول رپر، خواننده، بازیگر و مدل کره‌ای است. وی در سال 2012 به عنوان یکی از اعضای بوی بند اکسو دبیوت کرد.

جدا از فعالیت وی به عنوان یک خواننده و عضو اکسو، او در درام‌های تلویزیونی و سریال‌های زیادی نیز حضور داشته است. از جمله فیلم و سریال‌های چانیول می‌توان به So I Married an Anti-fan (2016) و Secret Queen Makers (2018) اشاره کرد. همچنین او و گروهش در مینی سریال همسایه بغلی اکسو حضور داشته‌اند.

سهون از گروه اکسو (SeHun)

بیشترین فالوور اینستاگرام کره ای
بازیگران کشور کره جنوبی
  • تعداد فالوور: 22 میلیون
  • آیدی و آدرس پیج اینستاگرام: @oohsehun

سهون از جمله دیگر اعضای بوی بند اکسو است که توانسته بیشترین فالوور اینستا در کره در سال 2021 را داشته باشد. سهون نیز رپر، خواننده، بازیگر و مدل کره‌ای است که نه تنها در صنعت کیپاپ، بلکه در زمینه کیدراما نیز فعالیت دارد.

چا اون وو از گروه استرو (Cha EunWoo)

بیشترین فالوور اینستاگرام کره ای
زیباترین بازیگران کره ای
  • تعداد فالوور: 21.7 میلیون
  • آیدی و آدرس پیج اینستاگرام: @eunwo.o_c

چا اون وو یکی از اعضای گروه کیپاپ کره‌ای استرو بوده که می‌توان او را در لیست افرادی که بیشترین فالوور اینستاگرام کره ای دارند، قرار داد. در کارنامه بازیگری چا اون وو سریال‌هایی همچون زیبای حقیقی و زیبای گانگنام قرار دارند. همینطور وی به عنوان یکی از اعضای ورایتی شو استاد در خانه فعالیت دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای 2020

بهترین فیلم های کره ای 2021

آیو (IU)

بیشترین فالوور اینستاگرام کره ای
بازیگران کشور کره جنوبی
  • تعداد فالوور: 21.2 میلیون
  • آیدی و آدرس پیج اینستاگرام: @dlwlrma

لی جی اون که در کیپاپ و کیدراما با نام آیو شناخته می‌شود، بیشترین فالوور اینستاگرام کره ای را بین خوانندگان و بازیگران دارد. او نه تنها در کره، بلکه در سرتاسر جهان طرفدار دارد و حتی در بین آیدول‌ها و بازیگران نیز محبوب است.

شهرت وی از سال 2010 آغاز شد و پس از آن توانست در فیلم و سریال‌های زیادی حضور پیدا کند . همینطور به عنوان مدلینگ برای برندهای مطرح کار کند. از جمله سریال‌های وی می‌توان به مون لاورز، یکی از بهترین سریال های تاریخی کره ای و همینطور رویای بلند و هتل دلونا اشاره کرد.

بکهیون از گروه اکسو (BaekHyun)

بیشترین فالوور اینستاگرام کره ای
زیباترین بازیگران کره ای
  • تعداد فالوور: 21.1 میلیون
  • آیدی و آدرس پیج اینستاگرام: @baekhyunee_exo

بیون بکهیون (Byun Baek-hyun) نیز از جمله دیگر خوانندگان گروه اکسو است که توانسته با 21.1 میلیون فالوور بیشترین فالوور اینستا در کره در سال 2021 را داشته باشد. بکهیون نیز همانند سهیون و چانیول خواننده، بازیگر و مدل کره‌ای است.

جی دراگون از گروه بیگ بنگ (G-Dragon)

بیشترین فالوور اینستاگرام کره ای
زیباترین بازیگران کره ای
  • تعداد فالوور: 19.8 میلیون
  • آیدی و آدرس پیج اینستاگرام: @xxxibgdrgn

کوان جی یونگ که با نام جی دراگون بین طرفداران کیپاپ شناخته می‌شود، از جمله خوانندگان کره جنوبی بوده و به عنوان پادشاه کی پاپ شناخته می‌شود. او به همراه خوانندگان دیگری همچون آیو و رزی از بلک پینک همکاری داشته است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای 2021

بهترین انیمیشن های 2021

لی جونگ سوک (Lee Jong Suk)

بیشترین فالوور اینستاگرام کره ای
زیباترین بازیگران کره ای
  • تعداد فالوور: 19.5 میلیون
  • آیدی و آدرس پیج اینستاگرام: @jongsuk0206

از جمله بازیگران مرد مطرح کره جنوبی می‌توان به لی جونگ سوک اشاره کرد. او نه تنها در کره، بلکه طرفداران بین المللی زیادی نیز دارد و به همین خاطر توانسته در لیست افراد بیشترین فالوور اینستاگرام کره ای قرار بگیرد. از جمله سریال‌های مشهور او می‌توان به دبیلو، پینوکیو و وقتی تو خواب بودی اشاره کرد.

پارک سئو جون (Park Seo Jun)

بیشترین فالوور اینستاگرام کره ای
بیشترین فالوور بازیگران کره ای
  • تعداد فالوور: 18.6 میلیون
  • آیدی و آدرس پیج اینستاگرام: @bn_sj2013

سئو جون یکی از بازیگران مشهور کره‌ای است که توانسته بیشترین فالوور اینستا در کره در سال 2021 را داشته باشد. او در سریال‌های مشهوری همچون مبارزه در راهم، منشی کیم چشه و کلاس ایته وون نقش آفرینی کرده است.

جی چانگ ووک (Ji Chang Wook)

بیشترین فالوور اینستاگرام کره ای

  • تعداد فالوور: 16.8 میلیون
  • آیدی و آدرس پیج اینستاگرام: @jichangwook

Ji Chang Wook نیز در فهرست بازیگران مرد مشهور کره قرار دارد که توانسته رکورد فالوور اینستاگرام کره ای 2021 را نیز داشته باشد. شهرت وی با بازی در سریال ملکه کی آغاز شد و پس از آن در سریال‌های محبوبی همچون هیلر، The K2 و Lovestruck in the city حضور یافت.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021

بهترین فیلم و سریال های جنایی 2021

سوزی (Suzy)

بیشترین فالوور اینستاگرام کره ای

  • تعداد فالوور: 16.1 میلیون
  • آیدی و آدرس پیج اینستاگرام: @skuukzky

بائه سوزی نیز از جمله بازیگران و خوانندگان زن کره‌ای بوده که بیشترین فالوور اینستاگرام کره ای را دارد. وی در نوجوانی به عنوان یکی از اعضای گروه missA دبیوت کرد و پس از آن در سریال رویای بلند به همراه کیم سوهیون نقش آفرینی کرد و جایزه بهترین بازیگر زن را برنده شد.

نام جوهیوک (Nam JooHyuk)

بیشترین فالوور اینستاگرام کره ای

  • تعداد فالوور: 15.8 میلیون
  • آیدی و آدرس پیج اینستاگرام: @skawngur

نام جوهیوک از جمله بازیگران مرد کره‌ای بوده که در سریال‌های محبوبی همچون پری وزنه بردار و مدرسه 2015 نقش آفرینی کرده است. وی با داشتن 15.8 میلیون فالوور در لیست محبوب‌ترین و مشهورترین بازیگران کره‌ای مرد قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع:

نظر شما در خصوص بیشترین فالوور اینستاگرام کره ای چیست؟ نظرات خود را با تکراتو در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (13 نظر)

    باشه اوکی ولی تهیونگ الان بیش از 100 میلیون فالور داره
    از رونالدو و مسی و سلنا گومز هم جلو زده
    حتی از بی تی اس
    الان تهیونگ اولین رتبه پرطرفدار ترین پیج اینستا گرام رو داره
    ارزش تجاری هر پست تهیونگ 22 میلیارده

    پاسخ

    باشه ولی..لیسا 100 میلیون فالوور داره:)

    پاسخ

    قدیمیه سایتتون
    جی چانگ ووک الان ۲۴ میلیون فالور داره

    پاسخ

    الان تهیونگ بیشتر از ۷۰ میلیون فالوور داره و رکورد پر فالوور ترین آیدل اینستاگرام رو داره :)🌚

    پاسخ

    لیسا ۹۸ میلیون فالوور دارع و از همه ایدولای کیپاپ بیشتره .سومین فرد اسیایی با میزان بیشترین فالوور .اولین فرد تایلندی:)
    درضمن در پست واسه دوسال پیشه:)

    پاسخ

    کی گفته خنک خدا بیشترین رکور فالوور کیپاپ
    ۱_لیسا
    ۲_جنی
    ۳_جیسو
    ۴_رزی
    ۵_بی تی اس
    ۶_تهیونگ
    ۷_جیمین

    پاسخ

    ماله سه سال پیشه عقب مونده کودک

    پاسخ

    این مال چند وقت پیشه؟ اعضای بی تی اس الان هرکدوم بالای ۳۰ میلیون فالوور دارن

    پاسخ

    پس تهیونگ کجاست؟؟؟
    کلا اعضای بی تی اس؟

    پاسخ

    اونموقع اونا نداشت اینستا:)

    پاسخ

    ببخشید مال چند سال پیش؟؟؟؟ الان چا اون از سهون و چانیول جلو زده🤤⁦❤️⁩

    پاسخ

    من توی اینستاگرام دو تا حساب باز کردم و هردو رو یک پسورد نوشتم براشون حساب جدید رو دارم ولی حساب قبلیم نمیاد بالا از نظرتون باید پسورد هاشون رو عوض کنم یا چیز دیگه ؟؟؟؟

    پاسخ

    عالی و کامل بود
    فقط اینکه دو تا چیز رو باید اصلاح کنین
    به سوزی درسته و اینکه در توضیحات بکهیون .سهون باید نوشته بشه نه سهیون
    ممنون

    پاسخ