coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

زمان پخش اپیزودهای فصل ششم پیکی بلایندرز (Peaky Blinders)

Peaky Blinders یک سریال درام، جنایی و تاریخی پربیننده‌ترین است. برای اطلاع از زمان پخش اپیزودهای فصل ششم پیکی بلایندرز در این نوشتار تکراتو همراه ما باشید.

آخرین قسمت مجموعه پیکی بلایندرز در ۲۲ سپتامبر ۲۰۱۹ پخش شد، و حالا که از سکانس‌های به یادماندنی پایان فصل پنج Peaky Blinder نزدیک به دو سال و نیم می‌گذرد و پخش فصل 6 و پایانی این سریال آغاز شده است. ما در ادامه به زمان پخش قسمت های فصل ششم سریال Peaky Blinders پرداخته‌ایم.

زمان پخش اپیزودهای فصل ششم پیکی بلایندرز

مجموعه تلویزیونی پیکی بلایندرز (Peaky Blinders) یکی از محبوب‌ترین سریال‌های دراماتیک و هیجان‌انگیز، جنایی انگلیسی محصول شبکه تلویزیونی بی‌بی‌سی بوده که توسط استیون نایت ساخته شده است.

اما تولید فصل ششم این سریال پر مخاطب به دلیل محدودیت‌ های پاندمی در سال ۲۰۲۰ به تعویق افتاده بود. تاریخ پخش اپیزودهای فصل 6 سریال پیکی بلایندرز ۲۷ فوریه‌ (۸ اسفند ماه) بود. بر این اساس زمان پخش قسمت های فصل ششم سریال Peaky Blinders یکشنبه هر هفته است. احتمالا این فصل مانند فصول پیشین دارای 6 قسمت خواهد بود.

زمان پخش اپیزودهای فصل ششم پیکی بلایندرز (Peaky Blinders)
تاریخ پخش اپیزودهای فصل 6 سریال پیکی بلایندرز

جالب است بدانید، سال ۲۰۱۸ «استیون نایت» نویسنده Peaky Blinders در مصاحبه‌ای گفته بود:

ما قطعا فصل شش و احتمالا هفت را نیز تولید خواهیم کرد.

او همچنین اشاره کرده بود که پس از پایان یافتن سریال، یک فیلم یا اسپین آف درباره آن ساخته خواهد شد.

داستان سریال پیکی بلایندرز (Peaky Blinders)

نخستین فصل این مجموعه در ۱۳ سپتامبر ۲۰۱۳ از بی‌بی‌سی دو پخش شد و شامل ۶ قسمت بود. این داستان بر اساس یک باند واقعی جوانان شهری به همین نام که از دهه ۱۸۹۰ تا اوایل قرن ۲۰ در شهر فعالیت می کردند، نوشته شده است.

این سریال که در بیرمنگام انگلستان رخ می‌دهد، سوءاستفاده های خانواده‌ی جنایتکار شلبی پس از جنگ جهانی را به تصویر می‌کشد. خانواده شلبی تشکیلات جنایی خود را در لندن گسترش می‌دهند و بیرمنگام دژ اصلی آن‌ها محسوب می‌شود.

زمان پخش اپیزودهای فصل ششم پیکی بلایندرز (Peaky Blinders)
زمان پخش قسمت های فصل ششم سریال Peaky Blinders

در قسمت پایانی فصل پنجم تامی شلبی پس از اینکه در ترور اسوالد موزلی شکست می‌خورد و در جریان خیانتی که به او شده قرار می‌گیرد، عقل خود را از دست داده و تصمیم به خودکشی می‌گیرد. حال باید دید این داستان در فصل ششم چطور پیش می‌رود و سرانجام به کجا می‌رسد.

«هلن مک کروری» که در نقش پالی گری یکی از مهم‌ترین شخصیت‌های این سریال نقش‌آفرینی می‌کرد، پس از سال‌ها مبارزه با سرطان در ۱۶ آوریل ۲۰۲۱ درگذشت و تماشاگران سریال را دچار شوک کرد.

«کیلین مورفی» در مصاحبه با «ورایتی» گفت که در فصل پایانی به «هلن مک‌کروری» فقید ادای احترام می‌کند. او گفت:

فکر می‌کنم کل فصل ادای احترامی به او و تجلیل از اوست. حضور او و حضور شخصیتش هنوز در سریال محسوس است و بخشی از سیر تکامل تامی است.

شایعه جالبی که درباره فصل ششم پیکی بلایندرز منتشر شد این بود که روان اتکینسون (Rowan Atkinson)، بازیگر نقش مستر بین برای ایفای نقش آدولف هیتلر در این سریال حضور خواهد داشت، که تهیه‌کننده سریال آن را رد کرد و توضیح داد که این خبر «کاملا دروغ» است.

کیلین مورفی، پاول اندرسن، سوفی راندل، تام هاردی و آنیا تیلور-جوی، بازیگرانی هستند که در فصل ششم سریال Peaky Blinders حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص زمان پخش اپیزودهای فصل ششم پیکی بلایندرز چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر