;
coinex

مشخصات POCO F4 با رابط MIUI 13 در FCC دیده شد

پوکو قصد دارد در آینده‌ای نزدیک از گوشی‌های سری F4 رونمایی کند. اخیرا برخی از مشخصات POCO F4 در FCC رویت شده و گوشی POCO F4 Pro نیز تاییدیه IMDA را دریافت کرده که در ادامه به جزییات آن می‌پردازیم.

گوشی‌های سری F4 که به زودی راه‌اندازی می‌شوند، شامل گوشی‌های پوکو F4، پوکو F4 Pro و پوکو F4 GT هستند. مهم‌ترین اطلاعاتی که اخیرا منتشر شده، مربوط به نسخه استاندارد POCO F4 پرو در پلتفرم FCC است.

MySmartPrice به‌تازگی صفحه‌ای از مشخصات POCO F4 را در وب‌سایت خود منتشر کرده که از راه‌اندازی این گوشی در آینده نزدیک خبر می‌دهد. این گوشی در پلتفرم FCC با شماره مدل 22021211RF دیده شده که پیش از این در پلتفرم EEC نیز رویت شده بود.

مشخصات POCO F4

اطلاعاتی که در FCC فاش شده نشان می‌دهند که این گوشی از MIUI 13 برخوردار می‌شود که بر مبنای اندروید 12 روی گوشی اجرا می‌شود. از دیگر مشخصات POCO F4 که در FCC فاش شده، باید به باتری 4400 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ سری 67 وات اشاره کرد. این نسخه از پوکو اف 4 از شبکه 5 جی با حداقل سه باند پشتیبانی می‌کند.

مشخصات POCO F4 با رابط MIUI 13 در FCC دیده شد

پیش از این در پلتفرم BIS فاش شده بود که پوکو F4 از تراشه اسنپدراگون 870 و رم 8 گیگابایتی برخوردار می‌شود.

گوشی پوکو F4 Pro نیز در وب‌سایت پلتفرم IMDA دیده شده و نشان می‌دهد گوشی رده‌بالاتر از سری F4 با شماره مدل 22021211G دسته‌بندی شده است. در این وب‌سایت، هیچ‌کدام از مشخصات کلیدی پوکو اف 4 پرو فاش نشد؛ اما با توجه به اخبار قبلی، از برخی ویژگی‌های این گوشی باخبر هستیم.

مشخصات POCO F4 با رابط MIUI 13 در FCC دیده شد

برای مثال، اطلاعاتی که پایگاه IMEI منتشر کرده،‌ نشان می‌دهند که پوکو اف 4 پرو در سه نسخه عرضه می‌شود. نسخه استاندارد با رم 8 و حافظه 128 گیگابایتی، نسخه‌ای با رم 8 و حافظه 256 گیگابایتی و نسخه رده‌بالاتر با رم 12 و حافظه 256 گیگابایتی.

بد نیست بدانید که POCO F4 Pro احتمالا در بازار هند با اسم رسمی شیائومی 12 ایکس پرو یا حتی ردمی کی 50 پرو پلاس راه‌اندازی خواهد شد.

اگر این گوشی‌ها درواقع نسخه‌ای ریبرند شده از پوکو اف 4 پرو باشند، بنابراین می‌توان پیش‌بینی کرد که F4 Pro از سیستم روی تراشه دایمنسیتی 9000 و دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی برخوردار می‌شود. البته تمام این موارد براساس حدس و گمان هستند و هیچ منبع رسمی، آنها را تایید نکرده است. بنابراین برای مشخصات دقیق‌تر باید منتظر اخبار بعدی باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات POCO F4 با رابط MIUI 13 در FCC چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر