;
coinex

رندرهای شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو قبل از رونمایی رسمی منتشر شد

اخیرا تصاویری از رندرهای شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو منتشر شده است. این رندرها رسمی هستند و قدرت طراحی شیائومی را در رنگ‌بندی‌‌های مختلف به تصویر می‌کشند.

شیائومی برای عرضه شیائومی 12، شیائومی 12 پرو و شیائومی 12 ایکس در بازارهای جهانی برنامه‌ریزی کرده و تاریخ 15 مارس (24 اسفند) را برای این کار انتخاب کرده است. این گوشی‌ها در آخرین روزهای پاییز 2021 رسما در چین راه‌اندازی شدند؛ اما هنوز کار خود را در بازارهای جهانی شروع نکرده‌اند.

در این روزهای پایانی که باید منتظر راه‌اندازی رسمی در بازارهای جهانی باشیم، تصاویری از رندرهای شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو منتشر شده است. رندرهای جدید نشان می‌دهند که سری Xiaomi 12 از لحاظ طراحی ظاهری، شباهت زیادی به مدل‌های چینی دارد؛ البته با این تفاوت که لوگوی «5G» روی نسخه‌های جهانی حک شده است.

رندرهای شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو

همانطور که در تصاویر رندرهای شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو مشاهده می‌کنید، ظاهر این دو گوشی شباهت زیادی به یکدیگر دارد. هر دو گوشی از طراحی پانچ برای نصب دوربین سلفی بهره می‌برند و حاشیه‌های باریکی در اطراف نمایشگر آنها دیده می‌شود.

رندرهای شیائومی 12 پرو
رندرهای شیائومی 12 پرو

شیائومی 12 در نمای جلویی خود از یک نمایشگر تخت برخوردار شده است؛ اما نمایشگر Xiaomi 12 Pro در لبه‌ها کمی خمیدگی دارد. دکمه‌های تنظیم صدا و پاور در لبه سمت راستی این گوشی‌ها قرار گرفته و هیچ چیز دکمه یا درگاهی در لبه سمت چپ دیده نمی‌شود. اینطور که در رندرهای شیائومی 12 و 12 پرو قابل مشاهده است، این گوشی‌ها از فریم فلزی برخوردار هستند.

در پنل پشتی این گوشی‌ها سه لنز دوربین دیده می‌شود که روی ماژول دوربین مستطیلی کنار هم چیده شده‌اند. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در این گوشی‌ها، بسیار بزرگ‌تر از دو گوشی دیگر طراحی شده است.

رندرهای شیائومی 12
رندرهای شیائومی 12

برند 5G هم در پنل پشتی گوشی‌ها به خوبی قابل مشاهده است. پورت Type-C، میکروفون اصلی و گریل اسپیکرها هم احتمالا در لبه پایینی گوشی قرار دارند. گفته می‌شود که سنسور اثر انگشت هم در این گوشی‌ها در زیر نمایشگر قرار می‌گیرد.

رنگ بندی شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو هم بسیار زیبا طراحی شده و در گزینه‌های مشکی، آبی و بنفش به بازار می‌آید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره رندرهای Xiaomi 12 و Xiaomi 12 Pro چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: 91mobiles

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر