;
coinex

حقوق سربازان در سال 1401 چقدر است؟

طبق اخبار به دست رسیده گویا قرار است حقوق سربازان افزایش پیدا کند، به نظر شما حقوق سربازان در سال 1401 چقدر است؟ برای اطلاع از جزئیات با تکراتو همراه باشید.

درست چند روز پیش بود که اخباری تحت عنوان افزایش حقوق سربازان منتشر شد، حال به نظر شما حقوق سربازان در ساال 1401 چقدر افزایش پیدا می‌کند. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

حقوق سربازان در سال 1401

طبق اخبار به دست رسیده نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، با افزایش حقوق سربازان بر مبنای حداقل دریافتی کارکنان نیروهای مسلح مبتنی بر قانون مدیریت خدمات کشوری در سال آینده موافقت کردند.

و گفته است در سال 1401 حقوق سربازان افزایش خواهد پیدا کرد. بر اساس مصوبه مجلس حداقل حقوق سربازان سه میلیون تومان و حداکثر آن، چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. اما هر کدام از سربازان سال آینده چه میزان حقوق می‌گیرند؟

بر اساس مصوبه مجلس، حقوق سربازان بین ۶۰ تا ۹۰ درصد افزایش پیدا کرده و بیشترین میزان افزایش حقوق مربوط به سربازان متاهل و دارای فرزند است.

حقوق سربازان در سال 1401
حقوق سربازان متاهل دارای فرزند در سال 1401

حداقل حقوق سربازان متاهل دارای فرزند در سال ۱۴۰۱، حدود ۹۰ درصد افزایش پیدا کرده و به ۴٫۵ میلیون تومان رسیده است. اما حقوق سربازان مجرد، افزایش ۶۰ تا ۷۵ درصدی داشته است.

لازم به ذکر است حقوق سربازان مجردی که در مناطق مرزی خدمت می‌کنند قرار است تا 75 درصد افزایش پیدا کند و به سه میلیون و 750 هزار تومان برسد. سربازان مجردی که در جایی جز مناطق مرزی خدمت می‌کنند، ماهانه سه میلیون تومان حقوق می‌‌گیرند.

حداقل حقوق دریافتی سربازان در سال ۹۹ تنها ۴۸۰ هزار تومان بود. اما در سال ۱۴۰۰ این مبلغ حدود ۷۵ درصد افزایش پیدا کرد. به گونه‌ای که حداقل حقوق سربازان در سال ۱۴۰۰ به یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید. امید است که در سال آینده حقوق سربازان افزایش پیدا کند.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص حقوق سربازان در سال 1401 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    ایران با این همه ثروت تا قیامت هم تحریم باشه باز اگر ثروتش را انگونه که عدالت باشد تقسیم کنند هنوزم دارد… یه سرباز ماهانه حداقل باید 10 میلیون حقوق بگیرد… مگر سرمایه ای بهتر از جوانان یک مملکت داریم… باید حقوقی ب سرباز داده شود که پس از تأمین شده باشد از هر نظر

    پاسخ

    اینا همش دروغه بودجه ندارند و سرکا ی هست.
    گول نخورید.

    پاسخ

    بودجه که هست همیشه ایران فول از پول ولی خب همچین کاری نمیکنن

    پاسخ