;
coinex

شیائومی CIVI S نام رسمی گوشی شایعه‌شده CIVI 2 خواهد بود

جانشین شیائومی CIVI  با عنوان CIVI 2 معرفی نخواهدشد. به احتمال قوی یک “s” به آخر اسم این گوشی هوشمند اضافه شود. شیائومی CIVI S نسبت به CIVI  یک ارتقا کوچک خواهد داشت.

چند روز پیش، DigitalChatStation افشارگر معروف، مشخصات جانشین CIVI شیائومی را منتشر کرد. گمان می‌رفت جانشین CIVI، شیائومی CIVI 2 نام داشته باشد، اما این گونه نشد. اکنون این افشاگر با اطلاعات زیادی برگشته و می‌گوید که به احتمال زیاد جانشین CIVI به جای CIVI 2، با ” S” معرفی شده و شیائومی CIVI S نامیده شود. با این خبر همراه ما باشید تا با مشخصات این گوشی هوشمند آشنا شویم.

مشخصات گوشی شیائومی CIVI S

طبق اطلاعات منتشر شده توسط افشاگر معروف چینی، گوشی هوشمند جانشین CIVI ، یک ارتقا کوچک داشته و احتمالا یک “S” به نام آن اضافه می‌شود. از این اطلاعات، نتیجه گرفته می‌شود که گوشی بعدی CIVI، به جای CIVI 2، شیائومی CIVI S نامیده خواهد شد. این گوشی با نام رمزی ” K9E” همراه بوده و یک گوشی بسیار نازک و سبک است. دوربین سلفی این گوشی، یکی از ویژگی‌های برجسته آن خواهد بود.

مشخصات گوشی شیائومی CIVI S

صفحه نمایش CIVI S مانند صفحه نمایش منحنی سوراخ پانچ شیائومی  CIVI بوده و ماژول دوربین عقب نیز بدون تغییر باقی خواهد ماند. طبق اطلاعات منتشر شده، نرخ رفرش در این گوشی هوشمند، 120 هرتز است و یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی خواهد داشت (مشابه گوشی CIVI). قبلا در مورد این گوشی، به داشتن یک پنل OLED + FHD اشاره شده بود.

مقالات مرتبط:

دوربین اصلی این دستگاه نیز، 64 مگا پیکسل خواهد بود. شایعه شده است که این گوشی از تراشه اسنپدراگون 778G پلاس بهره می‌برد و از فناوری شارژ سریع 55 واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

شیائومی CIVI S

همچنین DigitalChatStation فاش کرده است که گوشی شیائومی CIVI S رنگ‌های سفید درخشان و صورتی را به همراه خواهد داشت. احتملا گوشی هوشمند شیائومی CIVI S در روز‌های آینده یا در فروردین ماه 1401 معرفی شود.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در مورد گوشی شیائومی CIVI S چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر