coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

رنگ بندی ردمی کی 50 و دو عضو دیگر خانواده قبل از رونمایی رسمی فاش شد

ردمی برای رونمایی از سری Redmi K50 برنامه‌ریزی کرده است و هر لحظه، جزییات بیشتری از این گوشی‌ها فاش می‌شود. اخیرا رنگ بندی ردمی کی 50 به بیرون درز کرده که در ادامه بیشتر به آنها می‌پردازیم.

ردمی قصد دارد در رویداد 17 مارس (26 اسفند) از گوشی‌های ردمی K50، ردمی K50 Pro و ردمی K50 Pro Plus رونمایی کند. چند روز قبل، پوستری رسمی منتشر شد که رنگ بندی ردمی کی 50 و طراحی گوشی را نشان می‌داد. در این پوستر، رنگ مشکی «Feather Black» به تصویر کشیده شده بود.

اما حالا،‌ تنوع رنگ بندی ردمی کی 50 به صورت کامل فاش شده است.

رنگ بندی ردمی کی 50

همانطور که می‌دانید، گوشی‌های هوشمند تنها در یک رنگ‌بندی عرضه نمی‌شوند و نسخه‌های متنوعی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. بنابراین، رنگ مشکی هم تنها گزینه موجود برای سری Redmi K50 نخواهد بود. اخبار لو رفته مدعی هستند که رنگ بندی ردمی کی 50 و دو عضو دیگر این خانواده، چهار رنگ مشکی، آبی، گولد و سفید است.

رنگ بندی ردمی کی 50 و دو عضو دیگر خانواده قبل از رونمایی رسمی فاش شد
پوستر رسمی ردمی کی 50

رنگ طلایی این گوشی‌ها بسیار جذاب طراحی شده و هیجان طرفداران را برانگیخته است. کمتر گوشی در بازار گوشی‌ها با این رنگ بندی عرضه شده است؛ مخصوصا در سال 2022. گوشی دیگری که تقریبا با همین رنگ طلایی راه‌اندازی شده، هواوی پی 50 است که در سال 2021 راه‌اندازی شد.

رنگ بندی ردمی کی 50 در طیف آبی هم شبیه به رنگ آبی کمرنگی است که در گوشی شیائومی 12 شاهد آن هستیم. رنگ سفید سری ردمی کی 50 نیز شباهت‌هایی به ردمی کی 40، پوکو اف 3 و می 11 ایکس دارد.

فراموش نکنید که این تنوع رنگی توسط کمپانی ردمی تایید نشده و رندرهای آن طراحی شده است. ردمی با انتشار پوستر رسمی خود، تنها وجود نسخه مشکی سری ردمی کی 50 را تایید کرده است.

مشخصات ردمی کی 50

طراحی و رنگ بندی ردمی کی 50 برای تصمیم‌گیری و خرید این گوشی‌ها کافی نیستند و فاکتورهای مهم‌تری هم وجود دارند. البته اینطور که در گزارش‌ها دیده‌ایم،‌ گوشی‌های ردمی کی 50، ردمی کی 50 پرو و ردمی کی 50 پرو پلاس از این نظر هم رضایت‌بخش هستند.

رنگ بندی ردمی کی 50

این گوشی‌ها به ترتیب از تراشه‌های اسنپدراگون 870، دایمنسیتی 8100 و دایمنسیتی 9000 برخوردار می‌شوند. تراشه‌های دایمنسیتی این‌روزها توجه بسیاری را به خود جلب کرده‌اند. این تراشه‌ها در بنچمارک‌های مختلف از جمله گیک‌بنچ و انتوتو، امتیازهای بالایی را نسبت به تراشه‌های رقیب، همچون اسنپدراگون 8 نسل 1 دریافت کرده‌اند و حتی می‌توان گفت که رقیب اصلی تراشه‌ پرچمدار اپل محسوب می‌شوند.

سری ردمی کی 50 همچنین از تنظیمات دوربین بسیار پیشرفته‌ای برخوردار هستند؛ تنظیماتی که با بسیاری از گوشی‌های رده‌بالاتر بازار رقابت می‌کنند و در عین حال، با قیمت کمتری در دسترس قرار می‌گیرند.

برای انتشار جزییات بیشتر در روزهای آینده، همراه ما بمانید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره سری ردمی کی 50 با بلوتوث 5.3 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر