;
coinex

بازیگران فصل پنجم جوکر چه کسانی هستند؟

مجموعه پرطرفدار رئالیتی‌شو «جوکر» که از فیلیمو پخش می‌شود به فصل پنجم رسید. برای اطلاع ازجزئیات و بازیگران فصل پنجم جوکر در این نوشتار تکراتو همراه باشید.

مجموعه پربیننده‌ی جوکر با الگوبرداری از نمونه‌های موفق خارجی به کارگردانی احسان علیخانی و سیدحامد میرفتاحی در سال 1400 ساخته شده است.

سیامک انصاری بازیگر کمدی شناخته شده‌ی کشورمان، میزبان این برنامه هیجان انگیز است و علی لک پوریان هم به عنوان بازیگر ثابت جوکر، انصاری را در این رقابت جذاب همراهی می‌کند.

رئالیتی شو یک کمدی متفاوت به تهیه کنندگی امیرحسین بزرگ زادگان و محسن نجفی است. در ادامه به معرفی مهمانان فصل پنجم جوکر ایرانی می‌پردازیم.

بازیگران فصل پنجم جوکر

در جوکر ایرانی که یکی از بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی است، شاهد یک مسابقه جذاب و سرگرم‌کننده، میان برخی از بازیگران مطرح، چهره‌های مشهور هنری، اجتماعی و ورزشی در یک اتاق در بسته هستیم. آن‌ها برای ‏خنداندن یک دیگر رقابت می‌کنند، اما نکته‌ی جالب ماجرا آن جاست که خودشان نباید بخندند.

بازیگران فصل پنجم جوکر
بازیگران فصل پنجم جوکر

این مجموعه طنز در هر فصل مهمانان متفاوتی را دعوت می‌کند. اسامی هنرمندان و بازیگران فصل 5 جوکر سیامک انصاری اعلام شد، که بر این اساس مهران غفوریان، حامد آهنگی، مجید واشقانی، پژمان جمشیدی، اکبر عبدی، سیروس میمنت، و محمدرضا علیمردانی مهمانان فصل پنجم جوکر ایرانی هستند. (این اسامی هنوز به طور رسمی تایید نشده است.)

مهران غفوریان زاده‎‌ی سوم شهریور ماه سال ۱۳۵۳ بازیگر، کمدین و کارگردان مشهور کشورمان است. او دانش‌آموخته‌ی رشته نقاشی است.

بازیگران فصل پنجم جوکر

اولین کار غفوریان مجموعه طنز لبخند سوم به کارگردانی مسعود رشیدی بود. وی سپس از سال ۱۳۸۰ با کارگردانی سری مجموعه‌های سریال زیر آسمان شهر به شهرت بیشتری رسید. پس از آن در سال ۱۳۷۷، با مهران مدیری هم بازی شد.

از کارهای او می‌توان به فیلم سینمایی‌هایی همچون داش‌آکل و ما همه با هم هستیم و سریال‌هایی همچون در حاشیه و نیسان آبی اشاره کرد. مهران غفوریان از بازیگران فصل پنجم جوکر است.

محمدرضا علیمردانی زاده‌ی یازدهم خرداد ماه سال ۱۳۵۵ است. او دارای مدرک کارشناسی تئاتر، نمایش و بازیگری بوده و  تاکنون در بیش از 40 کار تصویری در کارنامه‌ی هنری خود دارد. علیمردانی به عنوان دوبلور در برخی از انیمیشن‌های پربیننده فعالیت داشته‌، او همچنین راوی پویانمایی محبوب دیرین دیرین بود.

مجید واشقانی متولد ۶ خرداد ۱۳۵۹در تهران است. او تحصیلات خود را تا مقطع لیسانس در رشته مهندسی متالورژی ادامه داد، او بازیگری را از سال ۱۳۷۷ تا ۱۳۷۸ با حضور در کلاس‌های آزاد بازیگری امین تارخ آغاز کرد.

او علاقه زیادی به بازی در ژانر کمدی دارد و با بازی در سریال مسیر انحرافی به شهرت رسید. مجید واشقانی در مجموعه‌های مختلف همچون هوش سیاه، ماتادور، انقلاب زیبا و میکائیل در نقش‌های پلیسی به ایفای نقش پرداخته است.

اکبر عبدی در چهارم شهریور ماه سال ۱۳۳۹ در محله نازی‌آباد تهران به دنیا آمد. او از بازیگران مشهور سینما و تلویزیون کشورمان و دارنده نشان درجه یک فرهنگ و هنر است.

عبدی از هنرجویان مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما بوده‌ است. وی سیمرغ بلورین نقش دوم مرد از هشتمین جشنواره فیلم فجر را برای بازی در فیلم مادر ساخته علی حاتمی دریافت کرد.

اکبر عبدی از کمدین‌های با تجربه‌ی سینما و تلویزیون است که در فیلم «خواب‌زده‌ها» بعد از فیلم‌های «آدم‌برفی» و «خوابم می‌اد» برای سومین‌بار نقش یک زن را ایفا کرد. او از بازیگران فصل پنجم جوکر ایرانی است.

حامد آهنگی ۱۷ تیر ماه سال ۱۳۵۸ در بندر انزلی به دنیا آمد. او هم‌اکنون استندآپ کمدین، مجری، بازیگر و کارگردان تلویزیون و سینما است. آغاز کار حرفه‌ای حامد آهنگی در سال ۱۳۸۱ و با دعوت شبکه باران انجام گرفت.

بازیگران فصل پنجم جوکر

وی در سال ۱۳۸۹ و با دعوت حمید خندان به برنامه شب‌های کیش پیوست و به طور ماهانه در جزیره‌ کیش به اجرای برنامه پرداخت. آهنگی که از بازیگران فصل پنجم جوکر است، در سال ۱۳۹۵ با اجرای برنامه استندآپ در خندوانه را به شهرت رسید.

سیروس میمنت رنجبر متولد ۲۳ آذر ماه سال ۱۳۳۹ در کرمانشاه است. او بازیگر و فیلمنامه‌نویس اهل ایران است. فیلم‌های سینمایی معجزه خنده، فوتبالی‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی خانه‌به‌دوش، سه‌دونگ سه‌دونگ، نون‌خ١، نون‌خ۲ و نون‌خ۳ از فعالیت‌های شناخته‌شده‌ی کارنامه‌ی هنری او هستند.

بر اساس آخرین اخبار از سوی سازندگان رئالیتی شو، سیروس میمنت نیز از بازیگران فصل 5 جوکر سیامک انصاری است.

پژمان جمشیدی در بیستم شهریور ماه سال ۱۳۵۶متولد شد. او بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال و بازیگر کشورمان است. وی اولین تجربه بازیگری خود را سال ۱۳۹۰ در یک قسمت از سریال ساختمان پزشکان به صورت مهمان تجربه کرد. پس از آن در سال ۱۳۹۲ در سریال تلویزیونی پژمان به نقش‌آفرینی پرداخت که با استقبال مخاطبان همراه شد.

جمشیدی در چند سال گذشته یکی از پولسازترین بازیگران سینما نیز به شمار می‌رود. او از مهمانان فصل پنجم جوکر است.

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال ساخت ایران 3

بازیگران سریال سرجوخه

 

اگر به تازگی به جمع مخاطبان برنامه جوکر ایرانی پیوستید و چهار فصل قبل رئالیتی شو را تماشا نکردید، برای آشنایی با داستان و فضای این مجموعه‌ که درواقع یک مسابقه جالب است و همچنین هنرمندان چهار فصل قبلی تا پایان گفتار بازیگران فصل پنجم جوکر ایرانی همراه ما باشید.

داستان و فضای مجموعه رئالیتی‌شو

فضای برنامه جوکر و اتاقی که شرکت‌کنندگان در آن حضور دارند و به اجرای مسابقه ضبط می‌پردازند، مانند فضای یک خانه طراحی شده که دارای اتاق نشیمن و آشپزخانه است.

در کنار اتاق شرکت‌کنندگان، یک اتاق دیگر هم وجود دارد که مخصوص تجهیزات و گریم نیز است. شرکت‌کنندگان در زمان برگزاری مسابقه این اختیار را دارند که هر گاه تمایل داشتند به این اتاق می‌روند، ابزاری را انتخاب کرده و از آنجا با خود بیاورند، یا با پوششی خنده‌دار تغییری در ظاهر خود ایجاد کنند تا بتوانند با آن دیگر مهمانان را بخندانند.

بازیگران فصل پنجم جوکر

سیامک انصاری نقش میزبان و داور این مسابقه را ایفا می‌کند. او یک اتاق جداگانه با فضایی مشابه به اتاق مانیتورینگ نشسته است و در زمان اجرای مسابقه از آن‌جا اجرای مهمانان را مشاهده می‌کند.

داور (سیامک انصاری) شرکت‌کنندگان مسابقه را زیر نظر دارد و هر زمان خنده یکی از شرکت‌کنندگان را از مانیتورهای اتاق خود ببیند با دکمه قرمزی که جلویش قرار دارد مسابقه را متوقف می‌کند. پس از آن به اتاق بازی می‌رود و با نشان دادن صحنه آهسته خندیدن شرکت کننده‌ای که قوانین بازی را رعایت نکرده است، او را جریمه می‌کند. سپس او دوباره به اتاقش برمی‌گردد و با دکمه فشردن سبز ادامه مسابقه را اعلام می‌کند.

شرایط و قانون برنامه‌ی جوکر ایرانی

در ادامه‌ گفتار بازیگران فصل پنجم جوکر ایرانی به شرایط و قانون برنامه‌ی جوکر ایرانی می‌پردازیم. رئالیتی شو یا جوکر یک مسابقه کمدی است که در هر فصل آن ۸ شرکت‌کننده، برای مدت زمان مشخصی در یک اتاق بزرگ به اجرای مسابقه می‌پردازند. شرکت‌کنندگان این مسابقه هنرمندان و معمولا بازیگران مشهور هستند.

هر کدام از شرکت‌کننده‌ها باید در طول مسابقه دیگران را بخنداند و خودش نخندد. در قوانین این بازی آمده است؛ هر شرکت‌کننده‌ای که بخندد بار اول کارت زرد می‌گیرد و بار دوم با کارت قرمز جریمه ودر نهایت از اتاق اجرای مسابقه اخراج می‌شود.

هر کدام از شرکت‌کنندگان دارای یک فرصت ویژه با مدت زمانی کوتاه است که هر زمان خواست می‌تواند از آن استفاده کند. در واقع در این فرصت باید دیگر شرکت‌کنندگان کاملاً به او توجه کنند و اجازه هیچ کار دیگری ندارند و فرد در این زمان به اجرای ویژه‌ای می‌پردازد تا دیگران را بخنداند.

بازیگران فصل پنجم جوکر
بازیگران فصل پنجم جوکر ایرانی

هر کدام از شرکت کننده که از سوی داور کارت قرمز بگیرد و از مسابقه حذف شود، به اتاق میزبان (سیامک انصاری) می‌رود و در همراه او ادامه مسابقه را می‌بیند. همچنین داور می‌تواند با تشخیص خودش، شرکت‌کننده‌ای که از بازی حذف شده را برای مدت مشخصی به اتاق اجرای مسابقه برگرداند تا دوباره وارد بازی شود و دیگران را بخنداند.

با حذف شدن شرکت‌کنندگان، آخرین کسی که در اتاق بماند به عنوان برنده مسابقه اعلام می‌شود و تندیس و جایزه بزرگ را از آن خود می‌کند. البته برنده‌ی هر فصل به قسمت فینال فینالیست‌ها راه می‌یابد.

البته ناگفته نماند که در همه‌ی مراحل پیش تولید و تولید جوکر ایرانی گروه خلاقیت و نویسندگان تیم سازنده جوکر در کنار شرکت‌کنندگان برای مشاوره و هم‌فکری حاضر هستند. سه فصل گذشته سریال رئالیتی شو سیامک انصاری، هر هفته روز دوشنبه از فیلیمو منتشر شده است.

در مجموع می‌توان برنامه  رئالیتی شو را، ساده، سالم و قابل‌اعتماد ارزیابی کرد و ایده اصلی این برنامه، یعنی خنداندن و نخندین، الگو گرفت و از آن در جمع خانوادگی و دورهمی‌های دوستانه به عنوان یک سرگرمی شاد استفاده کرد.

ایده‌های سالم و جذاب اجرا شده در قسمت‌های پخش شده‌ی جوکر ایرانی همچون: جوکرتایم، با دهان بسته حرف زدن و اجرای نمایش‌نامه طنز، می‌تواند ایده‌ی باشد برای یک بازی شاد و سرگرم کننده‌ی خانوادگی.

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال خاتون

بازیگران سریال یاغی

بازیگران فصل اول رئالیتی شو

امین حیایی، سام درخشانی، امیرمهدی ژوله، بیژن بنفشه خواه، هومن حاجی عبدالهی، امیر کاظمی، سهیل مستجابیان، غلامرضا نیکخواه و مهمان ویژه:  ایرج ملکی

بازیگران فصل دوم رئالیتی شو

فصل دوم وحید آقاپور، ایمان صفا، هومن برق برق‌نورد شهرام قایدی، سپند امیر سلیمانی، بهنام تشکر، عباس جمشیدی، آرش نوذری و مهمان ویژه: مجید شاپوری

بازیگران فصل سوم رئالیتی شو

بازیگران فصل پنجم جوکر

در فصل سوم جوکر رضا شفیعی جم، سیاوش چراغی پور، بابک نهرین، حمید لولایی، میرطاهر مظلومی، علی استادی، سروش جمشیدی، امیر غفار منش و مهمان ویژه: منوچهر آذری

بازیگران فصل چهارم رئالیتی شو

پوریا پورسرخ، یوسف صیادی، مهران رجبی، شهاب عباسی، سیاوش مفیدی، بهزاد محمدی، سیدعلی صالحی، یوسف تیموری و مهمان ویژه: اصغر سمسارزاده

اسامی برندگان فصل اول، دوم ، سوم  و چهارم جوکر

  • فصل اول سهیل مستجابیان
  • فصل دوم هومن برق نورد
  • فصل سوم علیرضا استادی
  • فصل چهارم یوسف صیادی

عوامل و سازندگان جوکر

  • مجری جوکر: سیامک انصاری
  • کارگردان مسابقه جوکر: احسان علیخانی، سیدحامد میرفتاحی
  • تهیه‌کننده اجرایی: امیرحسین بزرگ‌زادگان و محسن نجفی سولاری
  • تهیه‌شده: استودیو قرن جدید
  • خواننده تیتراژ: سینا حجازی
  • سرپرست نویسندگان: ایمان قیاسی و علی رضازاده
  • گویندگان: ناصر طهماسب و ژاله صامتی
  • فصل‌ها: تاکنون 4 فصل
  • مدت زمان هر قسمت: ۵۹-۷۶ دقیقه
  • شبکه اصلی: شبکه نمایش خانگی
  • پخش کننده: فیلیمو

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص بازیگران فصل پنجم جوکر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر