;
coinex

بهترین انیمه های ایسکای ؛ انیمه Isekai جدید چی ببینیم؟

بهترین انیمه های ایسکای ممکن است ندیده باشید، در مقاله تلاش می‌کنیم بهترین و جدیدترین انیمه‌های Isekai را به شما معرفی کنیم، با ما باشید.

ژانر انیمه ایکسای جدیدا طرفداران بسیاری پیدا کرده است، شاید هالیوود همه ژانرها از اکشن، کمدی، هیجان انگیز و عاشقانه برای ما به ارمغان آورد، اما به نظر می رسد اکنون ایسکای این ژانر به وجود آمده توسط دوستان خلاق ژاپنی توانسته است، محبوبیت گسترده ای پیدا کند. اگر با اصطلاح ایکسای آشنایی ندارید باید بگوییم معنای تحت الفظی آن انتقال به جهان دیگری است.

داستان های این ژانر معمولا الهام گرفته شده از دنیاهای خیالی و MMORPG ها است. شاید شما با بهترین انیمه های Isekai 2021 هنوز آشنایی نداشته باشید، همانطور که گفتیم این ژانر محبوبیت بسیاری پیدا کرده است به همین جهت در این مقاله تلاش می کنیم لیستی از یهترین انیمه های ایسکای را به شما معرفی نماییم.

بهترین انیمه های ایسکای ؛ انیمه Isekai جدید چی ببینیم؟

ایسکای واژه عامی است که برای اطلاق به ژانرهای مانگاهای ژاپنی، لایت نوول، انیمه و بازی های ویدیویی به کار می رود. آثار ایسکای درباره فردی عادی از زمین است که در جهان‌ های موازی تولد دوباره دارد یا به دام می‌ افتد.

اغلب این جهان‌ها در جهان زندگی قهرمان اصلی به عنوان دنیای خیالی وجود دارند، اما همچنین ممکن است برای آن‌ها نیز ناشناخته باشند. این ژانر در ایام اخیر و با توجه به علاقه روزافزون به دنیای انیمه ها طرفداران زیادی پیدا کرده است. بر این اساس و در جستار پیش رو به بهترین انیمه های ایسکای خواهیم پرداخت.

Sword Art Online

بهترین انیمه های ایسکای

Sword Art Online یک پیشگام در این سبک است، این انیمه ایسکای جدید پس از پخشش حقیقتا مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده است. البته این نکته نیز لازم به ذکر است که شهرت آن به دلیل شخصیت اصلی (Kirito Chirst) بی روح آن کمی پایین آمده است، اما همچنان می توان آن را یک نمایش بسیار سرگرم کننده دانست.

این انیمیشن عالی است، مبارزات جنگجویان در آن بسیار هیجان انگیز است و خطوط داستان آن نیز بسیار جذاب می باشد، برخی این نمایش را بهترین انیمه ژانر ایسکای دانسته اند.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های 2021

Gate

بهترین انیمه های ایسکای

Gate یکی از آن انیمه های ایسکای است که شما را میخکوب خواهد کرد، در این انیمه ایسکای جدید داستان درباره پورتالی است که دنیای مدرن را با دنیای فانتزی پیوند می دهد و انواع آدمها، اژدها و شیاطین شروع به ورود به ژاپن امروزی می کنند گویی که یک آخر الزمان اتفاق افتاده است.

در این سریال دو طرف یعنی انسان ها و موجوداتی که وارد جهان ما شده اند با هم درگیر می شوند، اما از آنجا که هیچ یک از طرفین نمی تواند یک پیروزی قاطع بدست آورد، آتش بس اتفاق می افتد. این انیمه جذاب و با داستانی هیجان انگیز را باید در لیست بهترین انیمه های Isekai 2021 قرار داد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های مارول در سال 2021

Arifureta: From Commonplace to World’s Strongest

بهترین انیمه های ایسکای

همانطور که از عنوان این انیمه مشخص است، این داستان قهرمانی است که از هیچ شروع کرده است. همه چیز از آنجا شروع می شود که قهرمان اصلی هاجیمه و دوستان او برای ماموریت نجات جهان به دنیایی فانتزی منتقل می شوند.

همه دوستان هاجیمه جز خود او دارای قدرت بسیار خوب جنگی هستند به همین دلیل پس از مدتی گروه او را رها کرده و او در یک هزارتوی باقی می ماند تا برای خودش بجنگد.

او از عقل خود استفاده می کند و قدرت هزارتو را بدست آورده و در نهایت تبدیل به قوی ترین انسان در جهان می شود. این انیمه ایسکای جدید را به دلیل داستان هیجان انگیز و دیالوگ های درخشانش باید در لیست بهترین انیمه های ایسکای قرار داد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های دی سی 2021

My Next Life as a Villainess: All Routes Lead to Doom!

بهترین انیمه های ایسکای

در این انیمه قهرمان داستان کاتارینا در درون یک بازی ویدیویی که قبلا انجام می داده، دوباره متولد می شود. او در حین داستان متوجه می شود که در نقش فرد شرور متولد شده و حافظه اش از زندگی گذشته به او یادآوری می کند که قرار است تا پایان کار بمیرد.

بنابراین او باید در عین آنکه تلاش کند داستان پیش رود نباید اجازه دهد بازی به سرانجام خود برسد. شخصیت های دوست داشتنی و داستان هیجان انگیز این انیمه باعث شده است، بسیاری آن را بهترین انیمه ژانر ایسکای به حساب آورند.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2021

In Another World With My Smartphone

بهترین انیمه های ایسکای

داستان دقیقا شبیه به عنوان است، یک پسر که پس از آنکه توسط تصادف از دنیا می رود، خدا دلش برای او می سوزد و به او می گوید: « من خیلی متاسفم فام، می تونم با انجام کاری این اتفاق را جبران کنم؟»

پسر در پاسخ به خداوند بی درنگ پاسخ می دهد: « می توانید تلفن همراه هوشمند من را برایم بیاوردید؟» این انیمه جذاب با داستان بدیع و خلاقانه اش را قاطعانه می توانیم در لیست بهترین انیمه های Isekai 2021 قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021

Log Horizon

بهترین انیمه های ایسکای

شاید هیج انیمه به اندازه این انیمه نتوانسته است معنای واقعی ژانر ایسکای را منتقل نماید. دلیل اصلی این مسئله آن است که در این داستان هیچ قهرمان اصلی نمی تواند با یک ضربه دشمنان را شکست دهد و هرگز آسیب نبیند. دقیقا به مانند دنیای MMORPG.

گروه‌ها، توطئه ها ، اصناف و مسائل مختلفی در این انیمه بازتاب می یابد، این انیمه درباره قدرت های فراطبیعی خام نیست، بلکه مبارزات حاصل استراتژی، اصلاح اسلحه ها، موقعیت یابی و غیره است. این انیمه در به نمایش گذاشتن دنیایش بسیار موفق بوده و داستان های جذاب آن شما را میخکوب خواهد کرد به همین دلیل این انیمه ایسکای جدید را باید در لیست بهترین انیمه های Isekai 2021 قرار داد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های اکشن 2021

The Ambition of Oda Nobuna

بهترین انیمه های ایسکای

شما اغلب کلمات دختران زیبا و میدان های جنگ تاریخی را که در یک جمله بیان نمی گنجانید! اما زود قضاوت نکنید این انیمه ایسکای دقیقا در همین باره است.

جاه طلبی اودا نوبونا پسری را به نام یوشی هارو دنبال می کند که به عقب بازگردانده می شود. با اینحال، او به سرعت متوجه می شود که این جدول زمانی از تاریخ ژاپن دارای چند تفاوت اساسی است، یکی از این موارد این است که همه فرماندهان جنگ اکنون دختران ناز و زیبا هستند. این انیمه جدید ایسکای به نظر بسیاری از علاقمندان بهترین انیمه ژانر ایسکای است.

بیشتر بخوانید: ترسناک ترین فیلم های 2021

The Devil is a Part-Timer

بهترین انیمه های ایسکای

The Devil is a Part-Timer را می توان یک ایسکای معکوس به حساب آورد. دلیل این امر آن است که معمولا در ژانر ایسکای شخصی از دنیای عادی به یک بازی ویدیویی یا یک دنیای فانتزی منتقل می شود، اما در این انیمه اتفاقی برعکس افتاده و شیطان، دست راست او و قهرمانان افسانه ای به ژاپن امروزی منتقل می شوند.

جادو و قدرت خاصی این موجودات فرازمینی ندارند. آنها پس از مدتی متوجه می شوند که باید با قوی ترین دشمن خود یعنی سرمایه داری و حداقل دستمزد مواجه شوند.

این انیمه یک نمایش کمدی است و داستان های هر اپیزود با اپیزود دیگر متفاوت است، بنابراین ما پیشنهاد می کنیم حتما اگر این انیمه را تماشا نکرده اید فورا آن را دانلود کرده و ببینید. این انیمه جدید ایسکای با دید انتقادی و اجتماعی و همچنین زبان طنزش قطعا در لیست بهترین انیمه های ایسکای قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های عاشقانه 2021

How Not to Summon a Demon Lord

بهترین انیمه های ایسکای

از آنجا که ما قبلا درمورد شیاطین صحبت کرده ایم، اکنون می خواهیم نمایش دیگر با این مضمون معرفی نماییم. داستان این انیمه جدید ایسکای کلاسیک است، داستان آن حول شخصی می چرخد که در یک بازی کامپیوتری بهترین بازی کننده بود و اکنون به خود بازی منتقل شده است.

هدف نهایی این شخص شکستن طلسمی که دختری را برده شیطان کرده است. به نظر بسیاری با توجه با جذابیت های داستان و شخصیت های جالب آن این انیمه را بهترین انیمه ژانر ایسکای دانسته اند.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های کمدی 2021

Cautious Hero: The Hero Is Overpowered but Overly Cautious

بهترین انیمه های ایسکای

در این داستان قهرمان اصلی دارای قدرت های باورنکردنی است، این قهرمان اصلی کمی دچار پوچی شده است و به عنوان مثال کل یک دهکده فقط به دلیل که می خواست مطمئن شود که آن لجن سطح 1 را به درستی کشته است، نابود می کند.

قهرمان اصلی انیمه حال و هوایی شبیه آکوا دارد و بازیگر صداپیشه او نیز فرد بسیار هنرمند و مشهوری است. زبان تلخ و نبردهای جذاب این انیمه آن را در لیست بهترین انیمه های ایسکای قرار می دهد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های زامبی 2021

The Familiar of Zero

بهترین انیمه های ایسکای

این انیمه نیز مضامین اصلی یک ایسکای را دارد، شخصیت اصلی آن عاشق بازی های ویدیویی است و همچنین دارای قدرت های فراطبیعی است.

این پسر اساسا برده دختری است که او را احضار کرده است، این یک انیمه دوتایی است که متشکل از دختری است که به نظر نمی رسد جادوگر عالی باشد و پسری که از ژاپن مدرن احضار شده است. ارتباط جالب و بامزه این دو دختر و پسر این انیمه را به نظر بسیاری تبدیل به بهترین انیمه ژانر ایسکای کرده است.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های 2021

KonoSuba

بهترین انیمه های ایسکای

KonoSuba یکی از انیمه های ایسکای کمدی است که جذابیت های خاص خود را دارد. داستان این انیمه حول زندگی مردی درحال احتضار می چرخد که الهه ای به او پیشنهاد می کند که او را در دنیای دیگری زنده کند. منتظر یک الهه و یک مرد مسن کلاسیک نباشید.

شخصیت اصلی مرد هیچ ویژگی اخلاقی کلاسیکی ندارد، الهه داستان نیز هیچ شباهت به خدایان نداشته و مراد او یک فرد منحرف است. این شخصیت ها در دیالوگ هایی کمدی با هم ارتباط برقرار می کند که با توجه به پیش فرض ما از این شخصیت ها بسیار بامزه می شود. به همین جهت ما این انیمه را در لیست بهترین انیمه های ایسکای قرار می دهیم.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021

Overlord

بهترین انیمه های ایسکای

در این انیمه شخصیت اصلی Ainz به جهان بازی ها منتقل می شود، او تصمیم به تسخیر آن جهان می گیرد اما فقط به عنوان وسیله ای برای جمع آوری اطلاعات و جستجوی سایر بازیکنان.

موقعین او ستون فقرات این انیمه است، زیرا افراد دائما به او به عنوان یک خدا نگاه می کنند اگرچه که او تنها یک بازی کننده مشتاق است. این انیمه ایسکای با مضمون همیشگی این ژانر با خلاقیت های به موقع و درست را بسیاری بهترین انیمه ژانر ایسکای به حساب آورده اند.

بیشتر بخوانید:  بهترین سریال های HBO در سال 2021

Grimgar: Ashes and Illusions

بهترین انیمه های ایسکای

Grimgar داستانی دقیقا مشابه با Overlord دارد. ما در این انیمه مجموعه ای از کاراکترها را داریم که نقش و تاثیرگذاری آنها همگی به یک اندازه است. هیچ یک از آنها خاطرات قبلی از خود ندارد و نمی تواند جریان بازی را دگرگون کند و هیچ یک از آنها غالب نیستند.

این مسئله چیزی از زیبایی این انیمه کم نمی کند، در این انیمه ما مواجه با تلاش های گروهی از مردم در دنیای RPG هستیم که دائما در تقلا بوده و هرگز تسلیم نمی شوند.

روند این انیمه شاید کمی کندتر از آنچه از یک ایسکای انتظار دارید باشد، اما این مسئله به جذابیت این سریال اضافه می کند. در کل به دلیل داستان عبرت آمیز و نمایش تلاش های افرادی که معمولا در نمایش های دیده نمی شوند، می توانیم آن را در لیست بهترین انیمه های ایسکای قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های ترکی 2021

The Rising of the Shield Hero

بهترین انیمه های ایسکای
بهترین انیمه های Isekai 2021

در این انیمه قهرمان اصلی داستان نائوفامی در کنار سه نفر دیگر به دنیای دیگری منتقل می شود و به هر کدام یک سلاح داده می شود. او تلاش می کند تیمی را برای مبارزه تشکیل دهد و به افراد اطراف خود کمک کند این درحالی است که هیچ اعتنایی نیز به پادشاه نمی کند، این نمایش مقاومت آنقدر جذاب است که برخی از مخاطبان انیمه آن را به عنوان بهترین انیمه ژانر ایسکای به حساب آورده اند.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های کره ای 2021

No Game No Life

بهترین انیمه های ایسکای
بهترین انیمه های Isekai 2021

داستان این انیمه کاملا ساده است: دو خواهر و برادر نابغه به دنیایی خیالی منتقل می شوند که در آن همه چیز از طریق بازی حل و فصل می شود، شاید این داستان کمی خسته کننده به نظر برسد، اما بخاطر داشته باشید این خواهر و برادر نابغه های واقعی هستند. همچنین شخصیت های دیگری نیز وجود دارند که بر جذابیت این داستان می افزایند.

این انیمه جذاب که در آن معماهای پیچیده توسط این خواهر و برادر حل می شود طرفداران بسیاری پیدا کرده است، به همین سبب ما آن را در لیست بهترین انیمه های ایسکای قرار می دهیم.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های عاشقانه 2021

Restaurant to Another World

بهترین انیمه های ایسکای
بهترین انیمه های Isekai 2021

داستان این انیمه بسیار بدیع و تازه است، به جای کلنجار رفتن معمول برای بقا که به آن عادت کرده ایم، این نمایش به معنای واقعی کلمه فقط درباره راه اندازی یک رستوران است.

موضوع اصلی این است که این رستوران مانند هر غذاخوری دیگری در طول روزهای کاری به انجام خدمات مشغول است، اما شنبه ها درهای آن به دنیای خیالی بازی می شود و ناگهان با این وضعیت مواجه می شوید که کارکنان درحال سرو کردن گوشت یا براندی برای اژدهاها هستند.

این نمایش بسیار خنده دارد فضای واقعا آرامش بخشی دارد و صادقانه باید به کسانی که این ایده را مطرح کردند، آفرین گفت و باید آن را در لیست بهترین انیمه های ایسکای قرار داد.

بیشتر بخوانید:  بهترین انیمیشن های سریالی 2020 

Drifters

بهترین انیمه های ایسکای
انیمه ایسکای جدید

اگر ژانر تاریخی، خیالی و یا جنگی را دوست دارید این انیمه ترکیبی از این سه تا ژانر درخود دارد. در این انیمه جنگجویان بزرگ از اعصار مختلف تاریخی به دنیای خیالی منتقل می شوند و لقب Drifters به آنها داده می شود. وظیفه آنها این است که با افرادی به نما پایانها در یک جنگ همه جانبه مبارزه کنند.

در این انیمه بازیگران مشهوری مانند Toyohisa Shimazu، Nobunaga Oda وYoichi Suketaka Nasu. صداگذاری شخصیت ها را بر عهده گرفته اند. این سریال با داستان جذاب و نبردهای جذابش قطعا در لیست بهترین انیمه های ایسکای قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های نتفلیکس 2020

That Time I Got Reincarnated as a Slime

بهترین انیمه های ایسکای
انیمه ایسکای جدید

داستان این انیمه کمی پیچیده است، داستان آن حول یک slime می گردد که پس از خوردن یک اژدها به قدرت های فرا طبیعی دست می یابد. او سپس یک دهکده می سازد و تلاش می کند از شهروندان خود محافظت کند همچنین برای توسعه به دنبال سرمایه گذاری می گردد.

شاید این انیمه در نگاه نخست معمولی به نظر رسد اما مطئمن باشید که این انیمه ایسکای شما را سورپرایز خواهد کرد. داستان بدیع و روان این انیمه باعث شده است که ما آن را در لیست بهترین انیمه های ایسکای قرار بدهیم.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی

Nobunaga Concerto

بهترین انیمه های ایسکای
انیمه ایسکای جدید

داستان این انیمه حول یک پسر جوان می گردد که ناگهان به ژاپن عصر فئودالیسم منتقل می شود و با شخصی به نام نوبوناگا رو در رو می شود. این دو فرد بسیار شبیه به هم هستند و نوبوناگا واقعا از فشار زیادی که به او وارد شده است، خسته می باشد.

به همین جهت این دو فرد جای خود را عوض می کند و قهرمان اصلی باید به عنوان نوبوناگا زندگی کند و تلاش خود را مبذول دارد تا کشور ویران نشود. داستان جالب و کلاسیک و شخصیت پردازی این انیمه آن را در لیست بهترین انیمه های ایسکای قرار داده است.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های ایرانی

جمع بندی

در کشور ما انیمه ها طرفداران بسیاری دارند. بر همین اساس بود که پیش از این در تکراتو به بهترین انیمه های 2021، بهترین انیمه های شونن و بهترین انیمه های زمستان 2021 پرداخته بودیم. علیرغم آنکه هالیوود فیلم هایی در تمام ژانرها با هزینه ها، بازیگران معروف می سازد، این مسئله باعث نمی شود که مردم به سینما و هنر نمایشی دیگر کشورها توجه نکند.

به همین سبب تلاش کردیم برخی از بهترین انیمه ها در ژانر ایسکای را در این مقاله به شما معرفی کنیم تا بتوانید با اطلاعات دقیق تر به دیدن این نمایش های فوق العاده جذاب بپردازید، امیدواریم که در این جهت توانسته باشیم به شما یاری رسانده باشیم. اگر نکته یا مسئله وجود دارد که به آن اشاره نکردیم ، خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید:

منبع: fandomspot

نظر شما درباره بهترین انیمه های ایسکای  چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (45 نظر)

    ببخشید اسم انیمه اولین تصور بود کسی میدونه

    پاسخ

    فکت : اونی که به SAO میگه بهترین ایسکای تاریخ زیر 16 سال هست
    بهترین ایسکای تاریخ شهادته

    پاسخ

    انیمه
    هنرشمشیر زنی
    وان پیس
    نارتو
    سگ های ولگرد
    گوگو
    مرد تک موشت
    قهرمان سپر
    پادشاه شیاطین بازگشته
    شیطان نیمه وقط
    جوجوتسو کایزن
    غارتگر
    فری تیل
    عشق خر میشه
    احضار کننده سیاه پوش
    پادشاه شیاطین تناسخ یافته
    تناسخ بیکار
    کابوی بیپا
    گینتاما
    بلیچ
    باکی
    دفتر مرگ
    هانتر هانتر
    حمله به تابتان
    دوست دختر اجاری
    هایکو
    انگل قاعد
    اکادمی قهرمانان
    موب سایکو ۱۰۰
    حماسه ویلدن
    شبدر سیاه

    پاسخ

    انیمه ای نیست ندیده باشم :/ مجبورم ریواچ کنم

    پاسخ

    راستش من چنتا ازین انیمه ها رو دیدمو کلا اولین بار که انیمه دیدم انیمه داروینز گیم بود همونجا فهمیدم کلا انیمه رو برای چی نگا میکنم
    خب عناوین که آوردید همه شون خوب و ارزش تماشا کردنو داره ولی کاشکی توضیحاتتون کمی دقیق تر و متفاوت تر بود اینکه تو هر دنیا دقیقا چه اتفاقی قراره بیوفته و چیش اونو از ایسکاهای دیگه متمایز میکنه
    خود من اوور لردو واقعا از همه بیشتر دوست دارم و میتونم بگم اگ همچین انیمه ای درست تعبیر نشه تو ذهن به عنوان یه چیز معمولی میشینه
    تو اوور لرد اتفاقی که بیوفته نشون میدن توی دنیای گیم چه قدر ان پی سی ها اهمیت دارن و یجورایی حق زندگی
    و خود کاراکتر آیزول گون یه پلیر سطح بالا که با خدا تو اون دنیا برابری میکنی تنها سوالیو که تو ذهنتون پیش میاره اینه که بقیه پلیرا چه حرفی برای گفتن جلوش دارن

    پاسخ

    اورلدر افسانه هست هر چقدر ریواچ کنی بازم تازگی داره👌

    پاسخ

    انیمه ری زیرو شروع من از دنیای صفر هم نبود
    با اینکه خیلی معروفه
    مخصوصا سه کاراکتر سوبارو رم و رام

    پاسخ

    بهترینش به عنوان اسلامی تناسخ یافته بقیه هیچن

    پاسخ

    انیمه های عاشقانه اسکای مثل آشنای صفر هارمی در دنیای فانتزی و توی ای سکای تناسخ یک اسلایم و روی زندگی یک‌میلیون نفر وایسادم وکونوسوبا وهمون سوت آرت آنلاین وتناسخ یک الاف دیدم تو ژانر اکشن هم ناروتو وشبدر سیاه
    بجز این ها کسی انیمه سراغ داره ارزش دانلود کردن داشته باشه درضمن انیمه اورلورد واتک آن تایتان وزیرنویس چسبیده باشه براش همدیدم

    پاسخ

    اگ اکشن بلک کلاورو دوس داشتی
    فایر فرسم ببین خوشت میاد
    خیلی شبیه همن فقط فضاشون باهم فرق داره

    پاسخ

    این مسخره بازیا چیه.ایسکاهمشون مسخرن جزهنرشمشیرزنی انلاین.لامصب بهترین ایسکای تاریخه

    پاسخ

    سورت آرت آنلاین 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    پاسخ

    ازهمه بهتر هنرشمشیرزنیه

    پاسخ

    اگه‌ میخواید‌ انیمه‌ تناسخ‌ ببینید‌ من‌ moshku tensei shtara slime و‌ overlord و‌
    Moshku tensei پیشنهاد‌ میکنم‌‌ انیمه Black clover و‌ Nanatsu no Taizai پیشنهاد‌ میکنم‌ اگه‌ هم‌ عاشقانه‌ میخواید‌ darling in the franxx و‌ horimiya رو‌ ببینید‌ انیمه‌ های‌ redo of healer و‌ Higher school DxD پیشنهاد‌ میکنم‌ حتمی‌ ببینید البته‌ دوتای‌ اخریو‌ تنها‌ ببینید‌

    پاسخ

    sword art online بخاطر جلوه های ویژه و صحنه های مبارزه ای خفنش معروفه ولی داستانش همچون چیز شاخی نبود کلا معمولی بود
    و انیمه RE:ZERO هم بخاطر داستان معرکه اش دل همه رو به لرزه میندازه ولی جلوه های ویژه خاصی نداره راستش اگه جلوه های ویژش هم مثل هنر شمشیر زنی انلاین بود و صحنه های مبارزه ای ویژه ای داشت به خدا میترکوند
    هر دو انیمه ایسکای هستند توصیه میکنم هر دو رو ببینید و اینکه اگه میخواید از نظرم انتقاد کنید اول هر دو انیمه رو کامل ببینید بعدش بیاید هر چی دوست دارید بگید …

    پاسخ

    sword art online این بهتره از اون ری زیرو هست

    That Time I Got Reincarnated as a Slime
    هم عالی به نظر من و هر کسی سلیقه خودش داره

    پاسخ

    Overlord ی شاهکار هست 😊 صددرصد پیشنهادش میکنم

    پاسخ

    چرت وپرت نگواصلا میدونی معنی شاهکارچیه.چهارتاانیمه بیشترندیده بعدمیگه این شاهکاره.اتک ان تایتان.شیطان کش.وان پیس.ایناخدان.هنرشمشیرزنی انلاین هم بهترین ایسکای تاریخه

    پاسخ

    همه ی انیمه هایی که گفتی فایتای خیلی خوبی دارن و من صد در صد اطمینان دارم که تو طرف داره انیمه هایی هستی که فایت توشون حرف اول رو می زنه یا بهتره بگم اکشن و از انیمه ارباب خوشت نیومده و اومدی اینجا داری چرت و پرت می گی البته ممکن هم هست از اون دسته آدم های تعصبی باشی که حتی به خودش زحمت دیدن انیمه ارباب هم نداده باشه و فقط حرف می زنی انیمه فقط فایت و تصویر پردازی نیست باید به شخصیت ها و داستان هم توجه کنی و اگه همه ی این ها رو کنار هم بزاری انیمه ارباب واقعا قشنگه صد البته که حمله به تایتان هم داستان خوبی داره هر انیمه یک نقطه قوتی داره ولی ما نباید جنبه های دیگه ای که باعث میشه یه انیمه قشنگ شد رو نادیده بگیریم برای مثال مبارزه های شیطان کش عالی هست هرچی بگم کم گفتم ولی نباید شخصیت پردازی های خوب انیمه رو هم دست کم بگیریم یا از نظر داستانی دفترچه ی مرگ و کد گیاس و همچنین شوالیه ی تمام فلزی واقعا بی نظیر هستن من به شخصه نظرم اینه که دفترچه ی مرگ یه شاهکاره و اگه به خوام یه لیست از انیمه های شاهکار بگم شیطان کش ( مبارزه های چشم گیر ) دفترچه ی مرگ ( داستانی عالی ) کد گیاس ( شخصیتی فراموش نشدنی در حد والتر وایت ) مرد تک مشتی ( شخصیتی بسیار بامزه و طنز که البته من قبلا علاوه بر زبان اصلی دوبله اش رو هم دیده بودم وقعا طنزش رو دو برابر کرده بود هنوز اون دیالوگ رو که میگه برم خونه حلوا با نوشابا بزنم رو یادمه حتما این انیمه رو علاوه بر زبان اصلی یه بار با دوبله ی خوب ببینید اصلا ایرانی بودن خیلی به این شخصیت میاد ) اگه چیزی رو جا انداختم بگید البته من هنوز انیمه های زیادی رو تموم نکردم و صد در صد خیلی انیمه ها رو نگفتم و اینکه من داخل پرانتز نقاط قوت انیمه ها رو گفتم پس اشتباه متوجه نشید تازه من وقتی گفتم انیمه های زیادی رو تموم نکردم منظورم این نبود که تازه انیمه دیدن رو شروع کردم شاید حتی نزدیک ۳۰۰ تا انیمه تموم کرده باشم نزدیک ۵۰ تا در حال دیدنم و نزدیک ۲۰۰ تا هم داخل لیست انیمه هایی که می خوام ببینم و در آخر امید وارم به کسی بر نخورده باشه اگرم هم خورده به من چه مقصر خودتی که انقدر لوسی ( چقدر نوشتم خدایی دقت کردین اول نوشتم فایت بعد اومد پایین شد مبارزه حالا خوب میشه کسی نخونه کامنتم رو این همه نوشتم بعد کلا حتی یه نفرم نخونه چی بشه عزت زیاد )

    پاسخ

    خیلیم عالی حتما به انیمه ها و نقات قوتی که راجع بهشون گفتی توجه میکنم(تا اخرش خوندم که چیزی نشه)😐😂

    پاسخ

    داداش خیلی طولانی بود
    نخوندم🗿
    ولی ارباب از نظر فایت خیلی کم داره چون اینز با یه ضربه یه لشکر رو می کشه برای همون شاید بعضی ها حال نکنن باهاش ولی من منتظرم سریع تر فایت اینز با اون اژدها سفیده که تو فصل چهار هست رو ببینم

    پاسخ

    یا خدا چه قد تایپیدی چش درد گرفتممممممم

    پاسخ

    :/ خوب نیست به انیمه مورد علاقه یکی دیگه توهین کنی مثلا خود اسوورد ارت به نظر من مزخرفه

    پاسخ

    هنوز کار داری…..
    ارزش ما انیمه بینا رو اوردی پایین با این سلیقه ات
    یکی که انیمه نگا میکنه باید خیلی از ژانر ها رو دوست داشته باشه بعد توی فیک فقط از انیمه های اکشن و دارای فایت خوشت میاد و جالب اینجاس که حتی اینا رو هم کامل ندیدی……
    تویی که هنوز در سطح نوب هم نیستی نظر نده…
    تو خودت ک اینقد عشق فایتی بگو ببینم باکی دیدی؟😊
    اکامه گا کیل؟😊
    هفت گناه کبیره؟😊
    حماسه وینلند فصل ١🙂
    توکیو غول؟
    توکیو ریونجرز؟
    ماجرا جویی عجیب جوجو،؟
    رکورد رگناروک؟
    و خیلی های دیگه که حضور ذهن ندارم….
    اینا به کنار تو ایسکای دیدی حرف میزنی
    مثل تناسخ یک بیکار
    یا تناسخ به عنوان یک اسلایم
    تناسخ بزرگترین قاتل جهان
    یا جای خود ارباب
    باغ سایه ها؟
    دث مارچ؟
    تاریخچه ارواح؟
    تناسخ به عنوان یک شمشیر؟
    کمپانی سیاه؟
    اریفتارو؟
    بدون بازی زندگی هرگز
    تو حتی به خودت زحمت ندادی شاهکاری مثل حماسه تانیای شیطانی و ساخته شده در ابیس به خاطر پوسترشون ببینی چی میگی برا خودت ؟😐🥀
    برو خدا روزیتو جای دیگه بده….
    کسایی که حتی یکی از اینا رو ندیدن لطفا به خودشون نگن اوتاکو..😇🤝

    پاسخ

    داش تو خیلی اوتاکویی🗿ناموسا. اخه با چه رویی میای به طرف میگی نوبی برو انیمه ببین نظر نده من اینایی که گفتی رو دیدم بجز اون ۳۰۰ ۴۰۰ انیمه هم دیدم کا حدودا از هر ژانری دیدم پس نیا کس بگو که اوتاکویی من انیمه های ۱۰۰۰ قسمتی هم تو سابقه کارم دارم اینکه میای شاخ میشی رو نمیفهمم😑 اینا رو دیدم و ۵۰ تا دیگه هم کنار گزاشتم برای دیدن که تازه هستن و کسی شاید خیلی نشناسه ولی من دارم میبینم. وقتی مثل من توی ۳ سال این همه انیمه دیدی بیا کس شعر بگو😑. تمام

    پاسخ

    سلام لطفا منو نخندون سه سال که چیزی نیست. بعد یه سوال داشتم از اینایی که از اینایی که دو سه تا انیمه مشهور نگاه می کنن میگن فلان انیمه عالی بود و من اوتاکو ام رفیق یه کاری کن لفظ اوتاکو رو بردار از رو خودت منی که 5 یا 6 سال یه بیشتر انیمه دیدم خودم رو اوتاکو نمی دونم اون موقع که شما داشتید باب اسفتجی رو نگاه می کردید من داشتم انیمه هایی رو نگاه می کردم که الان برای چندمیبارن می خوام نگاهشون کنم هیچ سایتی دیگه نداره یا یک قسمتش رو فقط داره.همه اینارو گفتم به یه چیزی برسید لطفا نه ژانر تماشایی کسی رو که انیمه می بینه مسخره کنید یا ژانر خاصی رو فقط قبول داشته باشید که نماد اینه تو در تمام عمرت زیر 200یا 300 تا انیمه دیدی و اوتاکو نیستی. و خودتون رو اوتاکو صدا نزنید و اگر می خواید صدا بزنید از منکه قبول ندارم هنوز اوتاکو هستم بالاتر باشید یعنی من تا الان بیشتر از 700انیمه دیدم چه زیرنویس دار چه بدون زیرنویس چه از سایت ایرانی چه از تلگرام چه از سایت خارجی. هرچی اسم انیمه تو سایت های ایرانی هست من قبلا دیدم و الان دارم انیمه هایی با اسم هایی که تو عمرتون نشنیدید برای بار پنجم یا ششم می بینم چه قدیمی برای 20یا 30سال پیش چه برای یک یا دو سال پیش .انیمه های جدید بدون زیرنویس هم نگاه می کنم حتی خیلی از مانگا ها و مانهوا های انیمه و غیر انیمه رو هم خوندم و الان به همتون میگم هرکی که دید آمارش از منی که هنوز قبول ندارم اوتاکوام بالاتر هست تبریک می گم تو از نظر من یک اوتاکو و خوره واقعی انیمه هستی. اینها چیزی بود که می خواستم بگم پس زیاد به رخ کسی نکشید من که بازهم همه چیز رو نگفتم و از من بهترا قبول نداریم یه اوتاکو هستیم دیگه شمارو نمی دونم.

    داشتم فقط یه انیمه هزار قیمته اونم وان پیسه و بعدش ناروتو قسمت هاش زیاده

    شما همین جوری به هم بپرید و لطف کنید در حین این کارتون چند تا اسم از انیمه های کمتر دیده شده هم برا نشون دادن شاخ بودنتون به هم بگید ..
    ما هم قول میدیم مزاحم نشیم و از اسم انیمه هایی که به هم گفتید استفاده کنیم 🤝

    داشم یکم دقت کن نصف اونایی که گفتی توش بود یا ۹۰ درصد قطعا بود

    پاسخ

    تاریخچه ارواح و خدای دبیرستان و تناسخ یک بیکار هم قشنگن ببینشون

    پاسخ

    از کجا میتونم رادو اف هیلر گیر بیارم ؟

    پاسخ

    تو سانگرام/ تلگرام اسمشو اون بالا رو جستجو/ ذره بین بزن دو سه تا کانال میاره یکیشون زیرنویش داره. فقط سر پل صراط بگو خودم گشتم دیدمش اسمی از من نبر خداوکیلی

    پاسخ

    کاشکی فصل دوم رادو اف هیلر بیاد امیدوارم داشته باشه عحب چیزی بود ولی خواهشا تنها ببین اصلا دانلود کن برو تو کویر ببین

    پاسخ

    اون که عکس اصلی زدین مال کودوم انیمست میشه بگید

    پاسخ

    همش دیدم کاش انیمه های بیشتری میگفتی

    پاسخ

    واقعا ممنون از معرفیتون
    ارباب شیاطین دوباره تلاش کن هم قشنگه پیشنهاد میکنم ببینید

    پاسخ

    خیلی خوب بود ممنون بعضی از انیمه ها ندیده بودم و خیلی قشنگ هم بود

    پاسخ

    انیمه زمانی که به عنوان یک اسلایم تناسخ پیدا کردم خیلی قشنگه حتماا ببینیدش یعنی فوق العادس هرچی بگم کم گفتم.😐

    پاسخ

    لیستتون کامل نبود انیمه هایی مثل
    تناسخ یک بیکار
    ریدو اف هیلر
    قیام قهرمان سپر
    No Game, No Life
    Log Horizon
    و خیلی از انیمه های دیگه توی لیستتون نیست.

    پاسخ

    لعنتی شیطان جلو تو کم میاره :)))))))
    Redo Of Healer انیمه نیست هن-ت-ای هست

    پاسخ

    من سه بار دیدمش 😂😂😂 خودتم شیطونی که میدونی دیگه 😂📿💔

    پاسخ

    بچه سالی قرار نیست که همه ی انیمه های شاهکار باید فانتزی و تخمی تخیلی باشند انیمه های حتا پنج قلو های با کلاس یا کلاس نخبگان هم شاهکار به حساب میاد

    پاسخ

    ببین ایکسای برای ما فانتزی خاصی دااره ورود به دنیای جدید برای من اوایل انیمه تغییر شخصیت کارتکتر اصلی و اشنایی با اون دنیا خیلی جذابه اصلا انیمه های کمی هستن فایتای تخمی تخیلی باحالی دارن برام خیلی مهم نیس،فایتای ناروتو و وانپیس خیلی خوبه چون طولانیه غافلگیری هم زیاد داره

    پاسخ

    کلاس نخبگان واقعا عالیه

    پاسخ