;
coinex

بهترین انیمه های شوجو ؛ انیمه Shoujo جدید چی ببینیم؟

بهترین انیمه های شوجو ممکن است برای طرفداران بیشمار انیمه ناشناخته باشد، امروز درباره بهترین و جدیدترین انیمه های Shoujo صحبت خواهیم کرد، با ما باشید.

دنیای انیمه را بسیاری تشبیه به یک باشگاه پسرانه کرده اند، از نظر این منتقدین انیمه ها نمایش هایی را می سازد که صرفا برای جلب نظر جهان مردانه است. علیرغم این مسئله انیمه ها هنوز طرفداران زیادی دارند. اما دنیای گسترده انیمه ها ژانر مختص دختران هم دارد. بهترین گزینه انیمه ها برای طرفداران دختر، ژانر شوجو است که اخیرا طرفداران بسیاری نیز پیدا کرده است. در ادامه به بهترین انیمه ژانر شوجو می پردازیم.

بهترین انیمه های شوجو ؛ انیمه Shoujo جدید چی ببینیم؟

انیمه های شوجو اساسا انیمه هایی هستید که هدف جمعیت شناختی آن دختران نوجوان و جوان است، این ژانر انواع مختلف روایت را از درام تاریخی تا داستان های علمی پوشش می دهد. همچنین عموما (البته نه همیشه) تمرکز بر روابط عاشقانه و احساسات درونی شخصیت هاست. ما تلاش می کنیم در این مقاله بهترین انیمه های Shoujo 2021 را به شما معرفی نماییم.

Skip Beat

بهترین انیمه های شوجو

در ابتدا معرفی بهترین انیمه های Shoujo 2021 می خواهیم انیمه شوجو جدید اسکیپ بیت را معرفی کنیم. داستان این انیمه شوجو جدید حول کیوکو موگامی کوشا و ساده لوح می گذرد. او سخت تلاش می کند تا از رویاهای دوست دوران کودکی خود و کراش قدیمی خود فووا پشتیبانی کند.

علیرغم این واقعیت که او برای کمک به دوست خود در مشاغل پاره وقت بی شماری زحمت می کشد، اما دوست معشوق او را به عنوان یک خدمتکار به حساب می آورد. کیوکو که از این درک خشمگین شده تصمیم می گیرد خودش را وارد دنیای سرگرمی کند و از اینجاست که جذابیت های داستان شروع می شود. این انیمه شوجو جدید با داستانی جذاب، عاشقانه و گیرا را باید در لیست بهترین انیمه های Shoujo 2021 قرار داد.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمه های ایسکای ؛ انیمه Isekai جدید چی ببینیم؟

Cardcaptor Sakura

بهترین انیمه های شوجو

در ادامه معرفی بهترین انیمه های Shoujo 2021 می خواهیم انیمه شوجو جدید Cardcaptor Sakura را به شما معرفی کنیم. این انیمه یک نمایش کلاسیک دخترانه جادویی است که اکثر طرفداران انیمه حتی اگر شخصا آن را ندیده باشند، اسم آن را شنیده اند. داستان این انیمه حول شخصیتی به نام ساکورا کینوموتو دانش آموز کلاس چهارم می گردد که در نتیجه یک اتفاق کتابی مرموز را کشف می کند که در مجموعه ای از کارت ها وجود دارد که در اثر وزش بی موقع در سراسر جهان منفجر می شود.

به نظر می رسد این کارت ها دارای قدرت های باورنکردنی هستند، بنابراین این وظیفه بر گردن ساکورا می افتد تا سفر کرده و کتاب را به جایی که تعلق دارد، برگرداند. این انیمه شوجو جدید را باید به دلیل داستان جذاب، گیرا و تمیزش در لیست بهترین انیمه های شوجو قرار داد.

بیشتر بخوانید: فصل پنجم انیمه حمله به تایتان

Kamisama Kiss

بهترین انیمه های شوجو

در ادامه بحث از بهترین انیمه ژانر شوجو اکنون می خواهیم درباره انیمه شوجو جدید Kamisama Kiss صحبت نماییم. داستان این انیمه حول شخصیتی به نام نانامی موموزونو، دختری دبیرستانی می گردد که به دلیل بدهی های بالای پدرش از خانه بیرون می افتد.

یک روز پس از آنکه او به مردی که توسط یک سگ به او حمله شده است، کمک می کند، ناگهان مکان مقدس ظاهر می شود تا این دختر مهربان و شجاع در آن زندگی نماید. او در این مکان مقدس با چالش های مختلفی رو به رو شده و تلاش می کند با تقوا و مهربانی به مبارزه با این مشکلات بپردازد. این انیمه با داستانی جادویی، مذهبی و دیالوگ های بی نظیرش باید در لیست بهترین انیمه های شوجو قرار داد.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمه های شونن

Revolutionary Girl Utena

بهترین انیمه های شوجو

در ادامه معرفی بهترین انیمه ژانر شوجو اکنون می خواهیم درباره انیمه شوجو جدید Revolutionary Girl Utena صحبت نماییم. این انیمه یکی دیگر از کلاسیک های همیشگی دنیای انیمه است که به گفته برخی طرفداران پیش زمینه اولیه از نظر مضمون، مفهوم و تصاویر سورئالیستی بسیار شبیه Puella Magi Madoka Magica است. داستان این انیمه حول شخصیتی به نام اوتنا تنجو می گردد. او دختری است که تمام تلاشش را می کند تا تبدیل به شاهزاده تبدیل شود.

او برای اینکار در آکادمی اوتوری شرکت می کند و در آنجا به دوئل های خشن کشیده می شود، تلاش می کند تا Anthy را آزاد کند و اسرار آکادمی را کشف کند. اگرچه داستان این انیمه کلاسیک است اما ابدا کلیشه ای نیست و در عین مطرح کردن داستانی آشنا جذابیت های خاص خود را نیز دارد به همین دلیل باید این انیمه را در لیست بهترین انیمه ژانر شوجو قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: انیمه بلیچ (Bleach 2021) ؛‌ داستان، تاریخ شروع فصل جدید

Ouran High School Host Club

بهترین انیمه های شوجو

در ادامه معرفی بهترین انیمه های شوجو اکنون می خواهیم درباره  Ouran High School Host Club صحبت کنیم. این یک نمایش نادر است که داستانی معکوس با یک انیمه حرم دارد که در آن بیشتر از آنکه پسری توسط جمعی از دختران احاطه شود، تمرکز اصلی بر روی دختری است که توسط تعداد زیادی از پسران بامزه و خوش تیپ احاطه شده است.

داستان حول هاروهی فوجیکا دانشجوی بورسیه آکادمی اوران می گذرد. او پس از شکست یک گلدان ارزشمند به باشگاه آکادمی مقروض می شود، در نتیجه برای پرداخت خسارت خود مجبور می شود در باشگاه که پر از پسران است کار کند. این انیمه خنده دار با داستانی که حتما شما را به خود جذب می کند قطعا در لیست بهترین انیمه های شوجو قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: تاریخ پخش فصل دوم انیمه شیطان کش

Fruits Basket

بهترین انیمه های شوجو

در ادامه معرفی بهترین انیمه ژانر شوجو اکنون می خواهیم درباره انیمه Fruits Basket صحبت نماییم. داستان این انیمه حول دختری به نام تورو هوندا می گردد. این دختر بینوا به دلیل یک فاجعه در گذشته فقیر و بیچاره شده است. پس از مدتی خانواده محترمی این دختر را به سرپرستی می گیرد.

این دختر پس از رفتن به املاک قدرت ها فوق العاده ای پیدا می کند و در نهایت یک عاشقانه سوپر نچرال را شکل می دهد. بیشتر از داستان عجیب و غریب و جالب این انیمه با شما صحبت نمی کنیم تا جذابیت های آن از بین نرود. در پایان باید بگوییم این داستان کلاسیک عاشقانه که ابدا در دام کلیشه ها نمی افتد و دارای تصویرسازی فوق العاده ای است. به همین دلایل بسیاری این انیمه بهترین انیمه ژانر شوجو به حساب می آورند.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمه های 2021

The Rose Of Versailles

بهترین انیمه های شوجو

در ادامه معرفی بهترین انیمه های شوجو اکنون می خواهیم درباره The Rose Of Versailles صحبت نماییم. این انیمه شوجو برخلاف اکثر انیمه ها یک درام تاریخی است که داستان آن در سده 18 اتفاق می افتد.

ما در این سریال با شخصیت آشنا ماری آنتوانت مواجهیم. همانطور که احتمالا می دانید او آخرین ملکه فرانسه پیش از انقلاب کبیر بوده است. داستان این انیمه درباره چگونگی تبدیل شدن این شخصیت به ملکه فرانسه و مسائل پیرامون آن می باشد. این انیمه جذاب با داستانی بدیع و تاریخی قطعا در لیست بهترین انیمه ها شوجو قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمه های زمستان 2021

Banana Fish

بهترین انیمه های شوجو

در ادامه معرفی بهترین انیمه ژانر شوجو اکنون می خواهیم درباره انیمه Banana Fish صحبت کنیم. این یک انیمه عجیب و غریب در ژانر شوجو است که داستان آن حول نوجوان فراری می گردد که دائما مورد سواستفاده قرار گرفته و توسط پدرخوانده یک مافیا بزرگ می شود. این پسر نوجوان در 17 سالگی باند خودش را تشکیل داده و تبدیل به فردی مخوف می شود.

در ادامه تحولات جالب توجهی شروع می شود او با دارایی به نام Banana Fish مواجه می شود که چیز بسیار مرموزی است. پس از این کشف زندگی او تغییر می یابد. این انیمه جذاب با داستان اکشن و تخلیلی قطعا در لیست بهترین انیمه های شوجو قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید‌: بهترین فیلم های کره ای 2021

Nana

بهترین انیمه های شوجو

در ادامه معرفی بهترین انیمه ژانر شوجو اکنون می خواهیم درباره انیمه Nana صحبت به میان آوریم. نانا نیز یک انیمه شوجو کلاسیک است. داستان این انیمه حول شخص به نانم نانا کوماتسو و نانا اوساکی می گذرد. کوماتسو فردی درمانده، ساده لوح و سریش است، درحالی که اوساکی به شدت مستقل بوده و درحقیقت یک ملکه پانک راک است. سرنوشت این دو فرد کاملا متفاوت زمانی که در قطار توکیو (دقیقا هنگامی که امیدوارند زندگی جدیدی را شروع کنند) به همدیگر گره می خرد.

سرانجام آنها از یک آپارتمان مشترک سر درمیاورند و از آنجا دوستی عمیقشان آغاز می گردد. آنها در مصیبت های مختلف شخصی یکدیگر مانند مسائل عاشقانه، موسیقی و همه چالش های جوانی از همدیگر حمایت می کنند.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمیشن های 2021

Natsume’s Book Of Friends

بهترین انیمه های شوجو

در ادامه معرفی بهترین انیمه های شوجو اکنون می خواهیم درباره انیمه Natsume’s Book Of Friends حرف بزنیم. این انیمه یکی از معروف ترین و محبوب ترین انیمه های ژانر شوجو است که رتبه بسیار بالایی نیز دارد. این انیمه حول شخصیتی به نام تاکاشی ناتسومه می گردد. این فرد پس از مرگ مادریزرگش به یکی از کتاب های او دسترسی پیدا می کند. این کتاب شامل رمزگانی است که از طریق آنها می توان ارواح را به کنترل درآورد.

پس از این ناتسومه به این مسئله پی می برد به قدرتی خارق العاده دست پیدا می کند که با آن کارهای مختلفی را انجام می دهد. این انیمه که داستان های اپیزودیک دارد با تصویرسازی فوق العاده، داستانی جذاب و شخصیت پردازی عالی قطعا در لیست بهترین انیمه های شوجو قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021

جمع بندی

در ایران نیز انیمه ها مانند سراسر جهان طرفداران زیادی دارد. این سبک کارتونی منحصر به فرد ژاپنی در زمانی که انحصار سینما و تلویزیون با حجم بسیار بزرگی از سرمایه گذاری ها و فناوری های پیشرفته در اختیار هالیوود توانسته مخاطبان گسترده ای برای خود اختصاص دهد.

اگر در این جهان سیر کرده باشید می دانید که اغلب با داستان های معمولی روبرو نبوده و همواره عنصر خیالی و فراطبیعی در آن وجود دارد. البته در چند سال اخیر نیز نقدهای زیادی به دلیل مرد محور بودن به آن وارد شده است. با اینحال ژانر مشخصی در این جهان جذاب وجود دارد که اغلب داستان های آن حول شخصیت های زنان و دختران می گردد.

ژانر شوجو که اخیرا توانسته است عده زیادی را جلب نماید، یکی از اصلی ترین ژانرهای انیمه است. به همین جهت در این مقاله تلاش کردیم برخی از بهترین انیمه های شوجو را به شما معرفی کنیم تا شما راحت تر بتوانید از بین آنها انیمه مورد علاقه خود را پیدا کنید. امیدواریم که توانسته باشیم در این راه به شما اندکی یاری رسانیم. اگر نکته یا مسئله وجود دارد که به آن نپرداختیم خوشحال می شویم آن را با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید:

منبع: cbr

نظر شما درباره بهترین انیمه های شوجو  چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    واقعا که من باید انیمه ی مبصر کلاس ما پیشخدمته رو در لیست می دیدم 😂❤

    پاسخ

    دقیقا:))
    اون حماسه ایه در نوع خودش:))

    پاسخ

    سلام ممنون لیست خوبی بود ، اما همه اینا انیمه های معروفی بودن که هممون می‌شناختیم ، بهتر میشد اگه انیمه های کمتر شناخته شده رو معرفی می‌کردید من خودم انیمه که به دخترا پیشنهاد میکنم انیمه
    ( زامبی لند ساگا ) هستش که برخلاف اسمش یه انیمه شوجو در ژانر
    موسیقی،کمدی،انگیزشی هست 💚داستان در مورد چنتا دختر هستش که بعد از مرگشون دوباره به. زندگی برگشتن اما به عنوان زامبی ، ولی برخلاف تمام فیلم ها و انیمه های زامبی دیگه زامبی هایی هستن که کاملا رفتار انسانی دارن ولی خب به هرحال مرده آن دیگه 😅و بخاطر همین موضوع بدنشون از انعطاف خاصی برخوردارنه ، خلاصه داستان در مورد چنتا دختر زامبی هست که می‌خوان تبدیل به آیدل شن .

    پاسخ