;
coinex

صرافی ال بانک (LBank) ؛ نحوه ثبت نام و خرید و فروش

صرافی ال بانک (LBank) یکی از صرافی‌های بسیار معتبر برای ارزهای دیجیتال است. برای بررسی نحوه ثبت‌نام و خریدوفروش در این صرافی، تا انتها ما را همراهی کنید.

صرافی ال بانک (LBank) را می‌توان در لیست بهترین صرافی‌های موجود قرار داد. شما هم اگر به دنبال یک صرافی معتبر برای خریدوفروش ارزهای دیجیتال هستید، ما پیشنهاد می‌کنیم که از این پلتفرم برای کارهای دیجیتالی خود استفاده نمایید. در این نوشتار، ما برای شما عزیزان توضیح می‌دهیم که برای آغاز ثبت‌نام و خریدوفروش در ال بانک، باید چه‌کارهایی را انجام دهید.

ازآنجاکه صرافی‌های متعددی برای خریدوفروش رمزارزها در بازار یافت می‌شوند، شاید شما به‌راحتی نتوانید یک صرافی خوب را برای خود شناسایی کنید. علاوه بر این، ممکن است کاربران و سرمایه‌گذاران ایرانی با مشکلات زیادی هنگان اتصال به صرافی‌ها داشته باشند. به همین دلیل هم بهتر است که از صرافی‌هایی استفاده کنید که در ایران حمایت می‌شوند و در حین استفاده از آن‌ها با مشکلی روبرو نشوید.

اگر با بازار کریپتو آشنایی داشته باشید، بهتر می‌توانید در آن موفق شوید. احتمالاً شما می‌دانید که صرافی‌های بسیاری در این بازار وجود دارند که هر یک از آن‌ها قابلیت‌های به‌خصوصی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

این بدان معنی است که با وجود صرافی‌های متعدد، برخی از آن‌ها برای تعدادی از کاربران بهتر عمل می‌کند. صرافی ال بانک این ویژگی را دارد و شما با استفاده از آن به‌راحتی می‌توانید ارزهای خود را خریدوفروش کنید.

 صرافی ال بانک (LBank)

بسیاری از افراد اعتقاد دارند که صرافی ال بانک (LBank) یکی از بهترین صرافی‌های موجود در بازار است که برای خریدوفروش ارزها در داخل ایران هم بسیار مناسب به نظر می‌رسد.

برخی از افراد هم می‌گویند که این صرافی از بسیاری از رقبای خود بهتر عمل کرده است. این صرافی که از سال 2015 در هنگ‌کنگ ایجاد شد، تاکنون توانسته رشد قابل‌توجهی داشته باشد.

صرافی ال بانک (LBank)

خوب است بدانید که هنگ‌کنگ، یکی از مراکز اصلی تجارت رمزنگاری در نظر گرفته می‌شود. به همین دلیل هم برای رشد صرافی ال بانک، گزینه بسیار خوبی به نظر می‌رسد.

نکته دیگری که درباره این صرافی باید بدانید، تعدد توکن‌های آن است. در این صرافی، بیشتر از 97 توکن وجود دارد که مهم‌ترین آن‌ها، بیت‌کوین، اتریوم، لایت‌کوین، زی‌کش و سایر ارزهای مشهور هستند.

اگر قصد دارید سرمایه‌گذاری خود را آغاز کنید و به دنبال یک صرافی خوبی هستید، می‌توانید نگاهی به لیست معتبرترین صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی و خارجی بیندازید. این لیست به شما کمک می‌کند که متناسب با ارز دیجیتال خود، صرافی مربوط به آن را انتخاب نمایید.

ممکن است برخی از افراد بخواهند روی شت‌کوین‌ها سرمایه‌گذاری کنند. اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید، می‌توانید بهترین صرافی خرید شت کوین را مشاهده کنید. در این لیست، شما می‌توانید درک کنید که برای خرید شت کوین باید از کدام صرافی استفاده کنید.

نکته جالب‌توجه درباره صرافی ال بانک (LBank) این است که کاربران آن می‌توانند در همه جای جهان از ال بانک استفاده کرده و بهره ببرند. بدین ترتیب، دسترسی راحت را می‌توان یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این پلتفرم به شمار آورد. بااین‌حال، این صرافی در برخی مناطق هم محدودیت‌هایی اعمال می‌کند.

علی‌رغم همه محدودیت‌ها، این صرافی کمترین کارمزد موجود در میان سایر پلتفرم‌‎ها را دریافت می‌کند. علاوه بر این، نسخه موبایل آن هم به‌راحتی در دسترس است و بسیاری از افراد از آن استفاده می‌کنند. یکی دیگر از دلایل جذابیت صرافی ال بانک برای ایرانیان این است که به کاربران خود، آموزش‌ها قابلیت‌های لازم را ارائه می‌دهد.

صرافی ال بانک (LBank)

به یاد داشته باشید هر شخصی که قصد سرمایه‌گذاری و استفاده از این پلتفرم را داشته باشد، باید نحوه کار با صرافی ارز دیجیتال LBank را بدانند. به همین دلیل هم ما این مقاله را فراهم کرده‌ایم تا شما بتوانید تمام اطلاعات لازم درباره این صرافی محبوب را کسب کنید. در این نوشتار، اطلاعات مربوط به هزینه، امنیت و خدمات را مشاهده می‌کنید. پس بادقت این مطالب را مطالعه و از آن‌ها به بهترین شکل استفاده نمایید.

صرافی ال بانک چیست؟

یکی از مهم‌ترین سؤالاتی که ممکن لاست در ابتدا برای شما پیش بیاید، این است که صرافی ال بانک چیست؟ در این بخش، ما با جزئیات بیشتری به این سؤال شما پاسخ می‌دهیم.

همان طور که پیش‌ازاین هم گفتیم، صرافی ال بانک (LBank) یک صرافی ارز دیجیتال است که در سال 2015 و در هنگ‌کنگ تأسیس شد. علاوه بر این، ال بانک نزدیک از نزدیک به 97 توکن پشتیبانی می‌کند که آن را به یکی از صرافی‌های محبوب تبدیل کرده است.

همچنین گفتیم که این صرافی هم‌اکنون با رقبای زیادی ازجمله بایننس، کوکوین، Bit-Z و بسیاری از صرافی‌های معتبر رقابت می‌کند. البته این صرافی در برخی از کشورها محدودیت‌هایی دارد.

بااین‌حال، برای ثبت نام در صرافی ال بانک خوب است بدانید که اتین پلتفرم در حال حاضر، بیشتر از 200 کشور را تحت پوشش خود قرار می‌دهد. در این میان، بیشتر از 4.8 میلیون کاربر از صرافی ارز دیجیتال ال بانک استفاده می‌کنند.

صرافی ال بانک (LBank)

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که برای اطلاع از نحوه کار با صرافی ارز دیجیتال LBank باید بدانید، این است که این صرافی قابلیت‌های بسیاری در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

برای مثال، کاربران در این پلتفرم می‌توانند حساب کاربری خود را در کمترین زمان ایجاد کنند. علاوه بر این، نسخه موبایل آن هم در دسترس است که موجب افزایش راحتی آن‌ها در استفاده از این برنامه می‌شود.

به‌جز موارد ذکرشده، صرافی ال بانک برای ایرانیان و سایر مردم جهان، نکات آموزشی را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد. بدین ترتیب، کاربران تازه‌کار هم می‌توانند به‌راحتی از آن استفاده کنند. به همین دلیل هم از این پلتفرم، به‌عنوان یک صرافی معتبر و راحت برای مبتدیان یاد می‌شود.

یکی دیگر از قابلیت‎‌هایی صرافی ال بانک (LBank) در اختیار کاربران قرار می‌دهد، ابزارهای معاملاتی کاملاً پیشرفته‌‎ای مانند شاخص‌های تجاری و API هاست. این ویژگی‌ها برای کاربران باتجربه بسیار مهم است.

به‌جز موارد ذکرشده، این صرافی گزینه ورود و احراز هویت دومرحله‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین کاربران حین ورود و ثبت نام در صرافی ال بانک می‌توانند کیف پول‌های سرد و گرم خود را وارد کنند تا بتوانند از ویژگی‌های امنیتی این صرافی استفاده کنند.

بیشتر بخوانید:

 محبوب ترین شت کوین ها

شت کوین ها در سال 2022

صرافی ال بانک (LBank)

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این صرافی، هزینه پایین کارمزد آن است. شما نیازی به پرداخت هزینه‌های خیلی زیاد برای معامله و برداشت وجه نخواهید داشت. بااین‌حال، این صرافی با ارز فیات سازگاری ندارد.

باتوجه‌به همه موارد گفته شده، متوجه قدرت بالای صرافی ال بانک می‌شویم. همچنین دوام آوردن در بازار ارزهای دیجیتال بیشتر از پنج سال بدون هیچ‌گونه نقص امنیتی، قدرت بالای این صرافی را به نمایش می‌گذارد.

صرافی ال بانک (LBank) چگونه کار می‌کند؟

بعد از این‌که با مفهوم صرافی ال بانک آشنا شدید، وقت آن می‌رسد که سایر اطلاعات مربوط به ثبت نام در صرافی ال بانک و نحوه کار آن را هم کسب کنید. همان طور که گفتیم، این صرافی در یک بازار بسیار رقابتی کار می‌کند و رقبای زیادی دارد.

بااین‌حال، عملکرد این صرافی با سایر رقبای خود چندان تفاوت نیست. این برنامه هم مانند یک صرافی معاملاتی مبتنی بر وب، کار خود را پیش می‌برد. ظاهر این صرافی هم بسیار ساده است و هرکسی توانایی استفاده از آن را دارد.

علاوه بر این، صرافی ال بانک (LBank) برای داشتن بهترین فرصت‌‎های معاملاتی، از تحلیل‌های تکنیکال استفاده می‌کند. این امر موجب می‌شود که شما سرمایه‌گذاری کم‌خطر‌تری داشته باشید.

مهم‌ترین و مشهورترین شاخص‌های تکنیکال این صرافی، شامل مواردی مانند KDJ، RSI، CCI و MACD می‌شوند. بدین ترتیب، این صرافی با استفاده از شاخص‌های ذکرشده، عملکرد خود را بهبود می‌بخشد.

صرافی ال بانک (LBank)

برای ورود به این برنامه، کاربران تنها باید برای دانلود اپلیکیشن صرافی dydx اقدام کنند. برای ثبت نام در صرافی ال بانک هم فقط باید یک حساب کاربری ایجاد کرده و سپس برای واریز وجه اقدام نمایند. بعد از آن هم کاربران می‌توانند از ابزارهای معاملاتی ارزهای دیجیتال استفاده کنند.

ویژگی‌های صرافی LBank

اکنون وقت آن رسیده که برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های این صرافی را بشناسید. یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که شما قبل از اطلاع از نحوه خرید در صرافی LBank باید بدانید، ویژگی‌ها و قابلیت‌های آن است. در اینت بخش، برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های این پلتفرم را ذکر می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022

آینده ارزهای دیجیتال در سال 2022

سادگی در استفاده

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های ال بانک، سادگی در استفاده است. ازآنجاکه این پلتفرم مبتنی بر بلاک‌چین کار می‌کند، در درجه اول به سمت بازارهای آسیایی روی آورده است.

ایجاد حساب کاربری و ثبت نام در صرافی ال بانک بسیار ساده است و منابع آموزشی را نیز در اختیار کاربران جدید قرار می‌دهد. این موضوع باعث می‌شود که کاربران از همان ابتدا، نحوه کار با صرافی ارز دیجیتال LBank را بدانند.

نکته دیگری که در سادگی استفاده از صرافی ال بانک (LBank) وجود دارد، داشتن نسخه موبایل است. همان طور که گفتیم، این ویژگی به شما و سایر کاربران کمک می‌کند که در هر زمان و مکانی بتوانند از ال بانک استفاده کنند.

پشتیبانی گسترده از توکن‌ها

یکی دیگر از مزیت‌های مهم این صرافی، پشتیبانی آن از توکن‌ها و ارزهای بسیار زیادی است. همان طور که پیش‌ازاین هم گفتیم، صرافی ال بانک از نزدیک به صد توکن و ارز پشتیبانی می‌کند. این امر موجب می‌شود که دست شما برای انتخاب ارز دیجیتال برای معامله، تا حد زیادی باز باشد.

صرافی ال بانک (LBank)

همان طور که گفتیم، این صرافی ویژگی‌های دیگری مانند احراز هویت دومرحله‌ای، حفاظت SSL، کیف پول گرم و آفلاین برای ذخیره‌سازی ارزهای دیجیتال و بسیاری قابلیت‌های دیگر، از مهم‌ترین ویژگی‌های صرافی ال بانک به شمار می‌روند. همه مواردی که ذکر کردیم، در امنیت این صرافی تأثیر دارند و موجب می‌شود که افراد بیشتری برای دانلود اپلیکیشن صرافی dydx اقدام کنند.

کارمزد پایین

شاید بتوان گفت مهم‌ترین دلیل محبوبیت صرافی ال بانک، کارمزد پایین آن است. با استفاده از این صرافی، شما می‌توانید حداقل کارمزد را برای انجام معاملات و تراکنش‌‎ها پرداخت کنید. به همین دلیل هم ال بانک یک پلتفرم ایدئال برای مبتدیان و حتی سرمایه‌گذاران حرفه‌ای است.

خدمات ارائه شده توسط ال بانک

بعد از شناختن ویژگی‌های ال بانک، وقت آن رسیده که خدمات ارائه شده توسط این صرافی را هم بدانید. هیچ بررسی بدون پرداختن به خدمات یک صرافی ممکن نیست. به همین دلیل هم ما در این بخش، لیستی از خدمات صرافی ال بانک (LBank) را آماده کرده‌ایم و شما می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

ریپل در سال 2022

شیبا اینو در سال 2022

پلتفرم‌های معاملاتی متعدد

یکی از خدمات مهمی که دررابطه‌با ال بانک باید بدانید، این است که این صرافی از چندین پلتفرم معاملاتی پشتیبانی می‌کند و می‌توان آن را روی چندین دستگاه اجرا کرد.

این بدان معنی است که کاربران می‌توانند بعد صرافی LBank را روی موبایل و دسکتاپ خود با انواع سیستم‌های عامل، اجرا کنند. این موضوع باعث می‌شود که نحوه خرید در صرافی LBank هم برای کاربران راحت‌تر شود.

صرافی ال بانک (LBank)

ابزارهای پیشرفته

در این پلتفرم، شما شاخص‌های پیشرفته‌ای مانند CCI، RSI، KDJ و MACD را مشاهده می‌کنید که برای کاربران حرفه‌ای بسیار کارآمد است. علاوه بر این، کاربران پیشرفته و حرفه‌ای هم می‌توانند از بخش معاملاتی پریمیوم آن برای تجارت پیشرفته‌تر استفاده کنند. پس می‌توان این‌گونه گفت که ال بانک هم برای کاربران مبتدی و هم برای سرمایه‌گذاران حرفه‌ای ساخته شده است.

امنیت بالا

مهم‌ترین خدماتی که یک صرفی می‌تواند برای کاربران خود فراهم کند، امنیت است. زیرا اگر صرافی انتخابی شما امن نباشد، ممکن است هک شود و کل دارایی خود را از دست دهید. صرافی ال بانک با پشتیبانی از SSL

و 2FA  در وب‌سایت خود، به یک پلتفرم امن برای همه افراد تبدیل شده است. به همین دلیل هم شما می‌توانید بدون هیچ‌گونه نگرانی، دارایی خود را با استفاده از اینم صرافی خریدوفروش کنید.

صرافی ارزهای دیجیتال

یکی از مهم‌ترین دلایلی که صرافی ال بانک (LBank) محبوب شده و پیشرفت کرده است، خریدوفروش ارزهای دیجیتال در نظر گرفته می‌شود. ال بانک به کاربران این امکان را می‎‌دهد که ارزهای دیجیتال محبوب و موردنظر خود را در کمترین زمان با پرداخت حداقل هزینه‌ها، خریده و به فروش برسانند.

منابع آموزشی

یکی دیگر از خدمات مهمی که صرافی ال بانک در اختیار کاربران قرار می‌دهد، منابع آموزشی است. صرافی ال بانک برای ایرانیان نکات آموزشی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا بتوانند راحت‌تر به سرمایه‌گذاری بپردازند. شما هنگام ورود به این برنامه، تمام اطلاعات ابتدایی و موردنیاز را دریافت خواهید کرد.

صرافی ال بانک (LBank)

کیف پول

کیف پول هم یکی دیگر از موضوعات مهمی است که باید درباره دانلود اپلیکیشن صرافی dydx بدانید. در این برنامه، شما می‌توانید گزینه‌های معاملاتی متفاوتی مانند خریدوفروش نقدی، تحلیل ارزها، حساب فاینانس و همچنین ویژگی‌های مربوط به کف پول را در این پلتفرم مشاهده کنید. علاوه بر این، کاربران این امکان را دارند که از گزینه‌های سفارش‌ها هم در این صرافی استفاده کنند.

وجود APIهای معاملاتی

خدمات دیگری که در پلتفرم صرافی ال بانک وجود دارد، وجود APIهای معاملاتی است. این گزینه، فرصت‌های معامله برای کسب درآمد را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. بدین ترتیب، شما می‌توانید در هر زمان که خواستید، به این گزینه دسترسی و سرمایه‌گذاری موفقی داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

دوج کوین در سال 2022

بیت کوین در سال 2022

مزایا و معایب صرافی ال بانک (LBank)

صرافی ال بانک (LBank) هم مانند بسیاری از پلتفرم‌های موجود در بازار، ویژگی‌های مثبت و منفی بسیاری دارد. اگر شما هم قصد استفاده از این صرافی را دارید، بهتر است در ابتدا همه مزایا و معایب آن را بدانید تا بتوانید راحت‌تر سرمایه‌گذاری کنید؛ بنابراین، ما در اینجا لیستی از مزایا و معایب صرافی ال بانک برای ایرانیان را ذکر خواهیم کرد.

مزایای صرافی ال بانک

یکی از مهم‌ترین مزایای صرافی ال بانک، این است که برای استفاده افراد تازه‌کار بسیار راحت است. ازآنجاکه گزینه‌ای برای آموزش هم دارد، موجب شده که افراد تازه‌کار و مبتدی هم بتوانند به‌راحتی از آن استفاده کنند. همچنین این صرافی برای آسیا بسیار مناسب است و سرمایه‌گذاران در ایران هم می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند.

هزینه پایین برای تراکنش‌ها هم یکی دیگر از مزایای این صرافی به شمار می‌رود. شما می‌توانید این صرافی را روی موبایل یا رایانه شخصی خود اجرا کنید. این موضوع باعث می‌شود که نحوه کار با صرافی ارز دیجیتال LBank برای شما بسیار راحت باشد و در هر مکان و زمانی می‌توانید ارزهای دیجیتال را خریدوفروش کنید.

صرافی ال بانک (LBank)

نقدینگی این صرافی بسیار خوب است و همچنین از 97 ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید به‌راحتی به ابزارهای پیشرفته آن برای معامله دسترسی داشته باشید. به‌جز همه مزایایی که ذکر کردیم، شما می‌توانید از کیف پول‌های سرد و گرم هم استفاده کنید. در نتیجه، شما از امنیت بیشتری برای دارایی خود برخوردار هستید.

معایب صرافی ال بانک

بعد از بررسی مزایا، وقت آن می‌رسد که معایب این پلتفرم را هم بدانید. با این‌که صرافی ال بانک (LBank) در 200 کشور وجود دارد، در بسیاری از کشورها در دسترس نیست. بااین‌حال، صرافی ال بانک برای ایرانیان به‌راحتی در دسترس است.

صرافی ال بانک (LBank)

یکی دیگر از معایب این برنامه، حمایت ضعیف از مشتریان است. همچنین برای استفاده از زبان انگلیسی، کار شما کمی سخت خواهد شد. در این پلتفرم، شما گزینه‌های cTrader و MetTrader را مشاهده نمی‌کنید.

یکی از معایب مشهود این صرافی، محدودیت روش‌های پرداخت است. این بدان معنی است که شما تنها از یک یا دو روش برای پرداخت هزینه‌های می‌توانید استفاده کنید. برخی دیگر هم اعتقاد دارند که این پلتفرم، نظم خاصی ندارد و به‌هم‌ریخته است.

بیشتر بخوانید:

آینده NFT ها در سال 2022

کاردانو در سال 2022

چگونه در صرافی ال بانک خریدوفروش کنیم؟

بعد از بررسی مزایا و معایب ال بانک، شاید برای شما سؤال پیش بیاید که چگونه می‌توانیم با استفاده از این صرافی، ارزهای دیجیتال را خریدوفروش کنیم؟ برای اطلاع از نحوه خرید در صرافی LBank باید بدانید که شما تنها باید این پلتفرم را دانلود و کار خود را آغاز کنید. کاربران می‌توانند حساب خود را در این صرافی با کمترین اطلاعات وارد کنند.

بعد از ایجاد حساب هم باید روش پرداخت خود را انتخاب کنند. در این مرحله، شما می‌توانید گزینه‌های پرداختی مانند انتقال بانکی، کیف پول الکتریکی، کارت اعتباری و دارایی‌های دیجیتالی را انتخاب کنید. سپس می‌توانید فرایند سرمایه‌گذاری را به‌سرعت آغاز کنید.

صرافی ال بانک (LBank)

بعد از انجام این مرحله هم کاربران می‌توانند بیشتر از 95 درصد از ارزهای دیجیتال را معامله کنند. این فرایند در صرافی ال بانک (LBank) بسیار ساده است و کاربران تنها باید به وب‌‎سایت آن دسترسی داشته باشند.

شما یک گزینه خرید در این بخش مشاهده می‌کنید و بعد از این‌که مبلغ ارز موردنظر خود را وارد کردید، باید روی گزینه خرید (Buy Now) کلیک کنید. درنهایت هم می‌توانید فوراً تراکنش را انجام داده و ارز را خریداری نمایید.

سخن نهایی

صرافی ال بانک (LBank) یکی از بهترین صرافی‌های موجود در جهان به شمار می‌رود که برای ایرانیان هم کاملاً مناسب است. ما در این نوشتار، نحوه کار با صرافی ارز دیجیتال LBank را برای شما عزیزان ذکر کردیم. باتوجه‌به موضوعات بالا، شما می‌توانید این صرافی را دانلود و از آن استفاده کنید. پس بادقت به نکات فوق‌الذکر توجه نمایید و آن‌ها را به‌خاطر بسپارید.

بیشتر بخوانید:

.

منابع: cryptonewsz, fxempire

نظر شما در خصوص صرافی ال بانک (LBank) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام
    چرا لوریج بالا ۲۵ نداره برای التا؟

    پاسخ