;
coinex

تاریخ پخش فصل دوم ظهور قهرمان سپر‌ (The Rising of the Shield Hero) [+داستان]

تاریخ پخش فصل دوم ظهور قهرمان سپر‌ مشخص شد. یکی دیگر از انیمه‌های بسیار پرطرفدار که داستان بسیار جالبی دارد، ظهور قهرمان سپر‌ است. اگر به انیمه علاقه دارید در ادامه با ما همراه شوید.

ظهور قهرمان سپر یک مجموعه لایت نوول ژاپنی است که توسط آنکو یوساکی نوشته شده‌ است. این مجموعه ابتدا به صورت رمان وب و محتوای تولیدی کاربران در وبگاه شوستسوکا نی نارو منتشر می‌شد.

کارگردان فصل اول این انیمه Takao Abo بود که در فصل دوم جای خود را به Masato Jinbo داده است. Takao Abo انیمه‌هایی مثل SUPER HXEROS و ChäoS و Child و Room Camp را کارگردانی کرده است. سایر اعضای تیم تولید تغییر نکرده است.

اگر شما هم از طرفدارای این انیمه جذاب هستید در ادامه با ما همراه باشید تا هم با داستان این انیمه جذاب بیشتر آشنا شوید و هم از تاریخ پخش فصل 2 انیمه ظهور قهرمان سپر این انیمه جذاب مطلع شوید.

تاریخ پخش فصل دوم ظهور قهرمان سپر‌

به تازگی اولین تریلر فصل دوم انیمه محبوب The Rising of the Shield Hero در سطح نت منتشر شد. به نظر می‌رسد زمان پخش فصل دوم انیمه The Rising of the Shield Hero نزدیک است و این خبر خوبی برای طرداران این انیمه جذاب است.

فصل اول این انیمه در سال 2019 پخش شد. اگر هنوز موفق نشده‌اید فصل اول آن را مشاهده کنید اکنون بهترین فرصت برای تماشای آن است زیرا تا زمان پخش فصل دوم انیمه The Rising of the Shield Hero هنوز زمان دارید.

تاریخ پخش فصل دوم ظهور قهرمان سپر‌

ظهور قهرمان سپر، انیمه‌ای مملو از احساسات متنوع است. این انیمه در یک سکانس شما را به خنده می‌اندازد و در سکانس بعدی وجودتان را از نفرت پر ‌می‌کند. در یک سکانس احساس ناراحتی می‌کنید و در سکانس بعدی، حسی حماسی وجودتان را فرا می‌گیرد.

اما منتقل کردن این احساسات به تنهایی توسط داستان امکان‌پذیر نیست. تازه آن‌هنگام که سکانس‌های مهم این انیمه با موسیقی متنی گوش‌نواز همراه می‌شوند به نبوغ آن پی‌می‌برید.

برای ساخت موسیقی این انیمه، انتخاب‌های جالبی صورت گرفته است. یکی از قابل‌توجه‌ترینِ این انتخاب‌ها، استفاده از ساکسیفون است؛

سازی که استفاده از آن خیلی در انیمه‌ها رایج نیست. اما ریسک سازندگان به خوبی جواب داده است و قطعات نواخته شده با این ساز، به طرز کاملا مناسبی با فضای این انیمه هم‌‌خوانی دارند.

تاریخ پخش فصل دوم ظهور قهرمان سپر‌

تاریخ پخش فصل دوم ظهور قهرمان 6 آوریل 2022 اعلام شده است.

داستان انیمه ظهور قهرمان سپر‌

ظهور قهرمان سپر، داستان جوانی ژاپنی با نام نائوفومی ایواتانی را روایت می‌‌کند که یک روز هنگام مطالعه‌ یک کتاب فانتزی در کتابخانه، به دنیای آن کتاب احضار می‌‌شود.

او در آن‌ دنیا با نام قهرمان سپر شناخته می‌ شود و در کنار سه قهرمان دیگر با نام‌های قهرمان نیزه، قهرمان شمشیر و قهرمان کمان قرار می‌ گیرد که هرکدام از دنیایی موازی با دنیای محل زندگی نائوفومی احضار شده‌‌اند.

وظیفه‌ نجات دنیای این داستان در مقابل موج‌ هایی شیطانی از هیولاها‌ بر دوش آنهاست.

تاریخ پخش فصل دوم ظهور قهرمان سپر‌

سلاح نائوفومی، تنها سلاح دفاعی در بین چهار قهرمان افسانه‌ای است. سه قهرمان دیگر به طور کامل توسط پادشاهی و دولت پشتیبانی می‌شوند، اما همه قهرمان سپر را به چشم فردی ضعیف می‌بینند که قدرت مبارزه ندارد.

از همان ابتدای داستان نیز افراد مختلفی به او تهمت‌های ناروای بسیاری می‌زنند که باعث منفور شدن او نزد مردم و تضعیف شدید روحیه‌ی او می‌شود. حالا باید دید که نائوفومی چگونه راه خود را به عنوان یک قهرمان ادامه خواهد داد و آبروی از دست‌رفته‌ی خود را پس خواهد گرفت.

نائوفومی به خواست خود به دنیای چهار قهرمان منتقل نشده است، پس به طور مداوم در تقلا برای یافتن دلیلی برای اهمیت دادن به آن دنیا و ساکنان آن است.

هرچند که او فردی مهربان است، با زیردستان خود با لطافت برخورد می‌کند و نگران آینده‌ی دنیاست، اما در مواقع مورد نیاز، از سودجویی خود نیز دست ‌نمی‌کشد. دولت نائوفومی را بدنام می‌کند و او برای مثال از این بدنامی برای ترساندن فروشنده‌ای استفاده می‌کند که قصد کلاه گذاشتن سر نائوفومی را دارد.

او به کمک مردم شهرها و دهکده‌های مختلف می‌شتابد، اما در عوض از آن‌ها سکه، کالا و یا اطلاعات دریافت می‌کند. مردم او را ناجی می‌نامند، اما او به آن‌ها می‌گوید که او ناجی کسی نیست.

تاریخ پخش فصل دوم ظهور قهرمان سپر‌

شخصیت‌‌ها در شروع داستان، قدرت و تکنیک‌های کم و محدودی دارند. به همین دلیل مجبورند برای بالابردن سطح خود و جمع‌آوری منابع، به سراغ هیولاهای ضعیف بروند و به تدریج قدرت مقابله با دشمنان قوی‌تر و در نهایت باس فایت‌ها را نیز پیدا کنند.

 

در سلاح هر قهرمان، پس از دریافت منابع مورد نیاز، قابلیت‌های جدیدی باز می‌شوند که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند و برای موقعیتی خاص تعبیه شده‌اند. ضربات ترکیبی و یا به اصطلاح کامبو نیز جزو مسایلی هستند که استفاده از آن‌ها را در این انیمه مشاهده خواهید کرد.

فصل اول این انیمه به پایان رسیده و اکنون منتظر فصل دوم آن هستیم که تا چندماه دیگر پخش می‌شود.

در این مطلب زمان پخش فصل دوم انیمه The Rising of the Shield Hero اعلام شد. فصل دوم این انیمه جذاب و دیدنی قرار است به رودی منتشر شود. اگر از طرفداران آن هستید می‌توانید به زودی از دیدن آن لذت ببرید.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما در مورد تاریخ پخش فصل دوم ظهور قهرمان سپر‌ چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    قسمت 6 فصل 2 کی پخش میشه؟

    پاسخ

    سلام ببخشید یه سوال امروز ۸ آوریل ۲۰۲۲ هست ولی چرا من اثری از فصل ۲ این انیمه نمی بینم تازه فقط قسمت اولش در اومده بقیه اش پس چی؟ کاملش کی میاد؟

    پاسخ