;
coinex

ساعت هوشمند S1 اکتیو شیائومی رونمایی شد

روز گذشته شیائومی در رویدادی ساعت هوشمند S1 اکتیو را معرفی نمود. گفته می‌شود این ساعت حداکثر 12 روز شارژدهی دارد. برای اطلاع از جزئیات با ما باشید.

هفته گذشته شایعاتی درباره رونمایی از شیائومی واچ S1 اکتیو در 15 مارس بر سر زبان‌ها افتاده بود و دیروز مشخص شد که اطلاعات درست از آب درآمده‌اند. در روز گذشته جدیدترین گجت‌های پرچم‌دار شیائومی رونمایی شد که یکی از آنها ساعت هوشمند S1 اکتیو بود. برای اطلاع از طراحی و مشخصات فنی این ساعت در ادامه همراه ما باشید.

مشخصات فنی ساعت هوشمند S1 اکتیو

شیائومی واچ S1 اکتیو دارای نمایشگری 1.43 اینچی دایره‌ای با حاشیه‌های فلزی است. این ساعت هوشمند از GPS دو بانده و NFC برخوردار است و شما می‌توانید با دستیار صوتی الکسا با آن ارتباط برقرار کنید و یا از طریق بلوتوث به تماس‌ها پاسخ دهید.

این شیائومی واچ از 117 حالت ورزشی مختلف و 19 حالت ورزشی حرفه‌ای پشتیبانی می‌کند. این ساعت دارای استاندارد ضد آب 5ATM بوده و این بدین معناست که شما می‌توانید بدون هیچ نگرانی با آن شنا کنید.

شما با این دستگاه از بیش از 200 واچ فیس مختلف بهره‌مند می‌شوید. از دیگر قابلیت‌های این ساعت می‌توان به حسگرهای ضربان قلب، سنجش اکسیژن خون و سنجیدن کیفیت خواب و سطح استرس اشاره نمود و می‌توان این اطلاعات را پس از ردیابی، به اپلیکیشن‌هایی مانند Strava یا Apple Health فرستاد.

ساعت هوشمند S1 اکتیو

برای اتصال ساعت S1 اکتیو به گوشی، لازم است اندورید گوشی شما 6.0 یا بالاتر و برای آیفون iOS 10 یا بالاتر داشته باشد. این محصول از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند و می‌توانید با کمک NFC پرداخت‌های خود را انجام دهید.

در نهایت، به سراغ قیمت این واچ می‌رویم. شیائومی واچ S1 اکتیو با قیمت 199 دلار وارد بازار می‌شود اما تاریخ عرضه آن مشخص نیست.

جالب است بدانید این شرکت چینی قبلا واچ S1 را در چین معرفی کرده بود. تفاوت این دو ساعت در بدنه استیل ضدزنگ و پوشش یاقوت کبود است و می‌توان نتیجه گیری کرد که واچ S1 بیشتر یک محصول پرمیوم بوده و S1 اکتیو بیشتر مناسب مصارف ورزشی و عادی‌تر است.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما درباره ساعت هوشمند S1 اکتیو چیست؟ به نظر شما این ساعت ارزش خرید دارد؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر