coinex
راهنمای خرید تکراتو

تماشا کنید: رندرهای آیفون 14 پرو با طراحی پانچ و دوربین سه‌گانه منتشر شد

گزارش‌ها حاکی از آن هستند که اپل در طراحی سری iPhone 14 Pro از طراحی دیگری برای نصب دوربین سلفی استفاده می‌کند. امروز رندرهای آیفون 14 پرو براساس گزارش‌های قبلی طراحی شده تا بتوانیم تصویر واضح‌تری از این گوشی را ببینیم.

گفته می‌شود که آیفون 14 پرو نسبت به نسل‌های قبلی از طراحی ظاهری متفاوتی برخوردار می‌شود؛ حداقل از لحاظ طراحی نمایشگر. چند ماهی است که اخبار مربوط به حذف ناچ نمایشگر از گوشی‌های سری آیفون 14 به گوش می‌رسد.

برخی شایعات مدعی هستند که اپل به جای ناچ، از طراحی پانچ و بریدگی بیضی شکل برای نصب دوربین سلفی و سیستم تشخیص هویت Face ID استفاده می‌کند. اخیرا رندرهای آیفون 14 پرو منتشر شده که با توجه به اخبار قبلی طراحی شده‌اند.

رندرهای آیفون 14 پرو

وب‌سایت 91mobiles به‌تازگی تصاویری از رندرهای آیفون 14 پرو را منتشر کرده که با استناد به گفته‌های منابع آگاه طراحی شده‌اند. این رندرها برخی مشخصات کلیدی گوشی را فاش می‌کنند و طراحی کلی دستگاه را نیز به نمایش می‌گذارند.

همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، ناچ نمایشگر حذف شده و جای خود را به یک بریدگی قرصی شکل و سوراخ پانچ داده است. این بریدگی احتمالا جایگاه نصب سنسورهای Face ID خواهد بود و دوربین سلفی هم در سوراخ پانچ قرار می‌گیرد.

حاشیه‌های باریک تقریبا در تمامی لبه‌ها به یک اندازه هستند و گریل اسپیکر هم در لبه بالایی گوشی با ظرافت طراحی شده است. دکمه پاور در لبه سمت راست و کلیدهای تنظیم صدا و سینی سیم‌‌کارت در لبه سمت چپی گوشی قرار دارند.

پنل پشتی iPhone 14 Pro شبیه به آیفون 13 پرو طراحی شده است. یک ماژول دوربین مربعی بزرگ در پنل پشتی دیده می‌شود که سه لنز دوربین،‌ فلش LED، میکروفون و سنسور LiDAR روی آن قرار دارند.

در لبه پایینی گوشی هم گریل اسپیکر، میکروفون و پورت لایتنینگ تعبیه شده است. آنتن‌های 5G گوشی نیز در لبه‌های دستگاه قابل مشاهده هستند.

برخی منابع آگاه می‌گویند آیفون 14 پرو از همان نمایشگر 6.1 اینچی مشابه آیفون 13 پرو برخوردار می‌شود. این احتمال وجود دارد که پنل نمایشگر از نوع ProMotion OLED با نرخ نوسازی 120 هرتز باشد.

گفته می‌شود سری آیفون 14 در چهار مدل عرضه می‌شود و از نسخه mini خبری نیست. اخبار دیگری هم توسط تحلیلگر معروف اپل منتشر شده که مدعی است تنها مدل‌های Pro به تراشه جدید A16 Bionic و رم 6 گیگابایتی مجهز می‌شوند. مدل‌‌های استاندارد آیفون 14 و 14 مکس نیز از همان تراشه نسل قبلی A15 Bionic برخوردار خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره رندرهای آیفون 14 پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: 91mobiles

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر