coinex
راهنمای خرید تکراتو

جدیدترین رندرهای آیفون 14 پرو را در رنگ طلایی تماشا کنید

این‌روزها اخبار زیادی از سری iPhone 14 به گوش می‌رسد. اخیرا رندرهای آیفون 14 پرو منتشر شده که این گوشی را از زاویه‌های مختلف با طراحی متفاوت پانچ نمایشگر نشان می‌دهند. امروز هم تصاویری از رندرهای این گوشی در رنگ طلایی منتشر شده است.

رندر iPhone 14 Pro که دو روز قبل منتشر شده، طراحی نمای جلویی با طراحی پانچ و بریدگی قرصی شکل را برای دوربین سلفی و سنسورهای Face ID نشان می‌داد.

اما امروز، تیم طراحی Pigtou این گوشی را در رنگ طلایی طراحی کرده‌اند که ظاهر لوکس این گوشی را بیشتر از همیشه به رخ می‌کشد.

رندرهای آیفون 14 پرو

رندرهای جدید، گوشی iPhone 14 Pro را از زاویه‌های مختلف نشان می‌دهند و طراحی پانچ دوگانه در نمایشگر این گوشی به‌خوبی قابل مشاهده است. ماژول دوربین در پنل پشتی شبیه به سری آیفون 13 طراحی شده؛ اما تفاوت‌هایی هم دارد. به نظر می‌رسد که ماژول دوربین، به‌صورت یکپارچه با پنل پشتی طراحی شده است.

جدیدترین رندرهای آیفون 14 پرو را در رنگ طلایی تماشا کنید

دکمه‌های تنظیم صدا، اسلایدر هشدار و سینی سیم‌کارت در لبه سمت راستی گوشی قرار دارند و دکمه پاور در لبه سمت راستی دستگاه دیده می‌شود. در لبه پایینی هم می‌توان گریل اسپیکر، پورت لایتنینگ و میکروفون را مشاهده کرد.

آنچه از مشخصات آیفون 14 پرو می‌دانیم

پیش از این، اخباری درباره دوربین آیفون 14 پرو لو رفته که مدعی است این گوشی از دوربین سلفی 48 مگاپیکسلی برخوردار می‌شود. همچنین گفته می‌شود که برای این گوشی یک رم 8 گیگابایتی در نظر گرفته شده است. برخی شایعات هم از وجود ویژگی‌های اتصال ماهواره‌ای در این گوشی خبر می‌دهند.

جدیدترین رندرهای آیفون 14 پرو را در رنگ طلایی تماشا کنید

سری آیفون 14 در چهار مدل راه‌اندازی می‌شود؛ دو مدل استاندارد و دو مدل پرو. مینگ چی کو،‌ تحلیلگر معروف اپل پیش‌بینی کرده است که تنها مدل‌های Pro به تراشه جدید A16 Bionic مجهز می‌شوند.

علاوه بر این، گفته می‌شود طراحی متفاوت پانچ دوگانه فقط در آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس استفاده می‌شود. گوشی‌های آیفون 14 و آیفون 14 مکس از همان طراحی ناچ قدیمی برخوردار خواهند شد.

جدیدترین رندرهای آیفون 14 پرو را در رنگ طلایی تماشا کنید

اگر همه‌چیز طبق برنامه پیش برود، اپل در اواخر تابستان یا مهر سال آینده از گوشی‌های سری آیفون 14 رونمایی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره جدیدترین رندرهای آیفون 14 پرو چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر