;
coinex

نحوه کسب UPX در آپلند [+ترفندهای یو پی ایکس رایگان Upland]

نحوه کسب UPX در آپلند ، موضوعی است که قصد داریم در مقاله امروز به آن بپردازیم. پس اگر شما هم مشتاق هستید که ترفندهای کسب UPX در پلتفرم آپلند را بدانید، با تکراتو همراه باشید.

نحوه کسب UPX در آپلند (Upland) از موضوعات جالبی است که علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال مشتاق به دانستن آن هستند و به همین دلیل قصد داریم که امروز به آن بپردازیم. آیا شما هم قصد دارید که بازی آپلند (Upland) را انجام دهید و به این بازی علاقه‌مند هستید اما درباره UPX و نحوه کسب ارز دیجیتال UPX در آپلند گیج شده‌اید؟ نگران نباشید شما تنها نیستید.

 

ما برای حل کردن مشکل شما اینجاییم و قرار است که در مقاله امروز، ترفندهای کسب UPX در پلتفرم آپلند را به شما بگوییم. پس اگر شما هم می‌خواهید که به بازیکنی حرفه‌ای در بازی و متاورس آپلند تبدیل شوید و UPXهای زیادی را به راحت‌ترین شیوه ممکن و کاملا رایگان به‌دست آورید، با مقاله امروز ما همراه باشید.

نحوه کسب UPX در آپلند

عده بسیار زیادی از تریدرها گرفته تا دیگر کاربران و بازیکنان آپلند هم درست مانند شما به دنبال راه‌حل مناسبی برای شیوه به دست آوردن UPX در متاورس آپلند هستند.

یکی از دلایل محبوبیت بیش از اندازه این توکن، اهمیت بسیار زیاد آن در درون این بازی است؛ چراکه آپلند بدون داشتن UPX به شما اجازه بازی کردن نمی‌دهد! پس اگر به بازی آپلند علاقه دارید، دانستن نحوه کسب UPX در آپلند ، به‌شدت حائز اهمیت است.

همچنین اگر به متاورس علاقه مند هستید، می‌توانید مطالب ما را چک کنید. همچنین اگر علاقه دارید درباره آموزش کسب درآمد از متاورس، بهترین پروژه‌های متاورس برای سرمایه گذاری، آموزش سرمایه گذاری در متاورس، و یا بازی‌های پرطرفدار مانند بازی League of Kingdoms بدانید، حتما تکراتو را دنبال کنید.

البته درست است که بدون داشتن این کوین مهم، می‌توانید به‌صورت مهمان در آپلند بازی کنید؛ اما این بازی به‌صورت مهمان، خیلی خسته‌کننده است. آپلند یکی از مجهزترین بازی‌هاست که از امکانات بسیاری برای سرگرم کردن شما برخوردار بوده و می‌توانید با آن بهترین تجربه را کسب کنید. پس بهتر است بازی به‌صورت مهمان را کاملا فراموش کنید.

بهتر است پیش از آنکه به سراغ اصل مطلب برویم، ابتدا شما را کمی بیشتر با خود بازی و متاورس آپلند آشنا کنیم. آپلند (Upland) یک بازی با هدف کسب درآمد (P2E) در متاورس است که در سال 2020 راه‌اندازی شد. با وجود آنکه مدت زیادی از آغاز کار آپلند نمی‌گذرد، اما این بازی به‌شدت محبوب شده است و طرفداران بسیار زیادی در دنیای ارزهای دیجیتال دارد.

توسعه‌دهندگان باهوشی به نام‌های «مانی»، «درک» و «آیدان» این بازی را اجتماعی کردند. جدا از آن‌ها، توکن UPX، ارزی است که برای خرید دارایی‌ها و یا هرگونه خرید دیگر در درون بازی، به آن نیاز دارید. در ادامه هم نحوه کسب UPX در آپلند را به شما عزیزان آموزش می دهیم.

پس این توکن در بازی آپلند اهمیت بسیاری دارد و باید نحوه کسب ارز دیجیتال UPX در آپلند را بدانید. نکته مهم دیگری که باید بدان اشاره کنیم آن است که آپلند از ویژگی خاصی هم برخوردار بوده که آن را از دیگر پلتفرم‌های متاورس، متمایز می‌کند.

نحوه کسب UPX در آپلند

این ویژگی، تبدیل UPX به USD به‌صورت مستقیم است. به بیان دیگر، شما می‌توانید با انجام این بازی، پول واقعی به‌دست آورید! به همین راحتی، توکن‌های درون بازی خود را به پول‌های واقعی در کیف پول خود تبدیل کنید و از آن لذت ببرید. شاید کمتر بازی و پلتفرمی را پیدا کنید که امکان این تبدیل مستقیم را داشته و به شما ارائه دهد.

اگر شما هم از تازه‌واردان به متاورس آپلند هستید، پس باید بدانید که شیوه به دست آوردن UPX در متاورس آپلند کمی نیاز به زیرکی دارد. شاید رسیدن به این توکن در ابتدا سخت به‌نظر برسد اما به محض آنکه نحوه کسب UPX در آپلند را یاد بگیرید، بازی با آن آسان می‌شود.

توسعه‌دهندگان آپلند، کسب تعداد بسیار زیادی از توکن‌های UPX را برای بازیکنان جدید، امکان‌پذیر ساخته‌اند. آن‌ها حتی امکان آن را هم به وجود آورده‌اند که برخی از این توکن‌ها را بتوانید به‌صورت کاملا رایگان به‌دست آورید! اگر شما هم مشتاقید تا این ترفندهای کسب UPX در پلتفرم آپلند را یاد بگیرید، پس ادامه مقاله ما را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

خرید زمین در متاورس چگونه است؟

ارز دیجیتال رادیو کاکا (Radio Caca) و متاورس USM

UPX در آپلند چیست؟

حالا که با کلیت بازی آپلند آشنا شدید، بد نیست پیش از پرداختن به نحوه کسب ارز دیجیتال UPX در آپلند ، خود توکن UPX را به شما معرفی کنیم. همان طور که پیش‌تر هم به آن اشاره کردیم، توکن UPX در حقیقت ارز اصلی است که در بازی و متاورس آپلند وجود دارد.

نحوه کسب UPX در آپلند

از این توکن عمدتا به منظورهای بسیاری استفاده می‌شود و با داشتن آن، قادر به انجام طیف گسترده‌ای از کارها هستید. برخی از کارهایی که می‌توانید با استفاده از این توکن در آپلند انجام دهید عبارتند از:

  • به وجود آوردن دارایی‌ها
  • خرید NFTها یا توکن‌های غیرقابل‌معاوضه
  • خرید NFTهای کمیاب
  • انجام معامله در فروشگاه آپلند
  • افزایش توانایی و بهبود فعالیت‌های درون بازی

همان طور که مشاهده کردید، کارهای بسیاری را می‌توان با استفاده از این توکن مهم انجام داد. به بیان دیگر، بدون داشتن توکن UPX، نمی‌توانید از تمام قابلیت‌های این بازی بهره‌مند شوید و به همین علت، آنقدر که باید از آن لذت نمی‌برید. از همین رو، دانستن نحوه کسب UPX در آپلند ، بسیار حائز اهمیت است.

آیا توکن UPX یک ارز دیجیتال محسوب می‌شود؟

اگر بخواهیم رک بگوییم، نه! توکن UPX یک ارز دیجیتال نیست؛ چراکه شما هرگز نمی‌توانید این توکن را خارج از بازی آپلند، معامله کنید. برخی از بازی‌ها و متاورس‌ها دارای ارزهای دیجیتال هستند یا بهتر بگوییم، توکن‌های درون بازی آن‌ها، ارزهای دیجیتال مستقلی هم محسوب می‌شوند.

نحوه کسب UPX در آپلند

اولین عاملی که می‌تواند به شما در فهمیدن این قضیه کمک کند و باعث شود بفهمید که توکنی یک ارز دیجیتال هم هست یا خیر، توجه به قابلیت معامله توکن موردنظر خارج از بازی است. اگر توانستید توکن را در خارج از بازی هم معامله کنید، پس آن توکن یک ارز دیجیتال مستقل هم به‌شمار می‌رود.

اما برگردیم به توکن UPX. این توکن فقط و فقط یک ارز درون بازی یا بهتر بگوییم، یک توکن محلی است. با وجود این، جالب است بدانید که بازی آپلند کاملا بر روی بلاک چینی به نام ایاس (EOS) ساخته شده است. ایاس از بلاک چین‌ها و شبکه‌های شناخته‌شده در زمینه ارزهای دیجیتال به‌شمار می‌رود.

مهم‌تر از همه، وجود متاورس آپلند در بلاک چین ایاس به معنای آن است که تمام فعالیت‌های ایاس از جمله نحوه کسب UPX در آپلند و همه و همه در این بلاک چین، ذخیره می‌شود. به‌جز UPX که یک توکن کاملا محلی است، بقیه توکن‌های موجود در بازی قابلیت معامله را دارند و می‌توانید با تمام آن‌ها معامله انجام دهید.

بیشتر بخوانید:

متاورس بلاکتوپیا (Bloktopia)

آموزش کسب درآمد از متاورس

چطور با UPX توکن‌های NFT را خریداری کنیم؟

در بخش‌های پیشین، شما را با کاربردهای بی‌شمار توکن UPX آشنا کردیم، اما هنوز یکی از کاربردهای جالب دیگر این توکن باقی مانده است. همان طور که پیش‌تر آموختیم، UPX یک ارز دیجیتال نیست؛ بنابراین شما می‌توانید با استفاده از آن، NFT را خریداری کنید! بله، کاملا امکان انجام چنین چیزی وجود دارد.

نحوه کسب UPX در آپلند

شما می‌توانید به‌راحتی با استفاده از توکن‌های UPX، توکن‌های غیرقابل‌معاوضه یا NFTهای خاص را در بازی آپلند خریداری نمایید. سپس بعدا می‌توانید NFTهای خود را در بازارهایی همچون اپن سی (OpenSea)، ریریبل (Rarible) یا دیگر بازارهای خارج از این بازی به فروش برسانید.

به دلیل وجود کاربردهای فوق‌العاده این توکن، افراد به‌دنبال یادگیری ترفندهای کسب UPX در پلتفرم آپلند هستند. شما هم می‌توانید به‌راحتی با این ترفندها، روزانه هزاران توکن UPX به‌دست آورید. اما قابلیت خرید NFT با استفاده از UPX، یک معنای مهم دیگر هم دارد.

این بدان معناست که با دانستن نحوه کسب UPX در آپلند ، این بازی نه‌تنها بازی کسب درآمدی در متاورس به‌حساب می‌آید، بلکه می‌توانید از آن برای هدف دیگری هم استفاده کنید. شما می‌توانید با استفاده از آپلند، NFTهای منحصربه‌فردی را هم به‌دست آورید که هرکدام از آن‌ها را به مقادیر هنگفتی بفروشید.

نحوه کسب UPX در آپلند

البته این فقط NFTها نیستند که قابلیت معامله، فروش و کسب پول و درآمدزایی را برای شما دارند. تمام دارایی‌ها و املاک هم کاملا در آپلند قابل معامله هستند. به همین راحتی تنها با دانستن شیوه به دست آوردن UPX در متاورس آپلند و از طریق مقاله امروز ما، درآمدزایی بسیار خوبی از این بازی داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

متاورس تتان آرنا (Thetan Arena) 

متاورس استار اطلس (Star Atlas)

نحوه کسب ارز دیجیتال UPX در آپلند

حالا به مهم‌ترین بخش از این مقاله رسیدیم. در بخش‌های پیشین، شما را با بازی و متاورس دیجیتال آپلند و همچنین ماهیت توکن UPX و کاربردهای آن آشنا کردیم. حالا که با این بازی و توکن جالب آشنا شدید، وقت آن است که ترفندهای کسب UPX در پلتفرم آپلند را به شما عزیزان ارائه دهیم.

ابتدا باید بدانید که تمام بازیکنان بازی آپلند، مقدار کوچکی از UPXها را دریافت می‌کنند تا بتوانند اولین املاک خود را خریداری کنند. پس در ابتدا شما مقداری از این کوین‌ها را دارید، اما همان طور که حدس می‌زنید، مقدار آن آنقدر کافی نیست که تا انتهای بازی به همان مقدار تکیه کنید. پس باید نحوه کسب UPX در آپلند را هرچه سریع‌تر یاد بگیرید تا در کوتاه‌ترین زمان، مقدار زیادی از توکن‌های UPX را به‌دست آورید.

نکته مهم دیگری که باید بدانید، آن است که آپلند از ملک و زمین‌هایی تشکیل شده است و هر ملک در متاورس آپلند، توکن‌های UPX را به‌صورت مجهول برای شما تولید می‌کند. نرخ تولید آن نیز 17.3% از قیمت ضرب پایه است.

نحوه کسب UPX در آپلند

اما این نسبت چه معنایی دارد؟ الان به زبان ساده‌تر می‌گوییم. این یعنی اگر ملکی را با 100,000 توکن UPX ضرب کنید و بسازید، این زمین و ملک تا سال بعد، 17,300 توکن UPX را برای شما تولید خواهد کرد. پس به همین راحتی تنها با ضرب زمین، درصدی از آن به‌صورت مجهول و بدون نیاز به انجام هیچ کاری، به شما تعلق می‌گیرد.

این موضوع زمانی جالب‌تر می‌شود که به شما بگوییم می‌توانید این نرخ را حتی افزایش هم بدهید! اما چطور؟ شما می‌توانید تنها با گذاشتن املاک خود در «کالکشن‌ها» یا «مجموعه‌ها»، نرخ بازده خود را بالاتر نیز ببرید. به همین ترتیب با یادگیری نحوه کسب UPX در آپلند ، می‌توانید درآمد مجهول بالاتری هم از این بازی داشته باشید.

بازیکنان همچنین قادرند که با معامله املاک، دارایی‌ها و NFTهای خود در بازارهای آزاد و باز نیز توکن UPX را به‌دست آورند. البته برای آنکه قادر به انجام چنین کاری باشند، آن‌ها حتما باید به وضعیت آپلندر (Uplander Status) دست یافته باشند.

علاوه بر تمام موارد بالا، بازیکنان همچنین قادر هستند که املاک و NFTها را با قیمت اولیه آن‌ها ضرب کرده و به وجود آورند. سپس آن‌ها می‌توانند این دارایی‌ها را با قیمت بالاتری در بازارهای آزاد به فروش برسانند. مخصوصا زمانی که این دارایی‌ها بخشی از یک مجموعه منحصر‌به‌فرد باشند، قیمت آن‌ها بالاتر هم می‌رود. به همین راحتی، از فروش دارایی‌ها و NFTهای خود هم سود دیگری به‌دست می‌آورید.

نحوه کسب UPX در آپلند

در ادامه مقاله، به نحوه کسب ارز دیجیتال UPX در آپلند به روش‌های مختلف می‌پردازیم. البته بهتر است بدانید که راه‌های بسیاری برای کسب این توکن از این بازی وجود دارد؛ اما ما بهترین ترفندهای کسب UPX در پلتفرم آپلند را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم.

بازده املاک و دارایی‌ها

بهترین بخش از داشتن املاک در بازی آپلند آن است که می‌توانید یک درآمد سالانه 17 درصدی را هر 3 ساعت یکبار بر روی اموال خود دریافت نمایید. می‌توان از این روش به‌عنوان نحوه کسب UPX در آپلند نام برد. همان طور که پیش‌تر هم به این موضوع اشاره کردیم، شما درصدی از مقدار خرید و ضرب املاک را به‌عنوان بازده از آپلند دریافت می‌کنید.

در رابطه با این مقدار هم باید بگوییم که مقدار بازده، همیشه در دسترس شما قرار می‌گیرد. به همین ترتیب، هیچ نیازی نیست که آن را جمع‌آوری کنید و می‌توانید هر زمان که خواستید آن را دریافت نمایید. به‌علاوه، شما می‌توانید املاک خود را بفروشید و پول نقد هم بگیرید.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های متاورس برای کسب درآمد

بهترین پروژه ها و ارزهای وب 3 (Web 3.0)

بازدیدهای املاک و اموال

زمانی که کسی به دیدن املاک شما می‌آید و از اموال شما بازدید می‌کند، هزینه‌ای را باید بپردازد که آن هزینه هم یک شیوه به دست آوردن UPX در متاورس آپلند است. همچنین اگر شما هم جستجوگری را برای دیدن اموال بفرستید یا شخص دیگری جستجوگر خود را به املاک شما بفرستد، در هر صورت سهمی را دریافت می‌کنید.

زمانی که مجموعه‌ای از اموال را به وجود آورید، می‌توانید از بازدیدکنندگان آن، هزینه بگیرید. هربار که بازیکنی به دیدن املاکی برود، آن‌ها باید هزینه‌های بازدید را به‌صورت UPX به صاحب آن املاک که شما باشید، پرداخت کنند. حتی اگر شما هم از املاک بازیکنان دیگر بازدید کنید، باید هزینه‌ای را به آن‌ها بپردازید.

نحوه کسب UPX در آپلند

این روش، بهترین نحوه کسب UPX در آپلند است. به‌علاوه، شما می‌توانید مقدار هزینه‌ای را که بازیکنان باید بپردازند هم انتخاب کنید. برای تنظیم هزینه هم تنها کافی است بر روی دکمه «Set Your Visitor UPX Fees» (هزینه‌های UPX بازدیدکنندگان خود را تنظیم کنید)، ضربه بزنید.

اما آیا این هزینه‌ها جمع‌آوری می‌شوند و آیا می‌توان آن‌ها را برداشت؟ باید بگوییم که بله. هزینه‌های بازدیدکنندگان هم به‌راحتی در صفحه درآمدها جمع‌آوری می‌شوند و شما می‌توانید آن‌ها را از همان قسمت بردارید.

کسب UPX از کالکشن‌ها

کالکشن‌ها هم انواع متفاوت دیگری از دارایی‌ها هستند. این مجموعه‌ها بسته به سطح و میزان سختی که در هنگام تکمیل آن‌ها متحمل می‌شوید، به چند دسته تقسیم می‌شوند:

  • انحصاری
  • بسیار کمیاب
  • محدود
  • استاندارد

برخی از اموال، بیش از یک دسته‌بندی از کالکشن‌ها را دارند. به‌علاوه، بازیکنان کاملا اجازه دارند تا اموال را آزادانه بین کالکشن‌های مختلف، تعویض و جابه‌جا کنند. این یعنی بسته به نوع اموال و دلخواه خود، می‌توانید هر کدام از اموال را در دسته‌بندی و کالکشنی که می‌خواهید قرار دهید و از این نظر هیچ محدودیتی ندارید.

البته باید این را هم خاطرنشان کنیم که اموال را نمی‌توانید هم‌زمان در دو کالکشن مختلف استفاده کنید! پس مراقب باشید. همچنین باید بدانید که می‌توانید برای هر کالکشن، یکبار بونس یا جایزه نیز دریافت کنید. کالکشن‌ها یکی از راه‌های راحت و باارزش نحوه کسب UPX در آپلند محسوب می‌شوند.

اما چطور می‌توان در بازی به کالکشن‌ها دسترسی داشت؟ برای دیدن کالکشن‌هایی که در دسترس هستند، تنها کافی است که مثلث کنار گزینه «BUY/خرید» اموال را انتخاب کنید. سپس بر روی گزینه افزایش درآمدزایی کلیک نمایید. اگر به‌خاطر داشته باشید، پیش‌تر درباره آن صحبت کردیم که می‌توانید با استفاده از کالکشن‌ها، نرخ درآمدهای مجهول خود را افزایش دهید.

نحوه کسب UPX در آپلند

شکار گنج

از دیگر راه‌های کسب UPX از درون بازی آپلند، رفتن به شکار گنج است. شما می‌توانید برای آغاز شکار گنج به‌صورت استاندارد، درخواست بدهید. شکار گنج، یکی از راه‌های جالب و جذاب برای به‌دست آوردن UPX است.

شما می‌توانید گنج‌ها را در کمتر از 5 دقیقه پیدا کنید! به همین ترتیب از طریق مسیری بسیار سرگرم‌کننده، به‌راحتی توکن‌های UPX را به شکل کاملا رایگان از بازی کسب کنید.

بیشتر بخوانید:

وب 3 یا نسل سوم وب چیست ؟

 محبوب ترین شت کوین ها

رویدادهای خاص

این رویدادها در حقیقت رویدادهای جایزه‌ای هستند. از این رویدادها برای آزاد کردن NFTهای جدید و بردن UPX بزرگ، استفاده می‌شود. پس با شرکت در آن‌ها می‌توانید جوایز بسیار ارزنده‌تری نسبت به دیگر راه‌های کسب UPX، به‌دست آورید.

نحوه کسب UPX در آپلند

البته باید به نکته مهمی در این نحوه کسب UPX در آپلند توجه کنید. رویدادهای خاص هرگز به‌صورت روزانه و منظم اعلام و آغاز نمی‌شوند. شما تقریبا یک یا دو روز قبل از آغاز رویداد از آن باخبر خواهید شد.

چالش‌ها

چالش‌ها هم یکی دیگر از بهترین راه‌های کسب توکن UPX از بازی آپلند هستند. شرکت در چالش‌های رسمی می‌تواند بسیار مفید باشد و مثمر ثمر واقع شود. این یعنی می‌توانید جوایز و UPXهای بسیار خوبی را از طریق آن‌ها کسب کنید.

در رابطه با نحوه برگزاری چالش‌ها هم باید بگوییم که آن‌ها در بازه‌های زمانی مختلف برگزار و از سوی بازی، میزبانی می‌شوند. اگر چالشی در حال حاضر فعال باشد، شما می‌توانید آیکون آن را در گوشه سمت راست و بالای صفحه پیدا کنید.

نحوه کسب UPX در آپلند

جمع‌بندی

نحوه کسب UPX در آپلند از موضوعات جالبی بود که بیشتر کاربران در این عرصه منتظر آن بودند و امروز به‌طور کامل به آن پرداختیم. آپلند (Upland) یکی از بازی‌های دیجیتالی و متاورس است. این بازی از انواع بازی‌ها با هدف کسب درآمد به‌شمار می‌رود که شما می‌توانید با شرکت در آن و انجام برخی از وظایف خاص، ارز دیجیتال یا بهتر بگوییم، پول واقعی به‌دست آورید.

ارز اصلی که در این بازی وجود دارد، UPX نامیده می‌شود. این توکن، یک توکن درون بازی و محلی است که قابلیت معامله خارج از بازی را ندارد. شما بدون داشتن این توکن، عملا نمی‌توانید کار چندانی انجام بدهید. اما با داشتن آن، به تمام قابلیت‌های آپلند دسترسی دارید و می‌توانید درآمد بسیار خوبی هم از آن داشته باشید.

برای به‌دست آوردن این توکن، راه‌های بسیاری همچون خرید آن از فروشگاه‌های داخل بازی آپلند وجود دارد. اما ما در مقاله امروز راه‌ها و ترفندهایی را به شما آموزش دادیم تا به‌راحتی این توکن‌ها را به‌صورت کاملا رایگان از این بازی به‌دست آورید. با این ترفندها، کسب توکن‌های UPX روزانه خود را به حداکثر برسانید!

بیشتر بخوانید:

.

منابع: makeanapplike, hdeasilex

نظر شما در خصوص نحوه کسب UPX در آپلند چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    کلا شر و ور بود

    پاسخ