;
coinex

بازی League of Kingdoms ؛ معرفی متاورس، آموزش و کسب درآمد

بازی League of Kingdoms یکی از بازی‌های بسیار جذاب است که طرفداران بسیار زیادی دارد. ما در این مقاله از تکراتو، به آموزش این بازی می‌پردازیم.

بازی League of Kingdoms که نوعی بازی متاورسی است، به کاربران خود این امکان را می‌دهید که به‌راحتی به کسب درآمد بپردازند. این بازی از زمان عرضه تاکنون موفق به جذب کاربران بسیار زیادی شده است.

اگر شما هم با این بازی آشنا نیستید یا اسم آن را شنیده و نحوه انجام آن را نمی‌دانید، تا انتها با ما همراه باشید از بهترین اطلاعات ما بهره ببرید. ما در این مقاله، به بررسی آموزش و نحوه کسب درآمد از این بازی محبوب خواهیم پرداخت.

در این بازی جذاب، شما این امکان را دارید که کارهای زیادی انجام دهید تا به کسب در آمد شما منجر شود. بسیاری از افراد به دنبال یادگیری بازی جذاب League of Kingdoms هستند و قصد دارند با آموزش آن به درآمدهای قابل‌توجهی دست یابند. در ادامه، به بررسی عمیق آموزش بازی League of Kingdoms خواهیم پرداخت. برای کسب اطلاعات بیشتر، تا انتها با تکراتو همراه باشید.

بازی League of Kingdoms

این بازی جذاب که از سال 2020 منتشر شده است، در همین مدت کوتاه توانسته افراد زیادی به سمت خود جذب کند. معنی League of Kingdoms به فارسی، لیگ پادشاهی‌هاست و همان طور که از نام آن مشخص است، شما باید برای به دست آوردن پادشاهی، جنگیده و تلاش کنید.

این بازی بلاک‌چینی که به‌صورت چندنفره انجام می‌شود، بر روی بلاک‌چین اتریوم ساخته شده است. اگر پیش‌ازاین بازی‌هایی مانند Rise of Kingdoms یا Game of Thrones Winter Is Coming را انجام داده باشید، احتمالاً با این بازی هم آشنا باشید.

بازی League of Kingdoms

ازآنجاکه بازی League of Kingdoms شباهت بسیاری به دو بازی مذکور دارد، افراد زیادی که پیش‌ازاین به این دو بازی علاقه داشتند، از League of Kingdoms نیز استقبال خوبی کردند.

زیرا گیم‌پلی این سه بازی شباهت زیادی به یکدیگر دارند. اگر به دنبال بازی‌هایی مشابه League of Kingdoms هستید تا بتوانید به درآمد برسید، می‌توانید نگاهی به بهترین بازی های متاورسی برای کسب درآمد بیندازید. در این لیست، بازی‌هایی که به درآمدزایی شما می‌کنند، آورده شده‌اند.

علاوه بر این، بهترین بازی های کریپتویی برای کسب درآمد نیز کمک بسزایی در این حوزه به شما می‌کند. بازی موباکس (Mobox) یکی از پلتفرم‌هایی به شمار می‌رود که شما می‌توانید با یادگرفتن آن، درآمد داشته باشید. متاورس تتان آرنا (Thetan Arena) نیز یکی از بازی‌های متاورسی است که جذابیت زیادی برای کاربران دارد.

بازی کریپتوکیتیز (CryptoKitties) هم در این زمینه یکی از سرآمدهای متاورس به شمار می‌رود. بازی اسپلینترلند (Splinterlands) و بسیاری موارد دیگر، جزء بازی‌های درآمدزا برشمرده می‌شوند.

ویژگی‌های بازی League of Kingdoms

لازم به ذکر است که این بازی مبتنی بر بلاک‌چین، به این صورت است که کاربران باید پادشاهی مخصوص به خود را ساخته و بدین طریق، به کسب درآمد بپردازید.

هدف نهایی بازیکنان در این بازی، ساختن یک پادشاهی قوی، متحد و پیشرفته است که باید برای مبارزه با دشمنان تحقیقات کافی را انجام دهند. اگر شما هنوز با بلاک‌چین‌ها و همچنین کیف پول‌های رمزنگاری شده آشنایی کافی ندارید، شروع بازی League of Kingdoms می‌تواند برای شما گیج‌کننده باشد.

بازی League of Kingdoms

البته لازم به ذکر است که برای شروع این بازی، نیازی به کیف پول متاماسک (MetaMask) یا اتریوم (ETH) نخواهید داشت. مهم‌ترین نکته مثبتی که درباره این بازی وجود دارد، این است که شما می‌توانید آن را روی گوشی همراه یا سیستم خود نصب و بازی را آغاز کنید.

این امر موجب می‌شود که شما در هر مکان و زمانی امکان شروع بازی را داشته باشید. در ادامه، برای آموزش بازی League of Kingdoms به بررسی برخی از ویژگی‌های این بازی خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت بیت تورنت 2021

پیش بینی قیمت دنت 2021

متحد شدن

اگر تنها یک قابلیت در این بازی وجود داشته باشد که بتواند شما را در بازی جذاب League of Kingdoms جلوتر از بقیه سوق دهد، اتحاد با دیگران است. این امر در موفقیت شما تأثیر بسزایی می‌گذارد.

هنگامی که بازی را آغاز می‌کنید، با استفاده از یک سپر 72 ساعته به‌صورت خودکار در برابر حملات خارجی از شما محافظت می‌شود. اما به‌محض این‌که این سپر دفاعی از بین رفته و زمان آن به پایان می‌رسد، ممکن است با شرایط دشواری مواجه شوید و در این وضعیت هم باید بتواند از خود دفاع کنید.

برای این‌که بتوانید در این شرایط وخیم از خود دفاع کنید، بهتر است با یک گروه قوی متحد شوید. بدین ترتیب، بهتر می‌توانید خود را در برابر حملات دشمنان محفوظ نگه دارید.

این گروه‌های متحدین علاوه بر محافظت از شما، مزیت‌های دیگری نیز دارند؛ برای مثال، این گروه‌ها به شما کمک می‌کنند که در بازی League of Kingdoms با دیگران معاشرت داشته باشید، به کمک یکدیگر پادشاهی خود را بسازید و به‌صورت گروهی به سایر بازیکنان حمله کنید.

بازی League of Kingdoms

اعضای این گروه‌ها همواره به‌صورت تیمی کار می‌کنند. هدف آن‌ها، دستیابی به پادشاهی، جوایز درون بازی، افزایش سلامتی همه اعضای تیم، افزایش سرعت آن‌ها و در نهایت، کاهش میزان مرگ‌ومیر آن‌هاست.

هر دوهفته یک‌بار، این تیم‌ها و بازیکنان برای دستیابی به این اهداف و کسب پادشاهی‌های خالی از سکنه یا حتی مواردی که تحت کنترل سایر گروه‌هاست، به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. همچنین بازیکنان این امکان را دارند که از چندین میلیون نیرو برای دفاع از این مقرها استفاده کنند. البته این موضوع به نوع پادشاهی بستگی دارد.

ساختن پادشاهی خود

یکی دیگر از قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی که برای آموزش بازی League of Kingdoms باید با آن آشنا شوید، این است که کاربران می‌توانند پادشاهی خود را در زمین‌های آن ایجاد کنند.

هر بازیکنی هنگامی که بازی را شروع می‌کند، در یک قلعه اصلی که مقر اولیه پادشاهی او است، ظاهر می‌شود. وی باید تلاش کند تا این مقر روزبه‌روز گسترش یافته و بزرگ‌تر شود. این بازیکنان وظیفه دارند که مقر پادشاهی خود را در برابر تهدیدات خارجی و دشمنان مستحکم کنند.

این افراد باید برای استحکام و مقاومت ساختمان‌های خود، به طور کاملاً حرفه‌ای و استراتژیک، از ساختمان‌های متفاوتی مانند سربازخانه‌ها و تجهیزات مخصوص که در بازار وجود دارد، استفاده کنند.

همچنین تحقیق درباره دشمنان احتمالی هم می‌تواند تا حد زیادی کمک‌کننده باشد. برای این‌که بتوانید یک پادشاهی مستحکم و قوی در بازی League of Kingdoms ایجاد کنید، باید منابع متفاوتی جمع‌آوری کنید. این منابع با ساختن چیزهایی مانند کمپ‌های چوبی، معادن طلا و مزارع انجام می‌شود.

بازی League of Kingdoms

برای اطلاع از نحوه انجام بازی متاورس League of Kingdoms خوب است بدانید که متحدان شما، تأثیر شگرفی در موفقیت یا شکست شما دارند؛ بنابراین، تلاش کنید که متحدانی قوی و قدرتمند انتخاب نمایید تا از احتمال موفقیت شما افزوده و شکست شما کاهش یابد.

این متحدان می‌توانند با فشار دادن یک گزینه کمکی، زمان صرف‌شده برای تکمیل ساخت‌وساز را تا حد زیادی کاهش دهند. علاوه بر این، شما نیز می‌توانید از تقویت‌کننده‌های سرعت استفاده کنید تا این زمان را کاهش دهید.

لازم به ذکر است که هر یک از ساختمان‌ها را می‌توان به طور حداکثر تا سطح 30 ارتقا داد. هنگامی که این ارتقا دادن شما تا آخرین سطح رسید، به یک ستونی طلایی نیاز خواهید داشت که با استفاده از آن بتوانید کریستال را خریداری نمایید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت توکن هولو 2021

پیش بینی قیمت اتریوم کلاسیک 2021

منابع بازی

همان طور که پیش‌ازاین نیز گفتم، شما در بازی باید منابع مخصوص به آن را تهیه نمایید. این منابع می‌توانند کمک بسزایی در موفقیت شما داشته باشند؛ زیرا با استفاده از آن‌ها شما این امکان را دارید که امتیاز کسب کرده و ساختمان و درنتیجه، پادشاهی خود را ارتقا دید. در ادامه، برخی از رایج‌ترین منابع این بازی را مشاهده می‌کنید.

  • چوب
  • ذرت
  • طلا
  • سنگ
  • کریستال

هنگامی که شما در بازی League of Kingdoms بیشتر از 100000 از هر یک از این منابع در بازی جمع‌آوری کردید، یک امتیاز از طریق LAND کسب خواهید کرد. این امتیاز مخصوص زمین شماست و همان طور که پیش‌ازاین نیز گفتیم، با استفاده از آن شما می‌توانید زمین و ساختمان خود را ارتقا دهید. درنتیجه، شما این امکان را دارید که پادشاهی خود را کم‌کم ارتقا دهید.

بازی League of Kingdoms

شاید برای شما سؤال پیش بیاید که چگونه می‌توان این منابع را به دست آورد؟ برای پاسخ به این سؤال خوب است بدانید که تمام منابع فوق‌الذکر را می‌توانید در طول بازی استخراج نمایید. البته به یاد داشته باشید که کریستال‌ها از این قاعده مستثنی هستند و تنها از طریق پرداخت پول و هزینه می‌توانید آن‌ها را خریداری نمایید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت پنکیک سواپ 2021

پیش بینی قیمت بیبی دوج کوین 2021

توکن LAND و سایر NFTها

یکی از مسائل مهمی که درباره آموزش متاورس League of Kingdoms باید بدانید، توکن مخصوص به آن است. همان طور که گفتیم، این بازی نوعی پلتفرم بلاک‌چینی است که بر روی بلاک‌چین اتریوم ساخته شده است.

پس باید توکن منحصربه‌فرد خود را داشته باشد. توکن مخصوص به این بازی جذاب، LAND نام دارد که نوعی توکن غیر قابل تعویض در اتریوم شناخته می‌شود. بازیکنان می‌توانند این توکن را ذخیره کرده یا آن را به فروش برسانند. همچنین آن‌ها می‌توانند آن را خریده و چیزهای خود را روی آن بسازند.

شایان‌ذکر است که همه پادشاهی‌های بازی League of Kingdoms با استفاده از LAND کار می‌کنند. معنی کلمه LAND زمین است که کاربران می‌توانند ساختمان‌های خود را روی آن بنا نهند.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید نزدیک به 65536 توکن LAND برای بازیکنان این بازی در نظر گرفته شده است. هر یک از LANDها مقیاسی به‌اندازه 4 × 4 دارند. این اندازه، می‌تواند حدوداً 16 پادشاهی را در خود جای دهد.

بازی League of Kingdoms

بازیکنان با استفاده از قراردادهای هوشمند اتریوم، این امکان را دارند که برای دریافت NFT جوایزی دریافت و برای شروع بازی اقدام کنند. صاحبان زمین‌‌ها می‌توانند به‌صورت روزانه از توکن LAND خود، DAI (دای) جایزه بگیرند.

سپس این بازیکنان می‌توانند این پول را برای توسعه و ارتقای بیشتر پادشاهی خود، مجدداً سرمایه‌گذاری کنند. این بازیکنان برای این‌که بتوانند موفق شوند، باید همواره زمین‌ها و پادشاهی خود را ارتقا دهند.

آن‌ها می‌توانند این کار را به کمک سایر بازیکنانی که در زمین خود به بازی و کسب در جایزه می‌پردازند، انجام دهند. یکی از نکات جالب‌توجه درباره این بازی، این است که بازیکنان می‌‌توانند در زمین‌های یکدیگر بازی کنند.

به همین دلیل هم بازی جذاب لیگ پادشاهی همواره کاربران را تشویق می‌کنند تا در این پلتفرم با یکدیگر همکاری کرده و ساختمان‌های خود را بسازند. علاوه بر این، بازیکنان در بازی League of Kingdoms مالکیت کامل برای اقلام و منابع درون بازی را دارند.

این بدان معنی است که این افراد می‌تواند مطابق خواسته خود، به جوب، غذا، سنگ و سایر مورد دسترسی داشته باشند و این موضوع کاملاً به خود آن‌ها بستگی دارد. بازیکنان می‌توانند با استفاده از پلتفرم اوپن سی (OpenSea) این اقلام خدو را به فروش برسانند و آن‌ها را به سایر کسانی که به این وارد نیاز دارند، بدهند.

باوجود همه موارد ذکرشده، یک نکته منفی در این حوزه وجود دارد. آن نکته منفی این است که بازیکنان باید برای برداشت توکن‌های خود و انتقال آن‌ها به اوپن سی، هزینه پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت سیف مون 2021

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال مانا (Mana) 

بازی League of Kingdoms

نبردها

یکی از ویژگی‌هایی که برای آموزش بازی متاورس League of Kingdoms باید بدانید، نبردهای موجود در بازی است. در این بازی، کاربران این امکان را دارند که در نبردها شرکت کرده و با دشمنان خود به مبارزه بپردازند.

در این جنگ‎ها آن می‌توانند جوایز زیادی کسب کرده و پادشاهی مقابل را غارت کنند. بازیکنان می‌توانند به همراه دوستان خود، با دیگران متحد شده و با دیگران به مبارزه بپردازند. همان طور که گفتیم، این اتحاد می‌تواند موجب موفقیت و محافظت از آن‌ها شود.

متحدان نه‌تنها برای مقابله با دشمنان مفید هستند، بلکه به همان اندازه برای مواقعی که پادشاهی شما در خطر است هم کاربرد زیادی دارند. در طی نبردهای بازیکنان با یکدیگر، آن‌ها به‌صورت گروهی به مبارزه با یکدیگر می‌پردازند.

به یاد داشته باشید که در مبارزات بازی متاورس League of Kingdoms امکان همه چیز وجود دارد؛ بنابراین، شما باید امکان هرگونه جراحت، آسیب و حتی تلفات را در هر دو گروه در نظر بگیرید. البته این موضوع که کدام گروه خسارت بیشتری دریافت می‌کند، به قدرت و توانایی آن‌ها بستگی دارد.

علاوه بر این، برای اطلاع از آموزش بازی League of Kingdoms خوب است بدانید که در این نبردها، بازیکنان این امکان را دارند که منابع طرف مقابل را نابود نمایند. حتی آن‌ها می‌توانند کل پادشاهی یکدیگر را از بین ببرند.

همچنین شایان‌ذکر است که این بازی به طور روزانه، مأموریت‌ها و وظایف خاصی را به بازیکنان محول می‌کند. بدین ترتیب، آن‌ها می‌توانند منابع خود، مانند چوب، ذرت، طلا و سنگ را از این طریق تکمیل نمایند.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت وی چین 2021

پیش بینی قیمت استلار 2021

بازی League of Kingdoms

پادشاهی

در نهایت، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که در آموزش بازی متاورس League of Kingdoms مشاهده می‌کنیم، پادشاهی و حکومت است. در این بازی، کنگره‌ای وجود دارد که از رهبران متحدان تشکیل شده است.

این افراد، مهم‌ترین اشخاص بازی هستند و برای اتخاذ تصمیمات مهم متحدین انتخاب می‌شوند. مهم‌ترین کاری که این کنگره انجام می‌دهد، تصمیم‌گیری درباره پاداش و جوایز درون بازی، سود سهام و بسیاری مسائل دیگر خواهد بود.

کسب درآمد از بازی League of Kingdoms

همان طور که در ابتدای مقاله هم ذکر کردیم، بازیکنان بازی متاورس League of Kingdoms این امکان را دارند که به‌راحتی به کسب درآمد بپردازند. برای آموزش کسب درآمد از بازی ارز دیجیتالی League of Kingdoms خوب است بدانید که بازیکنان با استفاده از خریدوفروش زمین‌های مجازی، می‌توانند درآمد خوبی داشته باشند. اگر نمی‌دانید زمین مجازی چیست و سرمایه گذاری در متاورس چگونه است، می‌توانید مقاله مربوط به آن را مطالعه فرمایید.

شاید برای شما سؤال پیش بیاید که آیا تنها کسانی که زمین دارند، می‌توانند درآمد کسب کنند؟ برای چاسخ به این سؤال برای آموزش کسب درآمد از بازی ارز دیجیتالی League of Kingdoms باید بدانید که کسانی که زمین هم ندارند، می‎توانند برای خود درآمد کسب کنند.

این افراد می‌توانند از طریق جمع‌آوری منابع مختلف و استفاده از آن‌ها در پلفترم اوپن سی، درآمدی داشته باشند. لازم به ذکر است که در حال حاضر، نزدیک به 40 میلیون منابع در این بازی وجود دارد.

بازی League of Kingdoms

همان طور که گفتیم، برای اطلاع از نحوه انجام بازی متاورس League of Kingdoms خوب است بدانید که بازیکنان با استفاده از زمین‌های مجازی هم می‌توانند به درآمد برسند. در حال حاضر، گران‌ترین زمین مجازی موجود در این بازی، نزدیک به 15 اتریوم (ETH) هزینه دارد. این میزان قیمت، منجر به درآمدی نزدیک به 60 دلار در یک ماه برای افراد می‌شود.

البته به یاد داشته باشید که هنگامی که بازی متاورس League of Kingdoms رشد کرده و ارتقا یابد، سرورهای بیشتری برای آن باز خواهند شد. درنتیجه، درآمد بالقوه این بازی هم به‌مرور افزایش خواهد یافت و چندبرابر می‌شود. همچنین لازم به ذکر است که مالکان هر زمین، میزان یکسانی در هر سرور دارند.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت آیوتا (IOTA)

پیش بینی قیمت کوتی (COTI) 

تجربه هیجان‎انگیز MMO با بازی League of Kingdoms

یکی از مهم‌ترین مسائلی که برای آموزش بازی متاورس League of Kingdoms باید بدانید، این است که این بازی به‌صورت MMO اجرا می‌شود. MMO به بازی‌هایی اطلاق می‌شود که به‌صورت چندنفره انجام می‌شوند.

در این نمونه بازی‌ها، کاربران با همکاری یکدیگر در یک دنیای خیالی در چالش‌ها و مبارزات شرمت کرده و موجب بالا رفتن امتیاز آن‌ها می‌شود. لازم به ذکر است که در حال حاضر، نزدیک به 15000 بازیکن به طور هم‌زمان در این بازی فعالیت می‌کنند.

بازی League of Kingdoms

در ادامه آموزش متاورس League of Kingdoms خوب است بدانید که بیشتر از 80000 بازیکن به‌صورت روزانه در این پلتفرم فعالیت دارند. کاربران ماهانه فعال این بازی، نزدیک به 400000 نفر هم می‌رسد. این بازیکنان با استفاده از نبردهای همه‌جانبه، می‌توانند از قابلیت چشمگیر MMO استفاده کرده و لذت ببرند.

کلام آخر

بازی متاورس League of Kingdoms یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های مبتنی بر بلاک‌چین بوده که مبتنی بر بلاک‌چین اتریوم ساخته شده است. این بازی با قابلیت‌های پیشرفته و گسترده خود می‌تواند به بازیکنان کمک کند که به کسب درآمد بپردازند.

لازم به ذکر است که این بازی حالت‌های متفاوتی دارد و شما می‌توانید آن را به‌صورت تک‌نفره یا چندنفره و به‌صورت گروهی اجرا کنید. ما در این مقاله از تکراتو به بررسی آموزش بازی متاورس League of Kingdoms پرداختیم. اگر هنوز این بازی را شروع نکرده‌اید، آن را دانلود کرده و لذت ببرید.

بیشتر بخوانید:

.

منابع: blockchaingames, playtoearn

نظر شما در خصوص نحوه انجام بازی متاورس League of Kingdoms چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    سلام چطوری میتونم حمله کنم؟

    پاسخ

    بانام و یاد خدا😂

    پاسخ