;
coinex

ساعت پخش مسابقه خانه ما نوروز 1401 [+ ساعت پخش تکرار]

اگر از طرفداران مستند مسابقه‌ی خانه‌ی ما هستید؛ برای اطلاع از جزییات فصل جدید و ساعت پخش مسابقه خانه ما نوروز 1401 تا پایان همراه این نوشتار تکراتو باشید.

خانه‌ ما، نام مستند مسابقه‌ای خانوادگی و پربیننده است که با نگاهی نو به دنبال روش‌های متفاوت مصرف‌ کردن است. یازدهمین فصل رئالیتی شو «خانه ما» با حضور سه خانواده قمی، در شهر قم تولید شده است و چالش‌های این 3 خانواده را به تصویر می‌کشد.

این فصل این مسابقه در فهرست برنامه های نوروزی 1401 قرار دارد و از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.

ساعت پخش مسابقه خانه ما نوروز 1401

مسابقه خانه ما به کارگردانی مشترک امین کفاش‌زاده و مهدی جبین شناس و تهیه‌کنندگی احمد شفیعی ساخته شده است.

ساعت پخش مسابقه خانه ما نوروز 1401

فصل یازدهم خانه ما در استودیو نوبین تهیه شده و زمان پخش مسابقه خانه ما نوروز 1401 هر روز ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه سه سیما خواهد بود. هنوز از سوی روابط عمومی شبکه سه سیما ساعت پخش تکرار مسابقه خانه ما نوروز 1401 اعلام نشده است.

خانه ما، با سرمایه‌گذاری سازمان هنری رسانه‌ای اوج تولید شده است، پیمان طالبی به عنوان راوی، احسان عمادی نویسنده، زهره احمدزاده مدیر تدوین، حسن ناحی مدیر تصویربرداری، عباس فراهانی سربندی مدیر پروژه، علیرضا سمرقندی صدابردار  در این مستند مسابقه حضور دارند.

بیشتر بخوانید:

ساعت پخش سریال دردسرهای شیرین

پایتخت 7 نوروز 1401 پخش می‌شود ؟

«خانه ما» در فصل جدید خود نشان می‌دهد که با درست مصرف کردن دنیا جای بهتری خواهد شد و به این معنی نیست که افراد از زندگی روزمره خود دور شوند بلکه شرکت‌کنندگان این مسابقه فقط قرار است با تجربه شرایطی جدید آن هم تنها در یک ماه الگوی مناسبی را برای زندگی عادی یک خانواده ایرانی ترسیم کنند.

این مستند از سال ۱۳۹۲ تولید شده و در شبکه نسیم ، افق ، شبکه دو ، شبکه مستند و فیلیمو پخش شده است. بر اساس این قوانین این مستند مسابقه، شرکت‌کنندگان با دریافت مبلغ مشخصی به عنوان حساب مسابقه، باید بتوانند هزینه‌های خانواده خود را به شکل صرفه جویانه مدیریت کنند.

ساعت پخش مسابقه خانه ما نوروز 1401
زمان پخش مسابقه خانه ما نوروز 1401

در هر فصل سه خانواده در رقابتی تقریبا یک‌ماهه به خرج گروه سازنده مستند، زندگی می‌کنند و با چالش‌هایی پیش‌بینی نشده روبرو می‌شوند. این برنامه زمینه‌ساز رقابتی سالم در کنار معرفی سبک زندگی ایرانی اسلامی و راهکارهای اقتصادی شده‌است.

بر اساس این مسابقه، شرکت‌کنندگان یعنی همه‌ی اعضای سه خانواده‌ای که در این یرنامه حضور دارند، ابتدا از لحاظ جسمانی مورد معاینه قرار گرفته و در انتهای مسابقه، میزان تغییر در بهبود سلامتی آنان در مشخص شدن برنده مسابقه، نقش بسزایی دارد.

هر خانواده‌ای که فکر می‌کند الگوی مصرف خاص خود را دارد، می‌تواند در این مسابقه شرکت کند. هدف اصلی آن‌ها راه اندازی یک کسب و کار کوچک و خانگی است. درپایان به برنده این مسابقه، مبلغی به اندازه 100 برابر پولی که از درآمد یک ماه برایشان باقی مانده به عنوان جایزه اهدا می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ساعت پخش مسابقه خانه ما نوروز 1401 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر