coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

بازیگران سریال نجلا 2 ؛ بیوگرافی و تصاویر 

سریال مخاطب ‌پسند نجلا یک ملودرام عاشقانه با مضمونی مذهبی است. برای آشنایی با بازیگران سریال نجلا 2 و مشاهده عکس های بازیگران سریال نجلا 2 ، همراه ما باشید.

مجموعه‌ی نجلا به کارگردانی خیرالله تقیانی پور و تهیه‌کنندگی سعید سعدی، یک عاشقانه متفاوت بود که با استقبال ببیندگان روبرو شد. بزودی فصل دوم این سریال روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود. ما در این نوشتار تکراتو به بیان مختصری از زندگینامه بازیگران سریال نجلا 2 می‌پردازیم، تا پایان همراه ما باشید.

بازیگران سریال نجلا 2

یکی از ویژگی‎‌های مهم برای بینندگان سریال‌های تلویزیونی بازیگران آن هستند. علاوه بر داستان خاص و جذاب نجلا، نقش‌آفرینی بازیگران جوان و خوش‌آتیه در کنار بازیگران مطرح و باتجربه یکی باعث شد تا این سریال بهتر دیده شود.

مسعود کریمی مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما درمورد فصل دوم سریال نجلا گفت: «سریال نجلا ۲ که یک ملودرام عاشقانه است به عنوان سریال نوروزی شبکه سه از ابتدای فروردین ۱۴۰۱ روی آنتن این شبکه خواهد رفت. با توجه به اینکه نوروز ۱۴۰۱ و ماه رمضان با یکدیگر پیوستگی دارند فصل دوم سریال «نجلا» در قالب یک مجموعه ۴۰ قسمتی تولید شده است که به مدد الهی پخش این سریال از اول فروردین سال آتی آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.»

پیش از اینکه به بیوگرافی بازیگران سریال نجلا 2 بپردازیم، به چند نکته مهم در مورد بازیگران این فصل مجموعه نجلا که از بهترین سریال های 1400 بوده است، اشاره می‌کنیم:

  • محیا دهقانی جایگزین سارا رسول‌زاده در نقش نجلا شده است، دهقانی همان بازیگر نقش سوسن در سریال پایتخت 4 است.
  • پیر داغر، بازیگر لبنانی سریال مدار صفر درجه و فیلم به وقت شام، در نجلا در نقش یک عرب‌ آبادانی بازی می‎‌کند.
  • ماری سلامه، دیگر بازیگر لبنانی که با سریال حوالی پاییز در ایران شناخته شد، در سریال نجلا فصل ۲ حضور دارد.

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال خاتون

بازیگران سریال یاغی

محیا دهقانی

بازیگران سریال نجلا 2
عکس های بازیگران سریال نجلا 2

محیا دهقانی در بیست‌وچهارم دی ماه سال ۱۳۷۰ در تهران به دنیا آمد. او دانش‌آموخته‌ی رشته بازیگری است و مدرک آزاد بازیگری خود را از داریوش ارجمند دریافت کرده‌ است.

دهقانی با بازی در فیلم «شیار ۱۴۳» به کارگردانی نرگس آبیار وارد سینما و دنیای بازیگری شد. سریال تلویزیونی «قهر و آشتی» اولین تجربه او در تلویزیون محسوب می‌شود. او در فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» به کارگردانی محمدحسین مهدویان در نقش «فریده» شخصیت اصلی زن فیلم را بازی کرده‌ است.

او برای نقش‌آفرینی در فیلم کوتاه «باهر» به کارگردانی «حسن آخوندپور» موفق به دریافت جایزه «بهترین بازیگر زن» در نهمین جشنواره فیلم‌های ایرانی – سان‌فرانسیسکو شد. حالا باید منتظر بود و دید که او در نجلا چطور ظاهر خواهد شد.

حسام منظور

بازیگران سریال نجلا 2

حسام منظور، زاده‌ی ۱۸ آذر ۱۳۵۹ در تهران است. به دلیل اینکه مادرش اهل ارومیه بوده، کودکی و نوجوانی خود را در آذربایجان سپری کرده است. او فعالیت‌های هنری خود را از سال ۱۳۸۲ آغاز کرده در بیش از ۴۰ نمایش ایفای نقش کرده‌است.

منظور فارغ‌التحصیل کارشناس ارشد کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس بوده و از سال ۱۳۹۵ به تدریس رشته بازیگری در دانشگاه آزاد مشغول است. وی تجربه اجرا در مراکز مطرح تئاتر اروپا از جمله پیکولو ایتالیا و جشنواره شکسپیر گدامفک لهستان را دارد.

حسام منظور در سال ۱۳۹۷ با ایفای نقش شازده ارسلان میرزای قوانلوی قاجار در مجموعه تلویزیونی بانوی عمارت موفق شد تندیس بهترین بازیگر سال تلویزیون را در پنجمین جشنواره جام جم به دست آورد.

آزیتا حاجیان

بازیگران سریال نجلا 2

آزیتا حاجیان  متولد ۲۱ دی ماه سال ۱۳۳۶ در تهران است.  او اصالتا اهل خمینی شهر بوده و دارای مدرک کارشناسی بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای دراماتیک دانشگاه هنر است. مهراوه و ملیکا شریفی‌نیا دختران او هستند.

آغاز فعالیت هنری او از ۱۳۵۴ با بازی در نمایش «خورشید خانم آفتاب کن» رقم خورد. آزیتا حاجیان در نمایش‌های بسیاری بازی داشته که از آن‌ها می‌توان به «بهرام چوبینه»، «ژاندارک»، «نسل آواره»، «نمایش بی کلام»، «دایره گچی قفقازی» اشاره کرد

او فعالیت در سینما را از سال ۱۳۶۸ با نقش‌آفرینی در فیلم دزد عروسک‌ها ساخته محمدرضا هنرمند آغاز نمود. آزیتا حاجیان در سال ۱۳۷۷ در هفدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر برای ایفای نقش در فیلم روبان قرمز به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن در بخش بین‌الملل شد.

سوگل طهماسبی

بازیگران سریال نجلا 2

سوگل طهماسبی زاده‌ی ۲۵ بهمن ۱۳۶۴ در اهواز و بزرگ‌شده‌ی همین شهر است. او دارای مدرک کاردانی گرافیک است.

طهماسبی سال اول دبیرستان در اهواز موفق به دریافت جایزه از جشنواره تئاتر استان شده است. داور این جشنواره مریم معترف بوده و کیانوش عیاری نیز در این جشنواره حضور داشت که سوگل طهماسبی برای بازی در سریال روزگار قریب، به‌عنوان اولین تجربه‌ی حرفه‌ای بازیگری‌اش، از سوی آن‌ها انتخاب می‌شود.

وی در ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار، بخاطر حضور در فیلم هنگامه موفق به کسب دیپلم افتخار بازیگری شد.

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال ساخت ایران 3

بازیگران سریال سرجوخه

ملیکا شریفی‌نیا

بازیگران سریال نجلا 2

ملیکا شریفی‌نیا در ۲۱ آبان ماه سال ۱۳۶۵در تهران به دنیا آمد. او فرزند آزیتا حاجیان و محمدرضا شریفی‌نیا و خواهر مهراوه شریفی‌نیا است.

ملیکا شریفی‌نیا دانش‌آموخته‌ی رشته گرافیک بوده و در زمینه‌های گرافیک، تصویرسازی کتاب، عکاسی و ساخت آثار حجمی مشغول به کار است. وی بازیگزی را از سال ۱۳۷۰ با فیلمی به نام اوینار به کارگردانی شهرام اسدی آغاز کرد.

مصطفی ساسان

بازیگران سریال نجلا 2

مصطفی ساسانی در سال ۱۳۵۹ در کرج بدنیا آمده و دانش‌آموخته‌ی کارشناسی نمایش و بازیگری از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد است.

او بازیگری را از تئاتر آغاز کرده و تاکنون در چندین نمایش را ایفای نقش کرده است. علاوه بر بازیگزی در زمینه کارگردانی چندین نمایش در عرصه تئاتر نیز به روی صحنه برده است.
مصطفی ساسانی را می‌توان یکی از پرکارترین بازیگران عرصه تئاتردانست.

وی تاکنون در نمایش‌های آن روز که خواهد آمد، ایست ایست کاملیا، ای آرش زمانه،پریچهر، مصاحبه، شب شقایق، اسارت، دعوت به مراسم خاکسپاری، سایه سکوت و چند نمایش دیگر نقش‌آفرینی کرده است.

سید مهرداد ضیایی

بازیگران سریال نجلا 2

در ادامه بیوگرافی بازیگران سریال نجلا 2  می‌رسیم به سید مهرداد ضیایی، وی متولد ۱۰ تیر ماه سال ۱۳۴۸ در تهران است. او در رشته‌های مهندسی منابع طبیعی و روزنامه‌نگاری تحصیل کرده‌ است. درسال ۱۳۹۶ یک کتاب مجموعه شعر با نام مرا به پیراهنت بسپار از سید مهرداد ضیایی منتشر شد.

سید مهرداد ضیایی ازسال ۱۳۶۹ با بازی در تئاتر آی‌کی اونجاست کار خود را به عنوان بازیگر آغاز کرد. اولین تجربه تصویری وی بازی در فیلم شب دهم به کارگردانی جمال شورجه است.

جالب است بدانید او با مهرداد ضیایی که او هم بازیگر است، تشابه اسمی دارد. این دو در شش مجموعه پرده عجایب، بی‌گناهان، مختارنامه، یادآوری، برادر و تاریکی شب روشنایی روز به طور همزمان به ایفای نقش پرداخته‌اند.

هدایت هاشمی

بازیگران سریال نجلا 2
زندگینامه بازیگران سریال نجلا 2

هدایت هاشمی در 17 اسفند ماه سال ۱۳۵۳ در شهر سبزوار به دنیا آمد. البته وی تا زمان سربازی در شهر مشهد زندگی کرده‌ است. او به فوتبال علاقه داشته و در این رشته ورزشی نیز به فعالیت داشته است.

هاشمی دارای مدرک تحصیلی «کارشناسی ارشد کارگردانی» بوده و از سال ۱۳۷۷ به‌ طور حرفه‌ای بازی در تئاتر را شروع کرده است. اولین فیلم سینمایی هدایت هاشمی یک بوس کوچولو به کارگردانی بهمن فرمان‌آرا است.

او بازی در سریال‌های زیادی را در کانامه هنری خود دارد، اما نقش اوس موسی در سریال پایتخت او را به شهرت رساند.

ایوب آقاخانی

بازیگران سریال نجلا 2

در ادامه‌ی ارائه‌ی مختصری از زندگینامه بازیگران سریال نجلا 2 رسیدیم به ایوب آقاخانی، ایشان متولد یکم آبان ماه سال 1354 در تبریز، بازیگر، کارگردان و مترجم هستند. او دارای مدرک کارشناسی نمایش از دانشگاه آزاد و فوق لیسانس نمایش با گرایش ادبیات نمایشی از دانشگاه تربیت مدرس در سال 1381 است.

آقاخانی استاد دوره های لیسانس و فوق لیسانس دانشگاه سوره و آموزشگاه های هنری است. او ازدواج کرده و یک پسر بنام نیاسان دارد.

وی فعالیت خود را از سال 1373 رمانی که 19 سال داشت به عنوان کارآموز از رادیو شروع کرد و نمایش‌های رادیویی زیادی اجرا کرد، او در دانشگاه وار عرصه تئاتر شد.

در سال 1380 نخستین نمایشنامه خود به نام دوئتی کوتاه برای پاییز را چاپ کرد و پس از آن در سال 84 اولین مجموعه شعر خود بنام واگویه در مسیر وهم و امید را منتشرکرد. وی در ده ها جشنواره به عنوان داور حضور داشت.

بازیگران سریال نجلا 2

مرتضی شاه‌کرم، بدرالسادات برنجانی، محسن پوشایی، حسین شفیعی، تورج فرامرزیان، وحید نفر، جمال بیات، ابراهیم گله‌دارزاده، رستا رضوی، مهدی ملاک، سیامک توده‌فلاح، اسحاق احمدپور، محسن مرادی، امیر دهلکی و سامان خلیلیان از دیگر بازیگران این سریال مناسبتی هستند.

اگر از علاقه‌مندان خواندن بیوگرافی بازیگران جدیدترین مجموعه‌های تلویزیون هستید، می‌توانید با مطالعه نوشتار  بازیگران سریال زیرخاکی 3  با هنرمندان این سریال بیشتر آشنا شوید.

داستان مجموعه نجلا (فصل دوم)

مجموعه تلویزیونی نجلا روایتگر زندگی دختری با نام نجلا بوده که برای جواب مثبت به پسری به نام عبد که عاشق اوست شرطی می‌گذارد. شرط نجلا برای عبد این است که در شرایط آشفته آن زمان او را از مرز رد کند و به زیارت اربعین ببرد.

حسین امیرجهانی، نویسنده این سریال، در مصاحبه‌ با رسانه‌ها اعلام کرده که قصه فصل دوم در حوالی سال‌های ۵۸ و ۵۹ روایت می‌شود. این بار داستان بر مسئله‌ی اشغال خرمشهر و به خصوص حصر آبادان تمرکز دارد.

از نگاه امیرجهانی نویسنده مجموعه نجلا، مسئله‌ی محاصره آبادان موضوعی مهم است که کمتر به آن پرداخته شده و زیر سایه اشغال خرمشهر مانده است. گفتنی است سریال نجلا ۲ همچنان یک داستان عاشقانه خواهد داشت که در بستر حوادث تاریخی و جذاب روایت می‌شود.

عوامل سریال نجلا 2

بازیگران سریال نجلا 2

  • نویسندگان: مهدی حمزه، حسین امیرجهانی، هادی قربانی
  • کارگردان: خیرالله تقیانی پور
  • تهیه‌کننده: سعید سعدی
  • فیلم‌برداری: هادی حسینی پویا
  • تدوین‌گر: مهدی سعدی
  • آهنگ پایان: مهدی یغمایی
  • تولیدکننده: مؤسسهٔ سینمایی فدک فیلم

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص بازیگران سریال نجلا 2 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر