;
coinex

ساعت پخش مسابقه ایران نوروز 1401

مسابقه بزرگ ایران به کارگردانی سعید رضایت و با اجرای سعید شیخ‌زاده از شبکه یک پخش می‌شود. برای اطلاع از ساعت پخش مسابقه ایران نوروز 1401 همراه ما باشید.

این مسابقه جذاب و پر هیجان با هدف ایرانشناسی طراحی شده و نخستین مسابقه تلویزیونی است که تمام سوالات آن درباره  کشور عزیزمان ایران است.

این برنامه که تا کنون سه فصل از آن پخش شده است و طرفداران خاص خود را دارد با شعار ” ایران را با ایران بشناسیم ” در سال 1401 نیز از شبکه یک سیما روی آنتن خواهد رفت.

ساعت پخش مسابقه ایران نوروز 1401

مسابقه ایران که در گروه اجتماعی شبکه یک سیما تهیه و تولید خواهد شده است. به گزارش روابط عمومی شبکه یک، زمان پخش مسابقه ایران نوروز 1401 از 29 اسفند ماه هر شب ساعت 23 خواهد بود. بر اساس اعلام سازندگان این برنامه ساعت پخش تکرار مسابقه ایران نوروز 1401 هر روز به جز پنجشنبه ها ساعت 30 : 10 روز بعد خواهد بود.

هاشم رضایت تهیه کننده مسابقه «ایران» گفت: «شکر خدا مردم استقبال بسیار خوبی برای شرکت در این مسابقه داشتند و به همین دلیل در سال جدید هر روز به جز پنجشنبه ها مسابقه ایران از شبکه یک پخش می شود.»

هاشم رضایت دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذرانده و در تولید اثر مهمی حضور داشته است. از مهم‌ترین آثار هاشم رضایت می‌توان به فعالیت در برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری، برنامه برنده باش با اجرای محمدرضا گلزار اشاره کرد.

وی درباره تغییرات لحاظ شده این مسابقه گفت: «در سری سوم فقط چهار نفر در مسابقه شرکت می‌کنند و در قالب یک گروه برای به دست آوردن جایزه بزرگ مسابقه تلاش خواهند کرد.»

ساعت پخش مسابقه ایران نوروز 1401
ساعت پخش تکرار مسابقه ایران نوروز 1401

رضایت افزود: در سری جدید همچنین ۳۰ تماشاگر در استودیو و با رعایت فاصله‌گذاری مناسب حاضر هستند و در پاسخگویی به سوال‌ها نیز مشارکت خواهند کرد. از میان این ۳۰ نفر در نهایت به پنج نفر که به سوال ‌های بیشتری پاسخ درست داده باشند جوایز ویژه‌ای اهدا خواهد شد.

علاقه‌مندان برای حضور در مسابقه چه به عنوان شرکت‌کننده و چه به عنوان تماشاگر می‌توانند به اپلیکیشن برنامه مراجعه کنند و با پاسخگویی به سئوال ‌ها امتیاز لازم را به دست آورند.

هاشم رضایت با اشاره به ساختار کاملا ایرانی مسابقه «ایران» خاطرنشان کرد: بر خلاف برخی از مسابقه‌های در حال پخش تلویزیون که چه در بخش محتوا و دکور تشابهاتی آشکار با نمونه‌های خارجی دارند، تمامی آیتم‌ها و همچنین دکور سری جدید «ایران» کاملا ایرانی بوده و برای طراحی آن زمان زیادی صرف شده است.

بر اساس گفته‌های بهمن پور محقق خوب کشورمان در مورد این مسابقه، می‌توان گفت، مسابقه «ایران» به خوبی توانسته از سرگرمی و تفریح تلویزیونی صرف فاصله بگیرد و بار بخشی از آگاهی‌رسانی فرهنگی به مردم را بر دوش بگیرد.

انتقال دادن دانش ایران‌شناسی در این مسابقه به شکل داده‌های فشرده است که می‌تواند در ذهن بیننده جرقه‌ای از کنجکاوی و نیاز به دانستن بیشتر درباره ایران را روشن کند و آغازگر مطالعه بیشتر و آگاهی ژرفتر شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ساعت پخش مسابقه ایران نوروز 1401 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر