;
coinex

ساعت پخش برنامه عصر جدید نوروز 1401

عصر جدید از پر بیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون است. اگر شما هم از طرفداران این مسابقه هستید برای اطلاع از ساعت پخش برنامه عصر جدید نوروز 1401 با ما باشید.

عصر جدید نخستین و بزرگترین مسابقه تلویزیونی است که با اجرا، تهیه کنندگی و کارگردانی احسان علیخانی ساخته و پخش می‌شود. فصل اول عصر جدید در ۲۷ بهمن ماه سال ۱۳۹۷ روی آنتن شبکه سه سیما رفت. و پس از آن فصل دوم این برنامه از ۶ اسفند ماه سال ۱۳۹۸ آغاز شد و در ۲۹ اسفند ماه سال ۱۳۹۹ به پایان رسید.

پخش فصل سوم عصرجدید که از برنامه های نوروزی 1401 به شمار می‌آید، از بیست و هفتم اسفند ماه 1400 آغاز شده است برای اطلاع از جزییات این فصل و آشنایی با داوران همراه تکراتو باشید.

ساعت پخش برنامه عصر جدید نوروز 1401

با اعلام روابط عمومی شبکه سه سیما فصل سوم برنامه‌ی پرطرفدار عصر جدید از 27 اسفند 1400 تا عید غدیر 1401 از شبکه سوم سیما پخش می‌شود.

زمان پخش برنامه عصر جدید نوروز 1401 ساعت های ۲۰:۱۵ و ۲۲:۱۵ از شبکه سه سیما خواهد بود. هنوز برای ساعت پخش تکرار برنامه عصر جدید نوروز 1401 زمان دقیقی اعلام نشده است.

این برنامه استعدادیابی تلویزیونی با حضور استعداد‌های ویژه در زمینه‌های سرگرمی، هنری و مهارت‌های ورزشی مقابل دوربین می‌رود. البته پیش از اجرای برنامه مراحل راستی آزمایی شرکت‌کنندگان همراه با مراحل پیش تولید برنامه انجام  می‌شود. هدف اصلی عصر جدید از ابتدا تا کنون این بوده که توانایی‌های مختلفی را از سراسر ایران جذب می‌کند.

در برنامه عصر جدید شرکت‌کنندگان به صورت انفرادی یا گروهی می‌توانند در رشته‌های گوناگون و متفاوت هنری، علمی، ورزشی و سرگرمی از جمله خوانندگی، شعبده‌بازی، آکروباتیک، کمدی، ذهن‌خوانی، ریاضی، بیت باکسینگ، ژیمناستیک، دوبله و دابسمش، ورزش‌های رزمی، نمایش، پارکور، حرکات موزون و هر رشته‌ی هنری و استعداد ویژه‌ای که دارند، شرکت کنند.

ساعت پخش برنامه عصر جدید نوروز 1401

برای شرکت در برنامه‌ی عصر جدید ابتدا فرد ویدیویی نهایتا پنج دقیقه از استعداد خود را فیلمبرداری می‌کند و به وبگاه برنامه عصر جدید ارسال می‌کند تا توسط تیم داوری ۲۰ نفره بررسی شود و پس از آن، ویدیوهای مستعد برگزیده می‌شوند و به افراد مستعد اطلاع داده می‌شود.

در این مسابقه هر شرکت کننده تلاش دارد تا با نمایش زنده استعداد خود، داوران حاضر را تحت تأثیر قرار دهد، نظر مثبت آن‌ها را جلب کند و از داوران این مسابقه بزرگ ا رای سفید یا آری بگیرد.

داوران برنامه در فصل‌های اول و دوم امین حیایی، سید بشیر حسینی، آریا عظیمی‌نژاد و رؤیا نونهالی بودند. تهیه‌کنندگی و اجرای برنامه در این دو فصل نیز برعهده احسان علیخانی بود.

اما در فصل سوم از داوران دو فصل قبل تنها امین حیایی حضور دارد، و سایر داوران عصر جدید در فصل سوم مجید اسماعیلی، کارن همایونفر و ژاله صامتی هستند و تهیه کنندگی و اجرای برنامه همانند فصل اول و دوم همچنان بر عهده احسان علیخانی است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ساعت پخش برنامه عصر جدید نوروز 1401 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام و عرض ادب خدمت جناب علیخانی و عوامل‌ برنامه جذاب عصر جدید.یه خواهشی از آقای علیخانی یا آقای کارن همایونفر دارم و اون هم اینکه بتونم از یه طریقی با یه کدوم از این بزرگواران ارتباط برقرار کنم.تمنا میکنم این فرصت رو به بنده بدین چون خجالت میکشم در این متن عنـوان کنم.ممنونم از شما

    پاسخ