coinex
راهنمای خرید تکراتو

تراست ولت از اپ استور حذف شد ؛ چه خطری کاربران را تهدید می‌کند؟

روز 21 مارچ (۱ فروردین) تراست ولت از اپ استور حذف شد و این اتفاق نگرانی‌های متعددی را برای کابران بوجود آورد، تراست به ابراز نگرانی‌ها پاسخ داد

کیف پول تراست ولت برای iOS بر روی اپ استور از روز 21 مارچ قابل دسترس نیست.تیم تراست ولت بلافاصله از این مشکل مطلع شدند و تلاش برای حل مشکل را آغاز کردند و به کاربران اطمینان دادند که مشکل به زودی حل خواهد شد.

اما جای نگرانی برای کاربران نیست زیرا دارایی‌هایشان آسیبی نخواهد دید. زیرا تمام دارایی‌ها بر روی شبکه بلاکچین نگهداری می‌شود و با داشتن کلید خصوصی و کالمات بازیابی تمام دارایی‌ها در دسترس هستند، به لطف وجود تکنولوژی شبکه غیر متمرکز این امکان وجود دارد.

تراست ولت از اپ استور حذف شد اما کابران اندروید در امان هستند

برای کاربران iOS که هم اکنون در حال استفاده از اپلیکیشن Trust Wallet استفاده می کنند به صورت موقت امکان آپدیت یا نصب مجدد وجود ندارد و مهندسین این اپلیکیشن در حال تلاش برای حل این مشکل هستند. کاربران جدید امکان دانلود از اپ استود ندارند. کاربران اندروید مشکلی نخواهند داشت.

طبق پیامی که در کانال تلگرام تراست ولت منتشر شده است این نرم افزار بخاطر مشکلات بوجود اومده عذر خواهی کرد و ادامه داد که اخبار جدید را اطلاع رسانی خواهد کرد.

مطالب مرتبط:

تراست ولت از اپ استور حذف شد ؛ چه خطری کاربران را تهدید می‌کند؟

تراست ولت یکی از محبوب‌ترین‌ها و مورد اعتمادترین کیف پول ارزهای دیجیتال است که در میان کاربران ایرانی نیز مشهور است، هنوز اپ استور بابت این اتفاق تاکنون توضیحی نداده است.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر