;
coinex

بازی کریپتوکیتیز (CryptoKitties) ؛ معرفی، آموزش بازی و کسب درآمد

بازی کریپتوکیتیز (CryptoKitties) یکی از بازی‌های محبوب کریپتویی شناخته می‌شود ما در این مقاله، قصد بررسی این بازی را داریم. با تکراتو همراه باشید.

بازی CryptoKitties نوعی بازی محبوب در حوزه ارزهای دیجیتال است که اخیراً افراد زیادی به سمت آن هجوم آورده‌اند. تعداد کاربران این بازی روز‌به‌روز در حال افزایش یافتن است و به همین دلیل هم روزانه خود را توسعه می‌دهد.

ازاین‌رو، ما قصد داریم در این مقاله به بررسی این بازی جذاب و نحوه بازی کردن با آن بپردازیم. علاوه بر این، برای شما توضیح می‌دهیم که چگونه می‌توانید با استفاده از این بازی به کسب درآمد برسید. پس برای کسب اطلاعات بیشتر، تا انتها ما را همراهی کرده و به نکاتی که ذکر می‌کنیم، توجه کنید.

بازی کریپتوکیتیز (CryptoKitties)

آموزش بازی CryptoKitties یکی از نکات مهمی است که باید از آن اطلاع داشته باشید. این بازی، یک پلتفرم مبتنی بر بلاک‌چین بوده که شما با استفاده از آن می‌توانید به کسب درآمد برسید. CryptoKitties متشکل از دو بخش Crypto به معنی ارز دیجیتال و Kitties به معنی گربه‌های کوچک است.

این بدان معنی است که شما با استفاده از گربه‌های کوچکی که در این بازی وجود دارد، می‌توانید ارزهای دیجیتال کسب کنید. بدین ترتیب، کاربران این امکان را دارند که به کمک این ارزهای دیجیتال، در دنیای مجازی درآمد داشته باشند.

در این بازی، کاربران باید گربه‌های کوچکی را خریداری کرده و آن‌ها را  معامله کنند. این معاملات سود بسیار خوبی دارند و به همین دلیل هم در سراسر دنیا افراد زیادی از بازی کریپتوکیتیز (CryptoKitties) استقبال می‌کنند.

علاوه بر این بازی، بازی‌های دیگری نیز در این حوزه وجود دارد که به کسب درآمد شما کمک می‌کنند. برای مثال، شما می‌توانید مقاله بهترین بازی های NFT برای کسب درآمد را مطالعه فرمایید. همچنین بازی اسپلینترلند نیز یکی دیگر از بازی‌های جذاب و پرطرفدار شناخته می‌شود.

بازی کریپتوبلیدز یکی از بازی‌های جذابی است که برای کسب درآمد بسیار مفید است. همان طور که پیش‌ازاین نیز گفتیم، بازی پرطرفدار کریپتوکیتیز مبتنی بر بلاک‌چین است و این بلاک‌چین اهمیت زیادی در دنیای ارزهای دیجیتال دارد.

این بازی به کمک همکاری شرکت IBM ایجاد . توسعه سافته است و مهم‌ترین کاری که کاربران باید در آن انجام دهند این است که روی گربه‌ها تمرکز کنند. در ادامه، به معرفی بیشتر آموزش بازی CryptoKitties خواهیم پرداخت.

بازی کریپتوکیتیز (CryptoKitties)

اگر هنوز نمی‌دانید که کریپتوکیتیز چیست و تا چه حد شهرت دارد، در ادامه متوجه خواهید شد. این بازی مبتنی بر بلاک‌چین، به کاربران این امکان را می‌دهد که گربه‌های کوچکی را خریدوفروش کرده و آن‌ها را با سایر کاربران بازی معامله کنید.

البته به یاد داشته باشید که برای شروع بازی، باید هزینه کنید و همچنین باید بتوانید این گربه‌های کوچک را چندبرابر کنید. هدف از انجام این بازی، این است که کاربران بتوانند به درآمد برسند. با استفاده از برخی کارها، می‌توانید این امر را ممکن سازید.

ازآنجاکه بازی CryptoKitties بر پایه بلاک‌چین کار می‌کند، ممکن است در حین بازی با مشکلات زیادی روبرو شوید. اما بعدازاین که مدت کمی با این بازی کار کرده و تلاش کردید، متوجه اهمیت و محبوبیت این بازی خواهید شد.

بدین ترتیب، افراد زیادی به سمت این بازی جذب شده و به بازی کردن در آن علاقه نان می‌دهند. ازاین‌رو، اگر به بازی کردن با کریپتوکیتیز فکر می‌کنید و به آن تمایل دارید، ادامه مطلب را مطالعه فرمایید.

بیشتر بخوانید:

متاورس‌

بهترین بازی و ارز دیجیتال متاورس

بازی کریپتوکیتیز چیست؟

شاید هنوز هم مفهوم این بازی جذاب را ندانید. کریپتوکیتیز نوعی بازی به‌صورت ویدئویی است که مبتنی بر بلاک‌چین بوده است. این بازی به شما این امکان را می‌دهد که گربه‌های مجازی را بخرید، بفروشید یا آن‌ها را پرورش دهید.

این بازی در سال 2017 تأسیس شده و به تاکنون به پیشرفت‌های زیادی دست پیدا کرده است. بدین ترتیب، این بازی یکی از اعتیادآورترین بازی‌های ارزهای دیجیتال تبدیل شده است که نشان از محبوبیت بالای آن دارد.

در این بازی جذاب، هدف کاربران این است که گربه‌های مجازی را جمع‌آوری کرده و آن‌ها را پرورش دهند. درنهایت، شما می‌توانید این گربه‌های پرروش‌داده را به فروش رسانده و به پول‌های زیادی دست پیدا کنند. البته لازم به ذکر است که برای شروع بازی، باید مقداری پول نقد داشته باشید تا بتوانید در ابتدا برای خرید گربه اقدام کنید.

بازی کریپتوکیتیز (CryptoKitties)

این گربه‌ها در بازی کریپتوکیتیز (CryptoKitties) متعلق به شخص شما خواهد بود و هیچ شخص دیگری صاحب این گربه‌ها نخواهد بود. هر کریپتوکیتیز کاملاً منحصربه‌فرد بوده و در هر یک از گربه‌ها، ژن‌های متفاوتی استفاده شده است.

این امر موجب شده که هر گربه کاملاً متمایز باشد و با یکدیگر تفاوت داشته باشند. دقیقاً مانند گربه‌هایی که در دنیای واقعی وجود دارند، گربه‌های مجازی نیز با یکدیگر تفاوت دارند. علاوه بر این، کاربران می‌توانند ژن‌ها متفاوتی از گربه‌های مجازی را با هم پرورش دهند تا نژادهای جدیدی ایجاد کنند.

بیشتر بخوانید:

آینده متاورس و پیش بینی قیمت ارزهای متاورسی

خرید زمین در متاورس چگونه است؟

گربه‌های متفاوت در کریپتوکیتیز

ازآنجاکه ژن هر گربه با یکدیگر متفاوت است، هر یک از آن‌ها شماره منحصربه‌فرد خود را دارند و ژنوم 256 DNA متفاوت خود را دارند. دقیقاً مانند دنیای واقعی، گربه‌ها در دنیای مجازی ظاهر، خز، رنگ و سایر ویژگی‌های خود را از والدین به ارث می‌برند.

در حال حاضر، نزدیک به 4 میلیارد گربه پرورش‌یافته دارد و تحلیل‌گران می‌گویند که هم‌اکنون در این بازار محدودیت‌هایی وجود دارد که به‌زودی این محدودیت‌ها حل خواهند شد.

آیا کریپتوکیتیز یک ارز دیجیتال است؟

شاید برای شما سؤال پیش بیاید که آیا کریپتوکیتیز همان ارز دیجیتال است؟ بسیاری از افرادی که قصد سرمایه‌گذاری در این بازی را دارند، گمان می‎‎کنند که داشتن گربه‌های دیجیتالی در این بازی، همچون داشتن ارزهای دیجیتال است؛ درصورتی‌که این‌چنین نیست و نخواهد بود.

خوب است بدانید که کریپتوکیتیز تنها در بازی CryptoKitties ارزش دارد و خارج از این بازی، هیچ‌گونه ارزشی ندارد. ازاین‌رو، شما نمی‌توانید آن را معامله کرده یا با سایر ارزهای دیجیتال آن را خریدوفروش کنید. بااین‌حال، هنوز هم افراد به دنبال خرید آن‌ها هستند و به همین دلیل هم کریپتوکیتیزها به‌عنوان دارایی‌های بلاک‌چینی شناخته می‌شوند.

برای آموزش بازی CryptoKitties خوب است بدانید که این بازی مبتنی بر بلاک‌چین اتریوم بوده و آن‌ها توکن ERC-721 هستند. همان طور که می‌دانید، انواع متفاوتی از ERC وجود دارد که بهترین و محبوب‌ترین آن‌ها، ERC-20 معرفی می‌شود.

اما باید بدانید که توکن‌های ERC-20 را نمی‌توان از یکدیگر متمایز کرد؛ این بدان معنی است که این ارزهای دیجیتال قابل تعویض هستند و این یک ویژگی مهم برای این ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بازی دسنترالند (Decentraland)

بازی استار اطلس (Star Atlas)

بازی کریپتوکیتیز (CryptoKitties)

اگر با مفهوم توکن قابل تعویض آشنا نیستید، به این بخش از نوشتار توجه کافی داشته باشید. یک مثال خوب از دارایی‌های قابل تعویض، دلار آمریکاست.

اگر شما به شخصی یک اسکناس 20 دلاری قرض بدهید، ممکن است هنگام بازپرداخت آن به شما دیگر با این پول روبرو نشوید. این بدان معنی است که قیمت آن طبق روز محاسبه می‌شود و شخص روبرو می‌تواند به هر طریقی پول شما را پس دهد.

بعد از اطلاع از این موضوع و شناختن توکن‌های قابل تعویض، نوبت به آن می‌رسد که با توکن‌های غیر قابل تعویض نیز آشنا شوید. توکن‌های ERC-721 که در بازی کریپتوکیتیز وجود دارد، غیر قابل تعویض هستند.

این بدان معنی است که هر توکن، به‌صورت مستقل بوده و کاملاً منحصربه‌فرد است و هر یک می‌تواند به‌صورت جداگانه تأیید شود. به‌عنوان نمونه‌ای از این توکن‌ها، می‌توان به داشتن یک قطعه زمین اشاره کرد؛ با این تفاوت که زمینی که شما در اختیار دارید، کاملاً منحصربه‌فرد است.

بنیان‌گذاران بازی کریپتوکیتیز (CryptoKitties)

اگر می‌خواهید بدانید که این بازی محبوب توسط چه کسی ساخته شده است، به این بخش توجه کنید. این بازی را یک استارتاپ به نام Axiom Zen که اهل کانادا بود، تأسیس کرد. این بازی در سال 2017 ایجاد شد و تاکنون توانسته بسیاری از گیمرها را به خود جلب کرده است.

مؤسس این بازی، در پروژه‌های نرم‌افزاری و بازی‌های واقعیت مجازی زیادی حضور داشته و این بدان معنی است که این فرد بسیار باتجربه بوده است. اما نکته جالب‌توجه درباره این بازی این است که پروژه کریپتوکیتیز، موفق‌ترین کار این شخص شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بازی بلاکتوپیا (Bloktopia)

بازی سندباکس (Sandbox)

چقدر می‌توان از بازی CryptoKitties  درآمد به دست آورد؟

همان طور که پیش‌ازاین نیز گفتیم، شما با استفاده از بازی بی‌نظیر کریپتوکیتیز می‌توانید درآمدهای خوبی کسب کنید. حالا شاید بخواهید بدانید که تا چه حد می‌توان از طریق این بازی به درآمد رسید.

این موضوع تا حد زیادی به کیفیت بازی شما و مدت سرمایه‌گذاری و میزان هزینه‌ای که شما سرمایه‌گذاری می‌کنید، بستگی دارد. شما باید به این نکته توجه داشته باشید که چقدر برای پرورش گربه‌های خود وقت می‌گذارید. زیرا این موضوع اهمیت زیادی در بازی و میزان درآمد شما دارد.

در بازی CryptoKitties راه‌های زیادی برای کسب درآمد وجود دارد. شاید برای شما جالب باشد که بدانید گربه‌هایی که در این بازی فروخته می‌شود، بیشتر از 100 هزار دلار ارزش دارند. ازاین‌رو، همه چیز و میزان درآمدهای شما به کیفیت بازی کردنتان بستگی دارد.

پرفروش‌ترین گربه‌ای که تاکنون در این بازی به فروش رسیده است، جنسیس نام دارد. این گربه به قیمتی نزدیک به 2469255 اثر فروخته شده است. این قیمت، معادل 117712 دلار در نظر گرفته می‌شود.

بازی کریپتوکیتیز (CryptoKitties)

پس طبق موارد گفته شده، این بازی هم برای سرگرمی مناسب است و هم برای کسب درآمد بسیاری از افراد به سمت آن می‌روند. کسانی که این بازی را جدی گرفته و به‌طورجدی آن را ادامه می‌دهند، می‌توانند تجارت بزرگی برای خود راه‌اندازی کنند.

برای شروع بازی به چه چیزی نیاز داریم؟

لازم است برای آموزش بازی CryptoKitties بدانید که متأسفانه این بزای را نمی‌توان با استفاده از تلفن همراه انجام داد. ازاین‌رو، باید از لپ‌تاپ یا کامپیوتر برای شروع بازی استفاده کرد. فرقی ندارد که دستگاه شما مک باشد یا ویندوز؛ درهرصورت، تنها باید مرورگر کروم یا فایرفاکس را روی دستگاه خود نصب داشته باشید. نکته مهم دیگری که برای شروع بازی باید به یاد داشته باشید، این است که داشتن کیف پول متاماسک (MetaMask) کاملاً ضروری است.

همان طور که می‌دانید، متاماسک با برنامه‌های تحت وب مانند همینبازی کریپتوکیتیز (CryptoKitties) به‌خوبی کار می‌کند. درنهایت، به پول نیاز دارید که آن هم باید به اتر تبدیل نمایید.

اتر، واحد ارز دیجیتالی است که در بلاک‌چین اتریوم مورداستفاده قرار می‌گیرد. این واحد ارز دیجیتالی با بازی دیجیتالی کریپتوکیتیز به‌خوبی کار می‌کند و برای شروع بازی به این واحد پول نیاز خواهید داشت.

بیشتر بخوانید:

فارسایت (Farsite)

آپلند (Upland)

چگونه می‌توان بازی CryptoKitties را در دست گرفت؟

برای شروع این بازی و آموزش کسب درآمد از بازی ارز دیجیتالی بازی کریپتوکیتیز (CryptoKitties) باید در ابتدا یک گربه خریداری نمایید. برای پرداخت هزینه آن هم باید از اتریوم استفاده کنید.

برای خرید آن، باید وارد بازار کریپتوکیتیز شده و در این بخش، می‌توانید گربه‌های فروشی را مشاهده نمایید. در ادامه، باید پول‌های به‌اندازه‌ای داشته باشید تا بتوانید. گربه موردنظر خود را خریداری کنید. قیمت‌های موجود، بسته به نوع گربه‌ای که انتخاب می‌کنید، با یکدیگر متفاوت هستند.

ازآنجاکه اغلب کریپتوکیتیزهایی که مشاهده می‌کنید، در حراج خریداری شده‌اند، نمی‌توان گفت که قیمت دقیق آن‌ها چقدر است. گربه‌های جدید (که با عنوان Gen 0 نمایش داده می‌شوند) یا گربه‌هایی که از سایر گربه‌ها پرورش داده نشده‌اند، هر 15 دقیقه یک‌بار در بازی آزاد می‌شوند. افرادی که پشت این بازی نقش دارند، با فروش و آزادسازی این گربه‌ها نزدیک به 3.75 دلار کارمزد برای هر تراکنش دریافت می‌کنند.

بازی کریپتوکیتیز (CryptoKitties)

اگر توانایی خرید در بازی CryptoKitties را ندارید، می‌توانید از سایر افراد بخواهید که یکی از این گربه‌ها را به شما هدیه دهند. این بازی شامل چندین مسابقه بوده که در اگر در آن‌ها برنده شوید، می‌توانید تعداد زیادی کریپتوکیتیز دریافت نمایید. این امر به شما کمک می‌کند که اگر هزینه زیادی هم نداشته باشید، بتوانید برای شروع بازی اقدام کنید.

بیشتر بخوانید:

ارز دیجیتال رادیو کاکا (Radio Caca) و متاورس USM

متاورس بلاکتوپیا (Bloktopia)

چگونه می‌توان گربه‌های موجود در کریپتوکیتیز را پرورش داد؟

مهم‌ترین لذتی که در این بازی وجود دارد، پرورش دادن گربه‌هاست که از اهمیت زیادی هم برخوردار هستند. توجه داشته باشید که برای پرورش دادن این کرویپتوکیتی‌ها به یک پدر و یک مادر نیاز دارید؛ بنابراین، اگر دو کیتی دارید، یکی از آن‌ها را به‌عنوان پدر و دیگری را به‎عنوان مادر انتخاب کنید.

نکته جالب‌توجه که درباره این بازی وجود دارد، این است که هیچ تفکیک جنسیتی برای آن وجود ندارد. بدین ترتیب، شما می‌توانید پدر و مادری که در دوره آخر تولیدمثل از آن‌ها استفاده کرده‌اید، دفعه بعد به‌عنوان یک دختر باشد.

بازی کریپتوکیتیز (CryptoKitties)
آموزش کسب درآمد از بازی ارز دیجیتالی بازی کریپتوکیتیز (CryptoKitties)

اگر فقط یک کریپتو کیتی دارید، باید به بازار و فروشگاه این بازی رفته و به دنبال جفتی برای آن باشید. بدین ترتیب، می‌توانید پرورش کریپتو کیتی خود را آغاز کنید.

هنگامی که به دنیا می‌آید، تبدیل به یک عدد کریپتو کیتی می‌شود و در این زمان، به تعداد کریپتوکیتی‌ها شما اضافه خواهد شد. اگر می‌خواهید به بخش نژاد این گربه‌ها بروید، باید گزینه حریم خصوصی را انتخاب کنید.

هزینه پرورش کریپتو کیتی چقدر است؟

همان طور که تاکنون متوجه شدید، شما برای شروع پرورش گربه‌ها در بازی CryptoKitties به هزینه اولیه‌ای پول نقد نیاز دارید. این هزینه‌ها، برای پرورش، معامله و زایمان این گربه‌ها بوده که باید آن‌ها را خرج کنید.

در حال حاضر، هزینه لازم برای شروع پرورش هر گربه نزدیک به 008/. اتر (معادل تقریباً 4.69 دلار) تعیین شده است. کارمزد هر معامله هم با یکدیگر متفاوت خواهد بود.

اگر قصد دارید کریپتو کیتی هود را با پدر شخص دیگری پرورش دهید، باید هزینه سرپرستی آن را نیز به صاحب کریپتو کیتی بپردازید که قیمت هر یک با یکدیگر متفاوت است. در ادامه، بیشتر با نحوه بازی بلاک چینی کریپتوکیتیز آشنا خواهید شد.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال گالا (Gala)

ارز دیجیتال لیسک (LSK)

بعد از پرورش کریپتو کیتی چه اتفاقی می‌افتد؟

بعد از این‌که با آموزش بازی CryptoKitties آشنا شدید، شاید بخواهید بدانید که بعد از پرورش بازی‌ها، چه اتفاقی برای آن‌ها می‌افتد؟ اکنون شما در داشتن کریپتوکیتیز صاحب افتخار هستید. نگاهی به گربه خود بیندازید و ویژگی‌های ظاهری آن را در نظر بگیرید.

این ویژگی‌ها برای اطلاع‌رسانی برای فروش آن‌ها اهمیت زیادی دارند. در نظر داشته باشید که والدین این گربه‌ها بعد از تولید فرزندان خود، به کمی وقت برای بهبودی نیاز دارند. وقتی همه چیز به روال عادی بازگشت، می‌توانید دوباره تولیدمثل را آغاز کنید.

بازی کریپتوکیتیز (CryptoKitties)
نحوه بازی بلاک چین کریپتوکیتیز

نحوه بازی در بازی CryptoKitties

اگر قصد دارید نحوه بازی بلاک چینی کریپتوکیتیز را بدانید، ب این بخش توجه داشته باشید. بازی در این پلتفرم بسیار هیجان‌انگیز است و به شما این امکان را می‌دهد که تجربه‌های جدیدی در این بازی کسب کنید. شما برای شروع بازی کریپتوکیتیز (CryptoKitties) ) باید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

خرید گربه

اولین و مهم‌ترین کاری در بازی کریپتوکیتیز (CryptoKitties) اهمیت دارد، خرید گربه است. همان طور که گفتیم، گربه‌های فروشی در بازار آن وجود دارد که گربه‌های زیادی وجود دارد. باری خرید، روی گزینه «خرید» کلیک کنید. صفحه جدیدی برای شما نمایش داده می‌شود که می‌توانید گربه‌ها را خریداری نمایید.

اگر همه چیز مطابق میل پیش رود، گزینه «خرید این گربه» کلیک کنید. این فرایند ممکن است کمی طول بکشد که این زمان در پروفایل شما نمایش داده می‌شود. همه این موارد به شبکه اتریوم بستگی دارد.

بیشتر بخوانید:

 پیش بینی قیمت هانو یوکیا (HANU)

ارز دیجیتال کاوا (KAVA)

پیشنهاد

برای خرید این گربه‌ها، شما می‌توانید از روش پیشنهاد دادن استفاده کنید. کاربران این امکان را دارند که برای هر گربه، قیمت پیشنهادی خود را ارائه دهند. همان طور که می‌دانید، این قیمت‌ها باید بر اساس اتر (اتریوم) باشد.

حتی اگر در حال حاضر برای فروش هم نباشد، این امر ممکن خواهد بود. پس از این‌که پیشنهاد خود را ارائه دادید، مالک این گربه‌ها می‌تواند پیشنهاد شما را تأیید یا رد کند. لازم به ذکر است که پیشنهادها بعد از گذشت سه روز، منقضی خواهند شد.

بازی کریپتوکیتیز (CryptoKitties)
نحوه بازی بلاک چین کریپتوکیتیز

پرورش گربه

برای آموزش کسب درآمد از بازی ارز دیجیتالی بازی کریپتوکیتیز (CryptoKitties) خوب است بدانید که دو راه اصلی برای پرورش گربه‌ها وجود دارد. بهترین روشی که می‌توانید برای پرورش گربه‌ها استفاده کنید، این است که دو نسل آن‌ها نژاد یکسانی داشته باشند.

زیرا بالاترین نسل از دو والدین این گربه‌ها در بازی CryptoKitties به‌اضافه یک خواهد شد. یعنی اگر نسل گربه‌های شما 3 و 4 باشد، شما نسل 5 بچه‌گربه را دریافت می‌کنید. از سوی دیگر، اگر دو نسل از 3 را باهم پرورش دهید، نسل 4 را دریافت خواهید کرد.

بیشتر بخوانید:

 پیش بینی قیمت نیوسایفر (NU)

ارز دیجیتال ردپاندا ارت (REDPANDA)

فروش

بعد از این‌که گربه‌های خود را در بازی کریپتوکیتیز (CryptoKitties) پرورش دادید، وقت آن رسیده که برای فروش آن‌ها اقدام کنید و آن‌ها را در اختیار عموم کاربران قرار دهید. اگر به صفحه خود بروید، می‌توانید روی هر گربه کلیک کرده و گزینه فروش را برای آن انتخاب نمایید.

در این بخش، می‌توانید آن‌ها را حراج کنید. با استفاده از این ویژگی، سایر کاربران می‌توانند با استفاده از گربه‌های شما تولیدمثل کنند. سایر افراد می‌توانند این فروش شما را مشاهده کنند و برای خرید گربه‌های شما اقدام نمایند.

بازی کریپتوکیتیز (CryptoKitties)
نحوه بازی بلاک چین کریپتوکیتیز

سخن نهایی

بازی کریپتوکیتیز (CryptoKitties) یکی از بازی‌های جذاب مبتنی بر بلاک‌چین است که طرفداران زیادی دارد. همان طور که پیش‌ازاین نیز گفتیم، افراد زیادی به این بازی علاقه دارند؛ زیرا گذراندن وقت در بازی کریپتوکیتیز (CryptoKitties) بسیار لذت‌بخش است و خریدوفروش و همچنین پرورش گربه‌ها بسیار دلچسب به نظر می‌رسد. ما در این مقاله، به بررسی این بازی جذاب پرداختیم و نحوه بازی کردن با آن را برای شما ذکر کردیم.

بیشتر بخوانید:

.

منابع: tomsguide, guide.cryptokitties

نظر شما در خصوص بازی کریپتوکیتیز (CryptoKitties) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام. سخت افزار مورد نیاز چه امکاناتی باید داشته باشد … سی پی یو …. رم … گرافیک

    پاسخ