;
coinex

پرفروش ترین فیلم های هفته یازدهم سال 2022 آمریکا

پرفروش ترین فیلم های هفته یازدهم سال 2022 از هفته گذشته تاکنون در حالی که دو فیلم دیگر نیز به پرفروش ترین های هفتگی آمریکا اضافه شدند.

براساس آخرین اخبار سینما و تلویزیون،  لیست عناوین پرفروش ترین فیلم های هفته یازدهم سال 2022 آمریکا به ترتیب از جایگاه اول تا سوم به فیلم های بتمن (The Batman)، جوجوتسو کایزن  ( Jujutsu Kaisen 0)، آنچارتد (Uncharted) اختصاص می‌یابد. در ادامه ضمن معرفی این فیلم‌ها، فیلم های پرفروش هفته 10 سال 2022 را معرفی می‌کنیم. همچنین ایکس به عنوان جدیدترین عنوان پرفروش ترین های هفته یازدهم رتبه چهارم و فیلم سگ نیز با دو پله سقوط در رتبه پنجم است.

پرفروش ترین فیلم های هفته یازدهم سال 2022 آمریکا

فیلم ابرقهرمانی بتمن که برپایه دی‌سی کامیکس ساخته شده است. این فیلم ساخته مت‌ریوز بوده و فیلم نامه به همراه پیتر کریگ به رشته تحریر درآمده است. نقش بروس وین را رابرت پتینسون بر عهده دارد. زوئی کراویتز، پل دینو، جفری رایت، جان تورتورو، پیتر سارسگارد، اندی سرکیس و کالین فارل از دیگر بازیگران فیلم هستند. داستان فیلم دومین سال مبارزه با جرم جنایت و فساد که بتمن به تنهایی با آن مبارزه می‌کند و در برابر ظلم ایستادگی می‌کند. این فیلم تا به حال رقم فروش  $311,451,314  دست یافته است. در آخر باید خاطر نشان کرد ککمپانی برادران وارنر مسئولیت توزیع این فیلم را برعهده دارند.

جوجوتسو کایزن انیمیشنی ژاپنی ساخته پارک سونگو و با نویسندگی هیروشی سکو که محصول سال 2021 است. از جمله بازیگران این مجموعه می‌توان به  مگومی اوگاتا، کانا هانازاوا، میکاکو کوماتسو، کوکی اوچیاما، توموکازو سکی، یویچی ناکامورا و تاکاهیرو ساکورای اشاره کرد. این انیمیشن در دسامبر 2021 در ژاپن و در مارس 2022 در ایالات متحده اکران شد. داستان این انیمشین روایتگر یوتا اوکوتسو دانش‌آموز جوانی که علاقه به جادوگری دارد و در آن ماهر می‌شود و بوسیله جادوگری می‌خواهد که روح نفرین شده دوست دوران کودکی‌اش را کنترل کند. این فیلم تا بحال توانسته رقم فروش $17,698,677 را ثبت کند.

آنچارتد فیلمی در ژانر اکشن-ماجراجویی است به کارگردانی روبن فلیشر از براساس فیلم نامه‌ای از راف لی جودکینز، آرت مارکوم و مت هاولووی است. این فیلم برپایه یک بازی ویدیویی به همین نام ساخته شده است که تام هلند در نقش نیتن دریک  بازی می‌کند. سایر بازیگران این اثر مارک والبرگ، سوفیا تیلور علی، تاتی گابریل و آنتونیو باندراس هستند. این فیلم از لحاظ داستانی نزدیک به فیلم های سری ایندیان جونز است و حدس داستان تا حدودی راحت بنظر می‌رسد. این فیلم نیز توانسته رقم فروش $128,550,542 را نیز به ثبت برساند.

پرفروش‌ترین فیلم های هفته را در پست زیر از اینستاگرام فیگار ببینید:

در ادامه پوستر 10 فیلم پرفروش هفته یازدهم را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره پرفروش ترین فیلم های هفته یازدهم سال 2022 چیست؟ با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر