coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

جانی دپ قصد غرق کردن و سوزاندن جسد امبر هرد را داشته [+مدارک منتشر شده]

جانی دپ قصد غرق کردن و سوزاندن جسد امبر هرد را داشته است. جانی دپ در مکالماتی با پل بتانی دوست و همکارش چنین پیشنهادهایی را مطرح کرده است. در ادامه با تکراتو همراه باشید.

خرید بلیط هواپیما

براساس آخرین اخبار سینما و تلویزیون، مدارکی دال بر اقداماتی خطرناک از سوی جانی دپ برای کشتن امبرهرد فاش شده که در آن به وضوح شاهد هستیم که وی قصد کرده تا امبرد هرد را غرق کند و پس از آن جسدش را بسوزاند.

جانی دپ قصد غرق کردن و سوزاندن جسد امبر هرد را داشته است

جانی دپ (Johnny Depp) در پیامکی که با دوست و همکارش پل بتانی (paul Bettany) داشته به وی پیشنهاد کرده که امبرد هرد را باکمک هم غرق کنند و پس از آن جسدش را بسوزانند تا مشخص شود که آیا وی جادوگر است یا خیر؟!! جانی دپ 58 ساله برای شرکت در دادگاه با همسرش سابقش امبرد هرد 35 ساله که با نوشتن مقالاتی در مجله واشنگتن مدعی شده که زندگی حرفه ای دپ را به کلی نابود کرده است، آماده می‌شود.

طی تحقیقات دادگاه هالییود لایف و اسنادی که توسط این دو ارائه شده، مکالمه پیامکی مربوط به سال 2014 بین جانی و دوستش پل بتانی 50 ساله که به عنوان مدرک جرم در دادگاه مطرح شده است. این پیام های خصوصی قرار است در دادگاه با صدای بلند خوانده شود. محاکمه در تاریخ 11 آوریل 2022 در فیرفیکس، ویرجینیا شروع می‌شود. در سال 2013 پل با اشاره به امبر در مکالمه پیامکی با جانی دپ در جواب پیشنهاد جانی دپ بر کشتن و سوزاندن امبر هرد پاسخ داد: «من مطمئن نیستم که باید آمبر را آتش بزنیم. او همنشین خوشایندی است و دیدنش خوشایند، به علاوه تردید دارم که جادوگر باشد. البته می‌توانیم عمل انگلیسی را در این وضعیت امتحان کنیم و آزمون غرق کردن را انجام می‌دهیم. نظرت چیست؟»

در جواب جانی نوشت:

« آره، بیا قبل از اینکه او را بسوزانیم غرقش کنیم»

بتانی در ادامه گفت:

« قبل از اینکه او را جادوگر معرفی کنیم، باید مطمئن شویم.»

امبر هرد  در سال 2018 در شکایتی که از جانی دپ داشت او را فردی همسر آزار عنوان کرد. جانی پس از اثبات ادعا های امبرد هرد شکایت را باخت.  در همان سال امبر در مقاله ای در واشنگتن پست داستان خشونت جنسی جانی دپ را مطرح کرد.

امبر هرد

وکلای جانی دپ ادعا می‌کنند اتهامات وارده بر جانی دپ دروغ و کذب محض است و امبر با اینکار زندگی جانی دپ را ویران کرد و تاثیر بشدت منفی بر زندگی کاری وی گذاشت. کمتر از یک هفته پس از انتشار اتهامات به جانی دپ او از مجموعه فیلم دزدان دریایی کارائیب که در نقش ناخدا جک اسپارو به ایفای نقش می‌پرداخت بازماند و از پروژه کنار گذاشته شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره دادگاه جانی دپ و امبر هرد  چیست؟ علت اصلی اختلاف چیست؟ درقسمت نظرات وارد کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر