;
coinex

تریلر جدیدی از انیمیشن Lightyear در مراسم اسکار پخش شد [+فیلم]

کمپانی پیکسار در طی مراسم اسکار 2022، تریلر جدیدی از انیمیشن Lightyear را پخش کرد. اینطور که از شواهد پیداست، این فیلم در تابستان اینده اکران خواهد شد. برای اطلاع از جزئیات و دیدن تریلر با تکراتو همراه باشید.

با تماشای تریلر جدید متوجه می‌شویم که بیشتر تصاویر و صحنه‌‌های پخش شده در این تریلر مانند تریلر پخش شده قبلی هستند؛ اما در دقیقه‌های آخر آن تصاویر جدیدی را می‌بینیم که هیجان بسیاری از هواداران را برانگیخته است.

پخش تریلر جدیدی از انیمیشن Lightyear در مراسم اسکار

دیزنی پلاس با انتشار تریلر جدید انیمیشن Lightyear تاکید کرد که این انیمیشن در حال حاضر فقط در سینماها اکران خواهد شد و از پخش انحصاری آن در دیزنی پلاس خبری نیست. انیمیشن لایتیر Lightyear با محوریت کاراکتر محبوب فضانورد در داستان اسباب بازی‌ها است. در این انیمیشن، داستان زندگی نسخه انسانی بازلایتیر دنبال می‌شود که بعد از آن شاهد تولید اسباب بازی آن هستیم. این انیمیشن ساخته آنگوس مک لین با تحریر پیت داکر است. این کارگردان در کارنامه خود 3 جایزه اسکار برای کارگردانی انیمیشن‌های  Monsters Inc ،Up ،Inside Out و Soul را دارد.

لیست صدا پیشگان این اثر:

کریس ایوانز در نقش باز لایت یر
کیک پالمر در نقش ایزی هاثورن
دیل سولز در نقش فولاد
تایکا وایتیتی در نقش موریسون
پیتر سون در نقش سوکس
اوزو آدوبا در نقش آلیشیا هاثورن
جیمز برولین در نقش امپراتور زورگ
مری مک دونالد-لوئیس در نقش کورینساید
افرن رامیرز در نقش دیاز
آیزیا ویتلاک جونیور در نقش فرمانده برنساید

این انیمیشن قرار است در تاریخ 17 ژوئن ( 27 خرداد 1401)  در سینما‌ها اکران شود. در ادامه شاهد تریلر جدید انیمیشن Lightyear  خواهیم بود:

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره پخش تریلر جدیدی از انیمیشن Lightyear در اسکار 2022 چیست؟ در قسمت نظرات وارد کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر