;
coinex

رشد 50 درصدی بینندگان اسکار 2022 ؛ یک سیلی پردرآمد برای آکادمی!

رشد 50 درصدی بینندگان اسکار 2022 در پی سیلی ویل اسمیت به کریس راک در سالن تئاتر دالبی که به یکی از پربازدیدترین خبرهای‌حاشیه سینما تبدیل شد. در ادامه با تکراتو همراه باشید.

یکشنبه نود چهارمین مراسم اسکار 2022 پشت سر گذاشته شد شبی پر از جوایز شایسته و یک حادثه قابل تامل، از نکات مثبت اسکار امسال افزایش بینندگان آن نسبت به سال های قبل بود که حادثه‌ی رخ داده بر افزایش بینندگان اثر مثبتی گذاشت.

رشد 50 درصدی بینندگان اسکار 2022

براساس گزارشی از هالیوود ریپورتر، پخش زنده مراسم از شبکه ABC در زمان پخش مراسم 15.36 میلیون بیننده داشت و براساس ترکیب سنی آن نیز حدودا 3.2 درصد از بینندگان از 18 تا 49 سال بودند. آمار منتشر شده فقط مربوط به شبکه ABC است و آمار و ارقام بینندگان خارج از شهر و یا پخش استریم روز سه شنبه منتشر می‌شود. اسکار امسال نسبت به سال قبل رشد 51 درصدی را از نظر رشد ببینده داشته است.

موسسه نیلسون که در اواسط دهه 1970 شروع به ردیابی آمارو ارقام بینندگان می‌کند اعلام کرده این دومین اسکار کم بیینده در تاریخ است. بسیاری از مراسم های مختلف براثر شیوع پاندمی گرفتار کمبود مخاطب و بیننده شدند با این حال امسال نشانی از بهبودی را دیدیم و آمار نشان می‌دهد شروع خوبی داشته است. در نظر بگیرید که نرخ بینندگان جوانش را نقریبا دو برابر کرده است. آکادمی در چند ماه قبل با اضافه کردن «بهترین لحظه سینمایی» و «محبوب‌ترین فیلم از نظر تماشاگران»  این فرایند را آغاز کرد و بنظر می‌رسد نتیجه مثبتی را از آن گرفته است.

رشد 50 درصدی بینندگان اسکار 2022

باید خاطر نشان کرد حادثه سیلی زدن ویل اسمیت هیچ ارتباطی بر اضافه شدن نرخ بییندگان نداشت، آن حادثه تقریبا در اواسط مراسم اسکار بود. در یک ساعت قبل از آن نرخ بینندگان اسکار امسال به اوج خود رسید. علت جهش جهش مراسم اسکار 2022 به طور کلی بازگشت به سینماها در سال گذشته مربوط می‌شود. در چندماه قبل پس از اکران فیلم های Spider-Man: No Way Home، Scream، The Batman توانست علاقه مردم به سینما را دوباره احیا کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما رشد 50 درصدی بینندگان اسکار 2022 چیست؟ با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر