coinex
راهنمای خرید تکراتو

نمرات اولیه سریال جنایی Tokyo Vice اعلام شد

Tokyo Vice سریالی در ژانر جنایی است که توسط شبکه HBO منتشر می‌شود. اخیرا اطلاعاتی درباره نمرات اولیه سریال جنایی Tokyo Vice منتشر شده است که در ادامه،  جزییات آن را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

سریال درام جنایی Tokyo Vice، ساخته جی.تی راجرز، در ارتباط با مافیای یاکوزا است و داستان قتل‌های وحشتناک این گروه را روایت می‌کند. این سریال براساس کتابی به همین نام، نوشته جیک ادلشتاین ساخته شده که در سال 2009 نوشته شده است.

نمرات اولیه سریال جنایی Tokyo Vice

داستان این سریال روایتگر جیک ادلشتاین، روزنامه‌نگار آمریکایی است که برای زندگی به توکیو مهاجرت می‌کند و بعد از آن به عنوان اولین خبرنگار خارجی به یک خبرگزاری معتبر در ژاپن می‌پیوندد. او تحت سرپرستی یک کارآگاه قدیمی و زبردست به خدمت گرفته شده و شروع به کشف دنیای تاریک و پر از خطر یاکوزاهای ژاپنی می‌کند.

نمرات اولیه سریال جنایی Tokyo Vice اعلام شد

بازیگران این مجموعه جنایی و درام: 

  • انسل الگورت در نقش جیک ادلشتاین، روزنامه نگار آمریکایی اهل میسوری که به توکیو نقل مکان می‌کند. او هر چه بیشتر می‌ماند، بیشتر به فساد دنیای زیرین توکیو می‌پردازد؛ جایی که هیچ کس آنطور که به نظر می‌رسد نیست.
  • کن واتانابه در نقش هیروتو کاتاگیری، کارآگاه در بخش جرایم سازمان‌یافته. او یک شخصیت پدری برای ادلشتاین است که به او کمک می‌کند تا از خط باریک و اغلب متزلزل بین قانون و جرایم سازمان یافته عبور نکند. 
  • ریچل کلر در نقش سامانتا، یک مهاجر آمریکایی که در توکیو زندگی می‌کند و مهماندار منطقه کابوکیچو است. او افراد زیادی را از حقوق بگیر تا مشتریان رده بالا و یاکوزا راهنمایی می‌کند.
  • الا رامف در نقش پولینا، یک مهاجر اروپای شرقی و یک میزبان جدید در کلوپ با سامانتا. او به توکیو آمد تا به عنوان یک مدل کار کند؛ اما همه‌چیز برخلاف خواسته او پیش‌ رفت. 
  • رینکو کیکوچی در نقش ایمی، سرپرست ادلشتاین، ترکیبی از همکاران و سرپرستان مختلف که در طول زندگی حرفه‌ای ادلشتاین با زندگی واقعی او کار می‌کردند.
  • کاساماتسو را در نقش ساتو 
  • توموهیسا یاماشیتا در نقش آکیرا

نمرات اولیه سریال جنایی Tokyo Vice پس از انتشار پیش نمایش و تریلر‌‌‌های اولیه این سریال منتشر شد. Rotten Tomatoes امتیاز 86 از 100 و Metacritic امتیاز 78 از 100 را به این سریال داده‌اند؛ با این‌حال این امتیازها بعد از انتشار اپیزودهای آن بروزسانی می‌شوند.

زمان انتشار اصلی این سریال از HBO نیز در 18 فرودین تعیین شده است. در ادامه پوستر این مجموعه را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره نمرات اولیه سریال جنایی Tokyo Vice چیست؟ درقسمت نظرات بنویسید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر