;
coinex

رویداد ساب ردیت r/Place در سال 2022 ؛ آنچه از کاربران ابرانی به جا ماند را ببینید!

طبق اخبار به دست رسیده رویداد ساب ردیت r/Place در سال 2022 پس از چند روز به پایان رسیده است. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با تکراتو همراه باشید.

صدها هزار کاربر در وب ساب ردیت r/Place در طول چند روز هر پنج دقیقه یک پیکسل را روی یک صفحه سفید گذاشتند تا اثری جذاب را خلق کنند. اما کاربران چه طرح‌های را ایجاد کرده‌اند؟ برای اطلاع از جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

رویداد ساب ردیت r/Place در سال 2022

درست روز اول آوریل بود که وب ساب ردیت r/Place آغاز شد و پس از پنج روز تمام شد. کاربران اثرا جذابی را طراحی کرده بودند اما این آثار جذاب در انتهای این رویداد به طور کلی پاک شدند.

 

همانطور که می‌بینید در این بوم 1000 در 1000 پیکسلی تعداد زیادی طرح‌های مختلف از میم‌های اینترنتی گرفته تا شعارهای سیاسی و پرچم و نماد کشورها دیده می‌شود. از جمله آثار شاخص پرچم فرانسه و برخی از نمادهای این کشور است.

در پایین راست هم می‌توانیم پرچم پرتغال، آرژانتین و آمریکا را ببینیم. پرچم آلمان به صورت نواری در عرض و قسمتی از ارتفاع صفحه کشیده شده و پرچم ترکیه هم به خوبی قابل مشاهده است.

رویداد ساب ردیت r/Place در سال 2022

اگر کمی به سمت چپ پرچم ترکیه حرکت کنید، می‌توانید شاهد اثار کاربران ایرانی باشید. در این آثار علاوه بر پرچم کشورمان، برج آزادی، مجسمه شیردال پرسپولیس، مقبره کوروش بزرگ و نقشه ایران هم دیده می‌شود. کمی بالاتر از بخش ایران می‌توانیم پرچم نسبتا بزرگ اوکراین و حتی چهره رئیس جمهور این کشور را ببینیم.

 

لازم به ذکر است ایده رویداد ساب ردیت توسط سازنده بازی Wordle معرفی شد و توانست همکاری و اتحاد کاربران را به تصویر بکشد. از آن‌جایی که هر کاربر می‌تواند پیکسل‌های خودش را روی این بوم بگذارد، امکان خرابکاری در طرح‌ها وجود دارد، اما اگر کاربران با هم متحد باشند، می‌توانند از طرح خود محافظت کنند و در نهایت در کنار یکدیگر اثری بسازند که شامل سلایق و نظرات افراد سراسر جهان است.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص رویداد ساب ردیت r/Place در سال 2022 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر