coinex
راهنمای خرید تکراتو

نمرات اولیه فصل ششم سریال Better Call Saul منتشر شد

نمرات اولیه فصل ششم سریال Better Call Saul ، اسپین‌آف سریال بریکینگ بد (Breaking Bad) منتشر شد. برای اطلاع از جزییات این خبر در ادامه با تکراتو همراه شوید.

براساس آخرین اخبار سینما و تلویزیون، اسپین آف سریال برکینگ بد با نام Better Call Saul در فصل ششمش توسط منتقدان امتیازدهی شد. Better Call Saul یک مجموعه تلویزیونی در ژانر درام و جنایی است که توسط وینس گلیگان و پیتر گولد خلق شده است.

نمرات اولیه فصل ششم سریال Better Call Saul

این سریال در اواسط سال‌های 2000 در آلبوکرکی نیوکزیکو  روایت می‌شود. جیمی مک‌گیل (باب اودنکرک) که او را به‌عنوان وکیل والتر وایت می‌شناسیم، نقش اصلی این سریال است و ماجراها، قبل از وقایع برکینگ بد رخ می‌دهند.

نمرات اولیه فصل ششم سریال Better Call Saul منتشر شد

داستان از سال 2002 آغاز می‌شود؛ درست در زمانی که ساول با نام جیمی مک‌گیل به عنوان وکیل عمومی در دادگاه آلباکرکی شاغل است. او در ابتدا با پرونده سه‌ نوجوان که وارد سردخانه شدند مواجه می‌شود. پس از آن نیز جیمی بدلیل مشکلات مالی بسیار زیادی که داشت وکیل و نماینده قانونی مایک، فروشنده باهوش مواد مخدر می‌شود.

فصل اول این سریال در هشتم فوریه 2015 از AMC منتشر شده و تابه‌حال 5 فصل از آن روی آنتن رفته است. این اسپین آف طوری ساخته شده که درست در خط زمانی سریال اصلی قرار دارد. فصل ششم آن که دارای 13 قسمت است در تاریخ 18 آوریل 2022 پخش می‌شود.

این سریال در بخش‌های مختلف از جمله بازیگری، شخصیت‌ها، نویسندگی، خط داستانی، کارگردانی و فیلمبرداری توانسته توجه منتقدان را جلب کند و مورد تحسین قرار بگیرد. بسیاری از منتقدان معتقدند این سریال جانشینی شایسته برای سریال برکینگ بد و یکی از بهترین پیش درآمدهای ساخته شده است. این فیلم نامزد بسیاری از جوایز از جمله 21 جایزه Primetime Emmy، یازده جایزه انجمن نویسندگان آمریکا، پنج جایزه تلویزیونی منتخب منتقدان، چهار جایزه انجمن بازیگران نمایشگر و چهار جایزه گلدن گلوب بوده است. این سریال در زمان پخشش رکورد پرمخاطب ترین را داشت.

نمرات اولیه فصل ششم سریال Better Call Saul منتشر شد

فهرست بازیگران این سریال:

  • باب اودنکرک در نقش جیمی مک گیل / سائول گودمن / جین تاکاویچ، یک وکیل و یک کلاهبردار سابق که با دنیای جنایتکار درگیر می‌شود.
  • جاناتان بنکس در نقش مایک ارمانترات، یک افسر پلیس سابق فیلادلفیا که به عنوان متصدی پارکینگ در دادگاه آلبوکرکی کار می‌کرد و بعداً یک بازرس خصوصی، محافظ و «نظافتچی» بود.
  • ریا سیهورن در نقش کیم وکسلر، وکیلی که دوست صمیمی جیمی شد. او در شرکت حقوقی هملین، هملین و مک گیل (HHM) کار می‌کرد. این شخصیت در سریال به‌عنوان معتمد جیمی خدمت می‌کند و بعداً این دو رابطه عاشقانه برقرار می‌کنند.
  • پاتریک فابیان در نقش هاوارد هملین، شریک مدیریت هملین، هملین و مک گیل، اولین بار به‌عنوان دشمن جیمی ظاهر شد، تا زمانی که مشخص شد که او تحت دستور چاک مک گیل کار می‌کرد.
  • مایکل ماندو در نقش ناچو وارگا که در مغازه اثاثه یا لوازم داخلی پدرش کار می‌کند و همچنین عضوی باهوش و جاه طلب از باند هکتور سالامانکا است.
  • مایکل مک کین در نقش چاک مک گیل، برادر بزرگ جیمی و شریک موسس HHM که به دلیل حساسیت الکترومغناطیسی در خانه خود محبوس شده و نسبت به حرفه حقوقی برادرش ابراز انزجار می‌کند.
  • جیانکارلو اسپوزیتو در نقش گاس فرینگ، صاحب رستوران زنجیره‌ای فست فود Los Pollos Hermanos که از آن به‌عنوان یک جبهه برای توزیع کوکائین برای کارتل مکزیکی در همکاری ناآرام با خانواده سالامانکا استفاده می‌کند.
  • تونی دالتون در نقش لالو سالامانکا، برادرزاده هکتور و پسر عموی توکو، لئونل و مارکو که به اداره تجارت خانوادگی مواد مخدر پس از سکته مغزی هکتور کمک می‌کند.

نمرات اولیه فصل ششم سریال Better Call Saul به این شرح است:

روتن تومیتوز در 6 نقد امتیاز 100 و متاکریتیک در 7 نقد امتیاز 91 را به این سریال اختصاص داده‌ند. این نمرات پس از پخش سریال‌ها بروزرسانی می‌شوند. 

آغاز انتشار پارت اول این سریال در 30 فروردین در نظر گرفته شده است. 

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره نمرات اولیه فصل ششم سریال Better Call Saul چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر