;
coinex

قیمت بسته های اینترنت شاتل و مخابرات 2 برابر شد

قیمت بسته های اینترنت شاتل و مخابرات پس از گذشت حدود یک ماه از بیانیه وزیر ارتباطات، در سال 1401 بدون اطلاع‌رسانی قبلی، دوبرابر شد.

با توجه به گفته‌ی عیسی زارع پور وزیر ارتباطات کشور، در جلسه تشکیل شده در اواخر سال 1400، یکی عوامل اصلی کندی سرعت اینترنت، عدم زیرساخت‌های مناسب در این حوزه است که برای رفع این مشکل، باید بخشی از بودجه برای توسعه این زیرساخت‌ها، از طریق دولت تامین شود و بخش دیگر این بودجه مورد نیاز برای بهبود و توسعه امکانات، از جانب مردم تزریق شود.

علاوه بر این موضوع، زارع پور همچنین به افزایش 2 درصدی سهم دولت، از درآمد اپرتورهای تلفن همراه به منظور ارتقا زیرساخت‌های اینترنت نیز اشاره کرد و در پی آن به این نکته تاکید کرد که هیچ شرکتی حق ندارد به بهانه‌ی افزایش حق‌السهم دولت، اقدام به افزایش تعرفه‌های خود در سال 1401 کند. حال پس از گذشت یک ماه از این مصوبه، پس چرا شرکت‌های اینترنتی مثل شاتل و مخابرات، اقدام به افزایش تعرفه‌های خود کرده‌اند؟

افزایش صد درصدی قیمت بسته های اینترنت شاتل و مخابرات

طبق گزارشات منتشر شده، قیمت 1 گیگابایت ترافیک شاتل از 2 هزار تومان به 4 هزار تومان رسیده است و همچنین قیمت 5 گیگابایت ترافیک از 10 هزار تومان به 20 هزار تومان افزایش یافته است.

قیمت بسته های اینترنت شاتل و مخابرات 2 برابر شد

این افزایش قیمت برای بسته‌های اینترنت مخابرات نیز صدق می‌کند و قیمت 500 گیگابایت اینترنت ماهانه این شرکت از 160 هزار تومان، به 300 هزار تومان افزایش یافته است. این موضوع به این معنا است که شرکت‌های اینترنتی تصمیم به افزایش 2 برابری قیمت بسته‌های اینترنتی گرفته‌اند و این افزایش قیمت را برای بهبود ارائه خدمات خود ضروری دانستند؛ این در حالی است که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در سال گذشته اعلام کرده بود که هیچ اپراتوری حق افزایش تعرفه‌های اینترنت خود را ندارد و هرگونه تغییر قیمت، از طریق سازمان تنظیم مقررات اعلام خواهد شد.

کاربران نیز در شبکه‌های اجتماعی، به افزایش قیمت بسته های اینترنت شاتل و مخابرات بازخورد منفی نشان دادند و اعتراضات خود را نسبت به این موضوع اعلام کردند. در پی آن نیز صادق عباسی شاهکوه، رئیس رگولاتوری که افزایش تعرفه‌های اینترنت را در سال 1401، قبل از هرچیز ملزم به بررسی دقیق در این‌باره می‌داند، مخالفت خود را با افزایش قیمت 100 درصدی بسته‌های اینترنت، اعلام کرد.

علاوه بر کامنت های این صفحه نظرات خود را در این خصوص در کامنت‌های این پست در پیج تکراتو به اشتراک بگذارید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد تغییر تعرفه‌ها چیست؟ آیا به نظر شما افزایش قیمت بسته‌های اینترنت شاتل و مخابرات بر سرعت آن‌ها تاثیرگذار خواهد بود؟ نظرات خود را با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (13 نظر)

    چه خبره ۸۰تومان۱۸۰قیق می‌گرفتم اونم ۲۰روزه تموم میشد الان ۱۸۰ورداشتن به جاش۱۲۰گذاشتن همان قیمت باید در ماه دوبار ۱۲۰بدم

    پاسخ

    از کوتهی ماست که دیوار بلند است

    پاسخ

    یعنی چی این چه وضعیت قیماتس غلط کردن انقدر گرون کردن با این سرعت افتضاحی که دادن ۱۰ گیگ ۴۰ هزار تمن چه خبره

    پاسخ

    اتفاقا خوبه و باعث میشه مردم در آینده نزدیک به اینترنت ماهواره ای رو بیارن… چرا که اختلاف هزینه ها واسه مردم کمتر میشه و باعث ارزنده نبودن اینترنت معمولی میشه… در ضمن اون هزینه بیشتر قرار نیست صرف بهبود سرعت بشه… بلکه قراره صرف مسدودسازی اینترنت و تامین زیرساخت های اینترنت داخلی بشه و قراره یکی از منابع بودجه اش از اینجا باشه… پس دلخوش به این مقدار نباشید

    پاسخ

    پول بگیرم عیبب نداره کیفیت درست کنن ولی درپغ میگن پول میگیرن و کیفیت هم تغییر نمیکنه خذا کنه این دروغشون راست باشه

    پاسخ

    اینو کم داشتیم فقط

    یکم پول مونده اونم بکنید ببرید

    پاسخ

    دیگه نمی خرم
    گوربابای شاتل و مخابرات
    بزار قطع بشه و راحت

    پاسخ

    دوباره نقشه کشیدن، قیمتو صد در صد کنن بعد که مردم اعتراض میکنن یه ده درصد کم میکنن و مردم هم راضی و هزار رحمت میخونن که بازم خدا پدرشو بیامرزه که ده درصد کم کرد، و…….

    پاسخ

    خب آقا ما تو این شرایط اقتصادی با این که داریم از ای دی اس ال استفاده می کنیم از سرعتش راضی نیستیم الانم که دیکه پول نداریم ماهانه سیصد تومن بدیم مگه اینترنت ماهواره ای هست آخه مسعولین ترو خدا دیگه از منافعاتون دست بردارید

    پاسخ

    تمام جای دنیا اینترنت قیمتی نداره توی ایران قیمت خون شده .

    پاسخ

    کل دنیا روی بستر اینترنت رشد و توسعه پیدا میکنه
    ما یا درحال محدود شدن هستیم
    یا انقدر گرون کنند که مردم زورشون نرسه…

    از آگاهی مردم ترسیدند.

    پاسخ

    کیفیت کمتر میشه، قیمت بیشتر
    خیلی خنده دار و البته گریه داره

    پاسخ

    اینها کل زورشون به این مردم بینوا؟والبته بی بخارمیرسه!!!!این خلقت همین لایق؟

    پاسخ