coinex
راهنمای خرید تکراتو

موفقیت Sonic Hedgehog 2 در جلب نظر منتقدان

فیلم Sonic Hedgehog 2 جف‌فاولر توانست در جلب نظر منتقدان عملکرد عالی داشته باشد. برای اطلاع بیشتر از نمرات کسب شده این فیلم با تکراتو همراه باشید.

براساس آخرین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم Sonic The Hedgehog 2 «سونیک خارپشت 2» برای امتیاز دهی در معرض دید منتقدین قرار گرفت و توانسته مورد تحسین منتقدان قرار بگیرد.

این فیلم توسط جف فاولر (کارگردان فیلم های مشهوری چون سریع خشن و ددپول) ساخته و به قلم جاش میلیر و جان ویتینتون نوشته شده است. این فیلم براساس بازی ویدئویی سگا ساخته شده است. پس از موفقیت در اولین قسمت آن پارامونت تصمیم به ساخت دنباله آن گرفت.

موفقیت Sonic Hedgehog 2 در جلب نظر منتقدان

صداپیشگی نقش اصلی سونیک در قسمت دوم این فیلم، بر عهده بن شواررتز ( Ben Schwartz) و صداپیشه کاراکتر مقابل سونیک نیز بازیگر مشهوری هالیوود جیم کری است. جیم کری نقش دکتر روبانتیک را بازی می‌کند. تا قبل از اکران رسمی آن که در همین چند روز قبل انجام شده است، منتقدان تعاریف زیادی از این فیلم داشته‌اند. در این قسمت که سونیک به عنوان قهرمان اصلی داستان است، تیلز یار قدیمی‌ سونیک و رقیبش ناکلز با صداپیشگی کولین اوشاگنسی و ادریس البا به طور کامل معرفی می‌شود.

Sonic Hedgehog 2

فهرست بازیگران و صداپیشگان:

  • بن شوارتز در نقش سونیک: جوجه تیغی آبی انسان نما که توانایی دویدن با سریعت مافوق صوت را دارد. او قصد دارد از قدرتش برای قهرمان شدن و نجات انسان ها استفاده کند. سونیک با همکاری با بهترین دوستش قصد توقف و ایستادگی در برابر دشمنانش را دارد. 
  • بنجامین ال. والیچ نقش خود را به عنوان سونیک جوان از اولین فیلم  تکرار می‌کند.
  • کالین اوشاگنسی در نقش مایلز «تیلز» پروور: روباه زرد انسان نمایی که توانایی پرواز با دم هایش را دارد و تبدیل به یکی از بهترین دوست‌های سونیک می‌شود. او در کنار سونیک با ناکلز و روبانتیک مبارزه می‌کند و انسان ها را نجات می‌دهد.
  • ادریس البا در نقش Knuckles the Echidna: یک جنگجوی اکیدنا قرمز انسانی با قدرتی مافوق بشری که با دکتر روباتنیک همکاری می کند تا استاد زمرد را پیدا کند و سونیک را شکست دهد. او تنها بازمانده قبیله اکیدنا پس از نابودی آنها توسط قبیله جغد است.
  • دونا جی فولکس در نقش لانگ کلاو: یک جغد قهوه ای انسان نما که مربی و مراقب سابق سونیک بود.

این امتیازات، براساس نظر و دیدگاه مخاطبانی است که پس از تماشای فیلم در شب افتتاحیه به آن داده اند. این فیلم در از سینما اسکور نمره A را دریافت کرد. فیلم سونیک 2 از IMDB امتیاز 7.1/10 ، از متاکریتیک نمره 47/100 را دریافت کرده است. همچنین سایت Letterboxd از 5 امتیاز 3.3 را به آن داده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره موفقیت Sonic Hedgehog 2 در جلب نظر منتقدان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    این فیلم که هنوز نیومده چجور آنقدر مورد توجه همه قرار گرفته!؟

    پاسخ

    توی سینما اکران شده

    پاسخ