coinex
راهنمای خرید تکراتو

بری لارسون به بازیگران Fast And Furious 10 ملحق شد

بری لارسون بازیگر کاپیتان مارول به جمع بازیگران Fast and Furious 10 (سریع و خشن 10) اضافه شد. برای اطلاع از سایر جزئیات با تکراتو همراه باشید.

سریع و خشن نام مجموعه فیلم پرطرفداری است که از ابتدای تولیدش، توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرد. تابه‌حال تعدادی از بازیگران معروف هالیوود در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

اولین قسمت آن در سال 2001 اکران شد و به‌دلیل استقبال زیاد مخاطبان، عناوین بعدی آن نیز ساخته شدند. تاکنون 9 قسمت از این فیلم ساخته شده و مخاطبان بی‌صبرانه منتظر اکران قسمت دهم آن هستند.

پیوستن بری لارسون به بازیگران Fast And Furious 10

سریع خشن 10 با هدایت جاستین لین و قلم کریس مورگان، قرار بود در آوریل 2022 اکران شود؛ اما به دلیل شیوع پاندمی به تعویق افتاد. جدیدترین گزارش‌ها از اکران قسمت دهم سریع و خشن در فوریه 2023 (بهمن 1401) خبر می‌دهند.

Fast And Furious 10

تابه‌حال بازیگران زیادی به این فیلم پیوستند که از جمله آنها می‌توان به جیسون موموآ و شارلیز ترون اشاره کرد. اخیرا متوجه شدیم که بری لارسون، بازیگر نقش کاپیتان مارول هم به جمع بازیگران سریع و خشن 10 اضافه شده است. ون دیزل با انتشار پستی در اینستاگرام، خبر نقش‌آفرینی بری لارسون در این فیلم را اعلام کرد. دنیلا ملشیور هم بازیگر دیگری است که در این فیلم هنرنمایی خواهد کرد.

فیلم سریع و خشن 9 از زمان اکرانش توانسته به رقم فروش 681 میلیون دلار دست یابد. فیلم سریع خشن پس از تاخیرهای زیادی که پشت سر گذاشت سرانجام در 29 اردیبهشت 1402 در سینماها اکران می‌شود.

بری لارسون 32 ساله، بازیگر و فیلم ساز آمریکایی است. او یکی از جوان‌ترین بازیگران سینمای هالیوود است که در سال‌های اخیر بازی‌هایش در فیلم‌های مختلف مورد تحسین منتقدان و تماشاگران قرار گرفته است. او در 26 سالگی موفق به دریافت جوایز معتبری از جمله اسکار، بفتا و گلدن گلوب شده است. مجله تایم در سال 2019 لارسون را یکی از 100 فرد بانفوذ جهان معرفی کرد.

Fast And Furious 10

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ملحق شدن بری لارسون به Fast And Furious 10 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر