;
coinex

پیش بینی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا 2022 [UCL]

با پیش بینی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا 2022 تکراتو را همراهی کنید. رقابت‌ها در حالی دنبال می‌شود که هواداران فوتبال شانس تیم‌های انگلیسی را بیش از سایرین می‌دانند.

رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، امسال با جذابیت بالایی دنبال می‌شود. در ابتدای فصل هیچ فردی تصور نمی‌کرد که تیم‌هایی نظیر پاریس با مخارج سنگین و هزینه‌کردن برای بازیکنی همچون لیونل مسی بازهم نتوانند در این رقابت‌ها نتیجه بگیرند.

این تیم در پیش بینی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا 2022 پیش از شروع مسابقات شانس زیادی داشت. رئال مادرید که امسال چندان هزینه‌ای نکرد و حتی چند بازیکن خود را از دست داد با یک کامبک رؤیایی، توانست پاریس پر ادعا را حذف کند و بار دیگر این تیم را تحقیر نماید.

با تمام این‌ها، این سوال پیش می‌آید که قهرمان لیگ قهرمانان اروپا 2022 چه تیمی خواهد بود؟ از این رو، پیش بینی قهرمان 2022 UCL را با تکراتو دنبال کنید.

پیش بینی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا 2022

به‌جرئت می‌توان گفت که امسال لیونل مسی، بدترین فصل دوران فوتبال خود را سپری می‌کند. حتی مسی نیز به کار پاریس نیامد و این تیم خیلی زود با قهرمانی وداع کرد. با پیش بینی قهرمان یو سی ال 2022 با ما همراه باشید.

از طرفی با کلیدخوردن مجدد پروژه سوپر لیگ و اقدامات فلورنتینو پرز، هیچ بعید نیست که تا چند سال آینده غول‌های اروپا دیگر در یو سی ال حضور نداشته باشند. گفته می‌شود پرز سخت به دنبال راضی کردن مدیران سایر تیم‌ها برای حضور در این پروژه است. باشگاه‌ها می‌خواهند با استارت زدن پروژه سوپر لیگ، ضررهای مالی که طی چند سال اخیر به‌خاطر کرونا متحمل شدند را جبران نمایند.

بر خلاف تصور عموم، تیم رئال مادرید امسال در این رقابت‌ها استثنایی ظاهر شده است. با وجود هزینه بسیار کم آن‌ها در ابتدای فصل، این تیم مدعی اصلی قهرمانی لالیگا به شمار می‌رود. از طرفی در رقابت‌های یو سی ال نیز فوق‌العاده ظاهر شده است. پس از هتریک بنزما ستاره بی‌چون‌وچرای این روزهای رئال برابر پاریس، این بازیکن توانست بار دیگر در برابر چلسی نیز توانایی‌های خود را به رخ بکشد. با بازی‌های درخشان و اوج‌گرفتن مجدد بنزما، این بازیکن می‌تواند امسال از مدعیان اصلی کسب توپ طلا باشد. به نظر شما شانس قهرمانی یو سی ال امسال چه تیمی است؟ با پیش بینی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا 2022 با ما همراه باشید.

پیش بینی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا 2022

منچستر سیتی با مربیگری پپ گواردیولا نیز این روزها در لیگ جزیره رقابت بسیار نزدیکی با لیورپول دارد. سیتی امسال پرمهره‌ترین تیم اروپا به‌شمار می‌رود. این تیم علاوه بر ارنج اصلی خود، بازیکنان فوق‌العاده باکیفیتی نیز بر روی نیمکت دارد. شانس سیتی برای قهرمانی در یو سی ال بسیار بالاست. رحیم استرلینگ با بازی‌های باکیفیت، جای خود را در ترکیب اصلی تیم تثبیت کرده است. خسوس، گریلیش و محرز اما به‌صورت چرخشی در ترکیب حضور دارند. با این تفاسیر، به نظر شما کدام تیم شانس قهرمانی یو سی ال 2022 است؟

بایرن مونیخ که در صدر جدول بوندسلیگا یکه‌تازی می‌کند، در بازی رفت مرحله یک‌چهارم ناباورانه برابر ویارئال با یک گل شکست خورد. البته هنوز هیچ‌چیز قطعی نیست. بایرن تیمی نیست که آن‌قدر سریع قافیه را واگذار کند. با وجود مهره زهرداری همچون لواندوفسکی، آن‌ها قطعاً می‌توانند در بازی برگشت همه چیز را جبران کنند. بسیاری شانس قهرمانی یو سی ال امسال را از آن سیتی و لیورپول می‌دانند.

بارسلونا را می‌توان غایب بزرگ این دوره از رقابت‌ها نامید. شاید تا چند سال قبل هیچ‌کس فکرش را نمی‌کرد که چنین بحرانی گریبان‌گیر ابی اناری پوشان شود. آن‌ها پس از یک شروع وحشتناک با کومان، اکنون با سرمربیگری ژاوی شرایط بهتری دارند. بارسایی‌ها چند هفته پیش توانستند رئال مادرید آماده را با 4 گل شکست دهند. اما آن‌ها مانند چند سال پیش، امسال نیز توفیقی در چمپیونزلیگ نداشتند. پیش بینی قهرمان یو سی ال 2022 را از تکراتو دنبال کنید.

لیورپول دیگر مدعی رقابت‌های یو سی ال، با سرمربیگری کلوپ فصل خوبی را سپری می‌کند. آن‌ها در رقابت‌های لیگ جزیره نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده منچسترسیتی هستند. کلیدی‌ترین بازیکن کلوپ در قلب خط حمله محمد صلاح است. هواداران لیورپول امیدوارند با تیم باکیفیت، همچنین بازیکنانی چون صلاح بتوانند یو سی ال را به چنگ آورند. با پیش بینی قهرمان 2022 UCL با ما باشید.

پیش بینی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا 2022

تقابل احتمالی لیورپول و بایرن مونیخ در نیمه‌نهایی، قطعاً بسیار جذاب از آب در خواهد آمد. در پیش بینی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا 2022 به این مسابقه توجه خاصی شده است.

مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها یعنی چلسی، علی‌رغم شروع بسیار خوبی که در ابتدای فصل داشت، این روزها شرایط خوبی را سپری نمی‌کند. باتوجه‌به مشکلات چلسی، همچنین باخت 1_3 برابر رئال در دور رفت، این تیم شانس کمی برای صعود به فینال یا قهرمانی در این رقابت‌ها دارد. با پیش بینی این که کدام تیم شانس قهرمانی یو سی ال 2022 است ما را همراهی کنید.

باتوجه‌به آمادگی فوق‌العاده بالای این روزهای منچستر سیتی و مهره‌های زیادی که این تیم دارد، بسیاری معتقدند شانس قهرمانی یو سی ال امسال این تیم خواهد بود. منچستری‌ها فصل قبل نیز تا یک‌قدمی جام پیش رفتند، اما در تقابل فینال برابر چلسی نتیجه را واگذار کردند و دستشان از جام کوتاه ماند. آن‌ها امسال سخت به دنبال کسب جام در اروپا هستند و دیگر قهرمانی جزیره آن‌ها را راضی نمی‌کند. این تیم تا حد زیادی شانس قهرمانی در این رقابت‌ها را دارد. گواردیولا که جام‌های زیادی را با سیتی به دست آورده است، قهرمانی چمپیونز لیگ را در کارنامه خود کم دارد.

پیش بینی قهرمان 2022 UCL

از طرفی، لیورپول نیز دیگر تیم انگلیسی حاضر در این رقابت‌هاست. کلوپ استاد بازی گرفتن از تیمش است. لیورپول نیز امسال شرایط بسیار خوبی دارد. آن‌ها در میانه میدان و خط حمله بسیار خوب و بابرنامه عمل می‌کنند. باید ببینیم که آیا امسال نیز شاهد یک فینال تمام انگلیسی خواهیم بود یا خیر.

پیش بینی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا 2022

پیش بینی قهرمان یو سی ال 2022 کمی مشکل است، اما روی کاغذ شانس برخی تیم‌ها برای قهرمانی در این رقابت‌ها بیشتر است. لیورپولی‌ها در فصل 2018 و 2019 به فینال راه یافتند. آن‌ها پس از نایب‌قهرمانی سال 2018، در فصل بعد این رقابت‌ها با شکست تاتنهام کاپ قهرمانی را تصاحب کردند. باید ببینیم که آیا چنین اتفاقی برای سیتی نیز رخ می‌دهد و آن‌ها می‌توانند برای دومین سال پیاپی به فینال راه یابند و برای قهرمانی بجنگند. پس از سیتی بیشترین شانس قهرمانی را لیورپول دارد.

رئالی‌ها امسال حسابی همه را شگفت‌زده کردند. وینیسیوس جونیور و کریم بنزما این روزها زوج مخوفی را در خط حمله رئال تشکیل دادند. خط حمله رئال این روزها به کابوس مدافعان اروپا بدل شده است. کریم بنزما کوچک‌ترین اشتباه مدافعان را به یک فرصت طلایی تبدیل می‌کند.

آنجلوتی بار دیگر ثابت کرد که تبحر خاصی در احیای بازیکنان دارد. تقابل احتمالی سیتی و رئال در نیمه‌نهایی، می‌تواند به یکی از جذاب‌ترین بازی‌های این فصل اروپا بدل شود. سیتی یکی‌یکی حریفان را از لب تیغ می‌گذراند، اما رئال نیز بارها ثابت کرده است که حریف دست‌وپا بسته‌ای نیست و تا لحظه آخر می‌جنگد. آخرین قهرمانی کهکشانی‌ها در این رقابت‌ها به سال 2018 و حضور زیدان در این تیم بازمی‌گردد.

پیش بینی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا 2022

بایرن و رئال تقریباً از شانس یکسانی برای قهرمانی در این دوره از رقابت‌ها برخوردارند. این دو تیم در پیش بینی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا 2022 حرف اول را می‌زنند. ناگلزمن جوان که در این فصل سرمربیگری بایرن را بر عهده گرفته است کار سختی برای حضور در فینال و قهرمانی دارد. آن‌ها نتایج عالی در بوندسلیگا گرفتند اما روی کاغذ نسبت به سیتی و لیورپول شانس کمتری دارند. البته، هرگز نباید رویاپردازی‌های ناگلزمن برای شگفتی‌سازی را نادیده بگیریم. شما فکر می‌کنید کدام تیم شانس قهرمانی یو سی ال 2022 است؟

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما درباره پیش بینی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا 2022 چیست؟‌ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سیتی امسال قهرمانهههههه

    پاسخ