;
coinex

نخستین تریلر فصل چهارم Stranger Things را ببینید

نتفلیکس نخستین تریلر فصل چهارم Stranger Things را منتشر کرد. برای مشاهده تریلر و اطلاع از سایر جزییات این سریال، در ادامه با تکراتو همراه باشید.

Stranger Things (چیزهای عجیب) مجموعه تلویزیونی در ژانر علمی تخیلی و وحشت است که برادران دافر آن را ساخته‌اند. اولین فصل آن در 15 ژوئیه 2016 از سرویس استریم نتفلیکس پخش شد. ماجرای این سریال در دهه 1980 روایت می‌شود که ترکیبی از عناصر مارواالطبیعه با ترکیبی از ترس و احساسات کودکانه همراه شده است. این سریال نیز ادای احترامی به فیلم‌ها و سریال های دهه 80 است.

نخستین تریلر فصل چهارم Stranger Things

Stranger Things توانسته در جذب بینندگان موفق عمل کند و حتی طرفداران بین‌المللی داشته باشد. این سریال در شخصیت پردازی، فضاسازی، تیم بازیگری، موسیقی متن، کارگردانی، نویسندگی به خوبی عمل کرده و ادای احترامی به فیلم های دهه 80 دارد که مورد تحسین منتقدان قرار گرفت.

تریلر فصل چهارم Stranger Things

این سریال توانسته 39 نامزدی جایزه امی پرایم تایم، چهار نامزدی جایزه گلدن گلوب، یک نامزدی جایزه تلویزیونی آکادمی بریتانیا، دو نامزدی جایزه انجمن کارگردانان آمریکا، سه نامزدی جایزه انجمن نویسندگان آمریکا و نامزدی سه جایزه گرمی را در کارنامه خود ثبت کند.

این سریال همچنین برنده یک جایزه انجمن بازیگران سینما برای اجرای برجسته توسط یک گروه در یک سریال درام، دو جایزه موسسه فیلم آمریکا، یک جایزه تلویزیونی منتخب منتقدان و سه جایزه انتخاب مردمی بوده است.

در سپتامبر 2019 این سریال برای فصل چهارم تمدید شد. فصل چهارم به دو بخش تقسیم می‌شود که به ترتیب در 27 می و 1 ژوئیه 2022 منتشر می‌شود. (بخش اول: 6 خرداد 1401، بخش دوم: 10 تیر 1401) در فوریه 2022 این سریال برای برای فصل پنجم (آخرین) تمدید شد.

بازیگرانی که در این سریال هنرنمایی می‌کنند:

  • وینونا رایدر در نقش جویس بایرز، مادر ویل و جاناتان بایرز
  • دیوید هاربر در نقش جیم هاپر، رئیس اداره پلیس هاوکینز
  • فین ولفهارد در نقش مایک ویلر، فرزند وسط کارن و تد ویلر
  • میلی بابی براون در نقش یازده / جین هاپر  یک دختر جوان با توانایی های تله پاتیک و روان حرکتی و دایره لغات محدود.
  • گتن ماتارازو در نقش داستین هندرسون 
  • کالب مک لافلین در نقش لوکاس سینکلر
  • ناتالیا دایر در نقش نانسی ویلر، دختر کارن و تد و خواهر بزرگتر مایک و هالی

در ادامه شاهد تریلر فصل چهارم Stranger Things خواهیم بود:

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تریلر فصل چهارم Stranger Things چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر