;
coinex

اتهام تجاوز جنسی علیه جانی دپ توسط امبر هرد در دادگاه

این بار در دعوای حقوقی میان امبر هرد و جانی دپ، امبر هرد اتهام تجاوز و خشونت جنسی را علیه جانی دپ در صحن علنی دادگاه مطرح کرد. برای اطلاع از جزئیات این خبر در ادامه با همراه باشید.

امبر هرد در آخرین جلسه دادگاه، اتهام سنگینی را به جانی دپ وارد کرد. در دعوای حقوقی بین جانی دپ و امبر هرد، وکلای امبر هرد در دادگاه روز سه‌شنبه مدعی شدند که ستاره دزدان دریایی کارائیب، به این بازیگر «تجاوز جنسی» کرده است. الین برهافت وکیل خانم هرد، مدعی شد که آقای دپ در طول یک اپیزود و در حالت مستی، امبر هرد را مورد تجاوز و خشونت جنسی قرار داده است.

اتهام تجاوز جنسی علیه جانی دپ

جانی دپ و امبر هرد در سال 2015 ازدواج کردند و یک سال بعد از آن از یکدیگر جدا شدند. از آن زمان تاکنون، خبرهای جنجالی پیرامون دعواهای حقوقی این زوج به گوش می‌رسد. در آخرین دادگاه،‌ اتهام جدیدی وارد شده که وکلای جانی دپ، آن را رد می‌کنند.

اتهام تجاوز جنسی علیه جانی دپ توسط امبر هرد در دادگاه؟ اما چرا؟

وکلای دپ معتقدند هرد برای نجات خودش در تلاش است هر دفعه اتهامات جدیدی علیه وی مطرح کند؛ این اتهام در سال 2016 مطرح نشده بود. «بن چو» و «کامیل واسکز»، دو وکیل آقای دپ، با طرح چنین ادعایی بشدت مخالفت کردند و آن را از پایه اشتباه خواندند. تیم حقوقی جانی دپ معتقدند که امبر هرد با این دروغ‌ها می‌خواهد هالیوود را تحت تاثیر قرار دهد و با مطرح کردن اتهام جنسی می‌خواهد از یک جنبش اجتماعی سوء استفاده کند.

جانی دپ پیش از این، در پرونده اتهام مبنی بر خشونت فیزیکی شکست خورده بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره اتهام تجاوز جنسی علیه جانی دپ چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر