;
coinex

کلاب هاوس بازی Wild Card را به اتاق‌هایش اضافه کرد

بازی‌ها هم به کلاب هاوس اضافه شدند. این شبکه اجتماعی اخیرا اعلام کرد که بازی Wild Card در کلاب هاوس را راه‌اندازی کرده است. این بازی روی نسخه اندروید و آیفون آزمایش خواهد شد.

کلاب هاوس سعی دارد با ایده‌های جدید، اپلیکیشن خود را به روز نگه دارد. اخیرا کلاب هاوس بازی Wild Card را راه‌اندازی کرد. Wild Card یک بازی سوال محور است؛ به‌طوری که مجموعه سوالاتی مطرح می‎‌شود و بین اعضای گروه مکالمه شکل می‌گیرد. در این بازی هدف بازیکنان، شناخت بهترِ یکدیگر خواهد بود. این بازی فعلا با زبان انگلیسی آغاز شده است. با این خبر همراه ما باشید.

بازی Wild Card در کلاب هاوس

در دورانی که کرونا شدت داشت و محدودیت‌های فراوانی در رستوران‌ها، پارک‌ها و … ایجاد شده بود، اپلیکیشن کلاب هاوس که در آن امکان مکالمه صوتی افراد با یکدیگر فراهم می‌شد، محبوبیت زیادی کسب کرد. با رفع خیلی از محدودیت‌ها و کاهش استرس کرونا، محبوبیت این اپلیکیشن به نوعی کاهش یافت.

بازی Wild Card در کلاب هاوس

کلاب هاوس سعی دارد با ارائه دادن امکانات جدید، کاربران خود را حفظ کند. مثلا اخیرا قابلیت چت و گفت و گوی متنی را برای افرادی که نمی‌خواهند به صورت صوتی صحبت کنند، فراهم کرده است. امکان بازی و سرگرمی در این پلتفرم هم ویژگی جدید این پلتفرم است.

بازی Wild Cards که در شبکه اجتماعی صوتی کلاب هاوس راه‌اندازی شده است، احتمالا مورد توجه کاربران قرار خواهد گرفت. برای شروع این بازی کافیست روی دکمه +Rooms کلیک کنید. بعد از کلیک، گزینه‌ای با نام Games را مشاهده خواهید کرد، روی آن بزنید و به این ترتیب به یک اتاق اجتماعی راه خواهید یافت. دوستان خود را برای بازی به آن اتاق دعوت نمایید. موقعی که همه افراد گروه در اتاق حاضر شدند، باید روی Start Game کلیک کنید.

در این بازی، کلاب هاوس چندین سوال را آماده است تا در طول بازی از اعضای گروه بپرسد مثلا یکی از سوال‌ها ممکن است، نام فیلمی باشد که همه اعضای گروه به آن علاقه دارند و برای این کار سه دقیقه به شما مهلت می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد بازی Wild Card در کلاب هاوس چیست؟ لطفا نظرات خود را از طریق کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر