;
coinex

گوشی iQOO Neo 6 با اسنپدراگون 8 نسل 1 رسما معرفی شد

گوشی iQOO Neo 6 روز چهارشنبه به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند 5G برند iQOO در چین معرفی شد. گوشی جدید iQOO با صفحه نمایش 120 هرتزی آمولد (AMOLED)، شارژ سریع 80 واتی، دوربین‌های سه گانه پشتی 64 مگاپیکسلی با OIS عرضه می‌شود.

طراحی گوشی iQOO Neo 6 مشابه با نسل قبل خود، یعنی iQOO Neo 5 است. این دستگاه دارای ضخامتی به اندازه 8.5 میلی متر و وزن 197 گرمی دارد. ماژول دوربین دارای شکل مستطیلی و طراحی دو رنگ بوده و دارای سه لنز و یک چراغ LED است. این گوشی هوشمند در سه رنگ آبی، نارنجی و مشکی به بازار عرضه می‌شود که رنگ‌ های نارنجی و آبی این گوشی دارای بدنه پشتی از چرم مصنوعی هستند تا در هنگام بازی کردن، بر روی دست چسبندگی بهتری ایجاد کند. رنگ مشکی Neo 5 بافت ابریشمی و شیشه فلوریت AG دارد. با این خبر همراه ما باشید.

گوشی iQOO Neo 6

پرچمدار گیمینگ آیکو یک صفحه نمایش تخت 6.62 اینچی آمولد (AMOLED) دارد و وضوح تصویر در این نمایشگر، Full HD+با رزولوشن 2400×1080 و حداکثر روشنایی 1300 نیت است. این دستگاه نرخ نمونه‌برداری لمسی 360 هرتز و نرخ به روز رسانی 120 هرتز را ارائه می‌دهد.

گوشی iQOO Neo 6

گوشی iQOO Neo 6 پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 دارد. این پردازنده قابلیت ارائه 59 فریم در ثانیه را در بازی گنشن ایمپکت (Genshin Impact) را فراهم کرده است. این تراشه با داشتنِ حداکثر 12 گیگابایت رم LPDDR5 و 256 گیگابایت حافظه UFS 3.1 جزو گوشی‌های گیمینگ محبوب است. رم دستگاه تا 4 گیگابایت به صورت مجازی قابلیت افزایش دارد.

شرکت آیکو با به مجهز کردن گوشی iQOO Neo 6 به این تراشه، حجم کاری CPU اصلی را به صورت مجزا مدیریت می‌کند. همین امر سبب کاهش مصرف انرژی، مدیریت بهتر حرارت و نرخ فریم‌ های پایدار در طول بازی های طولانی مدت می‌شود.

گوشی iQOO Neo 6 برای خنک نگه داشتن گوشی در حین بازی دارای سیستم خنک کننده VC بوده که این سیستم از یک آلیاژ فلز کمیاب تشکیل شده است.

مشخصات گوشی iQOO Neo 6

در این دستگاه از دو موتور خطی برای لرزش غنی‌تر و احساس بهتر بازخورد لمسی و  الگوریتم کاهش نویز استفاده شده است. آیکو با تغییر بلندگوها و بهبود میدان صوتی، به بازیکنان این امکان را می‌دهد که به خوبی صداها را بشوند. گوشی گیمینگ آیکو یک باتری بزرگ 4700 میلی آمپر ساعتی مجهز به شارژ سریع 80 واتی دارد. گفته می‌شود این دستگاه هوشمند تنها در عرض 5 دقیقه از 0 تا 30 درصد شارژ می‌شود و شارژ کامل آن به 30 تا 35 دقیقه زمان نیاز دارد.

مشخصات گوشی iQOO Neo 6

گوشی iQOO Neo 6 دارای یک سیستم دوربین سه گانه در پشت خود با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی ISOCELL GW1P سامسونگ با دیافراگم f/1.9، لنز 12 مگاپیکسلی فوق عریض با دیافراگم f/2.2 و یک سنسور 2 مگاپیکسلی پرتره با دیافراگم f/2.4 است. دوربین اصلی آیکو نئو 6 دارای تثبیت‌کننده تصویر اپتیکال (IOS) است. آیکو در قسمت جلویی دستگاه نیز یک دوربین 16 مگاپیکسلی را برای عکس‌برداری سلفی و تماس‌های ویدیویی دارد.

از امکانات این گوشی می‌توان به: حالت پرتره، کاهش نویز چند فریم هوش مصنوعی، ویدئو دوگانه، الگوریتم Night Raw HDR، الگوریتم AI Anti-Glare، حالت شب، زوم دیجیتال تا 10 برابر، ویدئو های 4K و … اشاره کرد.

در ادامه قیمت‌های ارائه شده توسط این شرکت را می‌خوانیم:

  • نسخه 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی به قیمت 439 دلار
  • نسخه 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی به قیمت 471 دلار
  • نسخه 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی به قیمت 518 دلار

برند iQOO اعلام کرده است که اولین رویداد فروش خود را در 20 آپریل (31 فروردین) سال 2020 در کشور چین برگزار خواهد شد. جزئیات موجود و قیمت iQOO Neo 6 در بازارهای غیر از چین هنوز گزارش نشده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد گوشی iQOO Neo 6 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر