;
coinex

صرافی وینگ رایدرز (Wing Riders) در شبکه کاردانو راه اندازی شد

صرافی وینگ رایدرز (WingRiders) که به گفته چارلز هاسکینسون در چند ماه گذشته مشتاقانه منتظر راه‌اندازی آن بودند، در شبکه اصلی کاردانو و با استفاده از مدل EUTXO راه‌اندازی شد.

صرافی‌های غیرمتمرکز مبتنی بر بازارساز خودکار (AMM) به یکی از راحت‌ترین راه‌ها برای تبادل توکن‌های دیجیتالی تبدیل شده‌اند. راه‌اندازی صرافی وینگ رایدرز (WingRiders) در شبکه کاردانو، خبر خوب برای سرمایه‌گذاران به شمار می‌آید. از نکات قابل توجه این صرافی غیر متمرکز این است که ۲ استیبل کوین مطرح تتر (USDT) و USDC را عرضه می‌کند. با این خبر همراه ما باشید.

صرافی وینگ رایدرز در شبکه کاردانو

این دکس توسط استارتاپ فعال در حوزه فین تک یعنی شرکت توسعه نرم افزار وکیوم لبز (Vacuumlabs)، ساخته شد. همچنین این شرکت، آدالایت (Adalite)، محبوب‌ترین کیف پول مبتنی بر وب شبکه کاردانو را توسعه داده است.

چارلز هاسکینسون، مدیرعامل شرکت IOG پس از به دست آورن موفقیت‎های مهم در مورد کیف پول آدالایت در قالب یک توییت، شور و اشتیاق خود را برای راه‌اندازی صرافی وینگ رایدزر اعلام کرده بود.

صرافی وینگ رایدرز

صرافی وینگ رایدرز برای کاربران امکاناتی مانند: مبادله، کسب درآمد با فراهم کردن نقدینگی و کسب سود با توکن حاکمیتی WR را محیا کرده است.  در نسخه اول لایت پیپر این صرافی غیرمتمرکز می‌خوانیم:

وینگ رایدرز صرافی غیرمتمرکزی مبتنی بر بازارساز خودکار است که در شبکه کاردانو و با استفاده از مدل eUTxO ساخته شده است. این پروژه توسط وکیوم لبز، یکی از معتبرترین توسعه‌دهندگان اکوسیستم کاردانو پشتیبانی می‌شود.

هدف وینگ رایدرز این است که با ادغام آسان با هر کیف پول یا برنامه غیرمتمرکزی، به زیرساختی برای کل اکوسیستم کاردانو تبدیل شود. این صرافی از طریق بسیاری از پلتفرم‌ها و کیف پول‌های سخت‌افزاری مانند لجر و ترزور قابل دسترسی است. وینگ رایدرز کاملا غیرمتمرکز خواهد بود و از سواپ توکن‌های بومی شبکه کاردانو پشتیبانی خواهد کرد.

امروز تیم توسعه وینگ رایدرز در قالب پست وبلاگ، اعلام کرد که با ساید چین میلکومدا (Milkomeda) و کیف پول فلینت (Flint)  و پیاده‌سازی ماشین مجازی اتریوم همکاری خواهد کرد. پروتکل میلکومدا نخستین ساید چین شبکه کاردانو است که پرداخت کارمزد تراکنش آن با wADA انجام خواهد شد.

پروژه میلکومدا توسط شرکت دی‌سی اسپارک (dcSpark) توسعه داده شده است. این پروژه در اجرا شدن قراردادهای هوشمند سازگار با ماشین مجازی اتریوم (EVM)  از شبکه اصلی کاردانو کمک می‌کند. از دیگر کاربردهای این پروژه، فراهم کردن قابلیت همکاری بین کاردانو و سایر بلاکچین‌های لایه 1 مانند سولانا است.

عکس زیر، اولین تراکنش استیبل کوین USDC در شبکه اصلی کاردانو را نشان می‌دهد:

صرافی وینگ رایدرز در شبکه کاردانو

همچنین در پست وبلاگی توسعه‌دهندگان وینگ رایدرز نوشته شده است:

هدف صرافی وینگ رایدرز، تکمیل مهاجرت توکن‌های مبتنی بر استاندارد ERC20 به شبکه اصلی کاردانو است. این مهم با مشارکت با میلکومدا و فلینت و راه‌اندازی صرافی در شبکه کاردانو در دسترس خواهد بود. این بدان معناست که در آینده، فراهم کردن جفت توکن‌های رایج ERC20 در این صرافی آسان خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد راه‌اندازی صرافی وینگ رایدرز در شبکه کاردانو چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر